Desigur - afaceri electronice

Russian State University For The Humanities

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Desigur - afaceri electronice

Russian State University For The Humanities

Curs - Electronic Business

&nbsp

Limba: English

Timp de cursuri:. De primăvară din acest curs este disponibilă începând cu anul universitar 2012-2013

Acest curs este conceput pentru a oferi o imagine de ansamblu a modelelor E-Commerce, aplicații, decizii și problemele. Exemple de materiale acoperite în acest curs sunt E-commerce de afaceri și modele de venituri, Strategii E-Commerce și concepte de marketing, aplicații specifice, cum ar fi B2B, Web 2.0, E-Learning și e-guvernare, precum și plăți de tehnologie, de securitate și. Acest curs va beneficia studenții cu un interes de a lucra într-un mediu de e-commerce, incepand propria afacere E-Commerce sau evaluarea activităților de comerț electronic.

Obiective

După finalizarea cu succes a acestui curs, studenții vor fi capabili să:

  • Contura un model de bază a infrastructurii de tehnologia Internet
  • Să evalueze strategii si aplicatii e-commerce, inclusiv de marketing on-line, e-guvernare, e-Learning și global E-Commerce
  • Discută despre importanța de conținut Web 2.0 și rețele sociale în E-Commerce
  • Diferenția piețe electronice și să dea exemple de e-decantare produse și servicii
  • Compara strategii de e-Commerce B2B si B2C, inclusiv segmentarea pieței
  • Clasifica avantajele și dezavantajele diferitelor opțiuni de plată on-line
  • Discuta probleme juridice, etice și fiscale comune, în E-Commerce
  • Utilizați cunoașterea problemelor de securitate on-line pentru a evalua site-uri existente
  • Utilizați cunoașterea principalelor modele de venituri E-Commerce pentru a evalua site-uri web existente

Curs de gabarit

ADMN 344: E-Commerce este împărțită în treisprezece săptămâni, după cum urmează:

  • Tema 1: Privire de ansamblu asupra comerțului electronic (CE)
  • Tema 2: E-Piețe (Licitații, Portaluri, etc)
  • Tema 3: e-decantare Produse și servicii
  • Tema 4: Online Marketing și online Comportamentul consumatorului
  • Tema 5: Business-to-Business E-Commerce
  • Subiect 6: E-guvernare și e-Learning
  • Subiect 7: Web 2.0, retele sociale si Search Engine Optimization
  • Subiect 8: E-Commerce de Securitate
  • Subiect 9: Soluții de plată și de onorare a comenzilor
  • Subiect 10: Strategia de E-Commerce și de problemele globale
  • Subiect 11: Aspecte legale, etice și fiscală
  • Subiect 12: Lansarea unei afaceri de e-commerce
  • Subiect 13: E-Commerce proiect pe termen Business Analysis
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu normă întreagă
Locations
Rusia - Moscow, Moskva
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Rusia - Moscow, Moskva
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala