Aplicați astăzi pentru a beneficia de o reducere de 100 USD din taxa de program. Utilizați codul SMU100TA în timpul plății. Ce va face acest program pentru tine? După finalizarea cu succes a programului, participanții vor fi capabili să: Identificați modul în care noile tehnologii pot permite transformarea digitală și pot perturba industriile existente Examinați viitorul strategiilor de afaceri în ceea ce privește proiectele de transformare digitală în ritm rapid Schițați un plan de acțiune pentru organizația dvs. pentru a crea valoare nouă sau pentru a crește mai multă valoare pentru clienți Recunoașteți provocările și riscurile cheie asociate transformării digitale Desenați ecosistemul organizației dvs. și descoperiți cum să-i îmbunătățiți propunerea de valoare cu ajutorul unor noi parteneri Definiți organizația digitală și designul, resursele și oamenii acesteia Creați un rezumat executiv pentru ca organizația dvs. să adopte digitalizarea Module de program Modulul 1: Starea de perturbare Descoperiți tehnologiile care permit transformarea digitală și îmbunătățirea performanței afacerii și cum să folosiți cele mai recente inovații care perturbă industriile existente. Modulul 2: Strategia de afaceri sub transformare digitală Analizați importanța propunerii de valoare și a rețelei de valoare în strategiile de afaceri; înțelegeți cât de vechi strategii au nevoie de o reînnoire în lumea digitală; și cum arată viitorul pentru strategiile B2B și B2C. Modulul 3: Modele de afaceri digitale pentru o era digitală Identificarea oportunităților de a oferi o valoare mai mare clienților; cum să utilizați modelele de afaceri pentru a crea cadre de valoare; și cum să schițați un plan pentru a spori disponibilitatea clienților de a cumpăra. Modulul 4: Implementarea afacerilor digitale: provocări și riscuri Explorați cum să înțelegeți provocările și riscurile din călătoria clientului; cum să implicați și să convingeți grupurile de clienți și să oferiți experiența așteptată. Modulul 5: Inovarea modelului de afaceri Scufundați-vă în puterea de transformare a inovației modelului de afaceri, relația dintre planurile de creștere și panza modelului de afaceri și diferiții declanșatori care pot folosi tehnologia pentru a permite inovarea modelului de afaceri. Modulul 6: Inovarea modelului de afaceri cu rețele digitale Dezvoltați-vă cunoștințele despre ecosistemele de afaceri; modalitățile de a îmbunătăți propunerea de valoare cu ajutorul noilor parteneri; și cum să porniți, să conduceți și să dezvoltați eficient un ecosistem de afaceri digital. Modulul 7: Organizația digitală Aflați cum să vă definiți organizația și cultura digitală. Discutați barierele cheie în calea transformării digitale de succes, examinați valorile leadership-ului digital și creați un rezumat executiv pentru adoptarea digitală. Programul Facultatea Dr. Markus Karner Director Academic SMU, Dezvoltare Executivă Dr. Markus Karner predă cursuri interdisciplinare despre teoria complexității, ecologie, evoluție și strategie la SMU din 2005. El deține un doctorat. în Științe ale Vieții de la Universitatea din Paris și un MSc de la Universitatea din Viena, Austria. Dr. Karner a deținut, de asemenea, funcții de cercetare postdoctorală la Universitatea din California de Sud și la Universitatea din Hawaii. Cercetările sale au folosit instrumente de biologie moleculară în ecologia microbiană în Marea Mediterană, Oceanul Pacific și Antarctica. A primit medalia US National Science Foundation pentru Servicii în Antarctica. Dr. Karner și-a publicat cercetările originale în prestigioasa jurnală Nature, alte publicații evaluate de colegi și a scris un manual despre modelele biologice pentru afaceri. Cercetarea sa a fost finanțată de Fundațiile Naționale de Știință din Austria și SUA și de Comisia Comunităților Europene. Dr. Flocy Joseph Director de program SMU, Dezvoltare executivă Dr. Flocy Joseph s-a alăturat SMU în 2012, cu Human Capital Leadership Institute, ca lider de țară pentru India, deservind multinationalele indiene. Rolul ei include proiectarea, furnizarea și facilitarea programelor de dezvoltare executivă pentru programe specifice industriei și personalizate pentru clienții corporativi ai universității. Ea și-a câștigat doctoratul. în Leadership Responsabil la SMU. Dr. Flocy este un trainer certificat în furnizarea de instrumente de personalitate Global Mindset Inventory și Facet 5. Joseph a scris diverse studii de caz despre leadership, dintre care unele au fost publicate pentru recunoaștere globală. Ea a condus, de asemenea, o lucrare de cercetare despre „Transformarea culturală în lumea digitală”, a fost autoarea unei lucrări premiate despre „Beta Leadership” și a fost coautor al cărții Living the Corporate Purpose: Insights from Companies in Asia. Dr. Arnoud De Meyer Profesor universitar SMU, fost președinte Dr. Arnoud De Meyer este un cercetător și lider academic recunoscut la nivel internațional, cu peste 35 de ani de experiență în instituții internaționale de top din Europa și Asia. A ocupat funcția de președinte al SMU în perioada 2010-2018. Dr. De Meyer și-a câștigat Ph.D. în Administrarea și Managementul Afacerilor de la Universitatea Ghent, Belgia. Cercetarea sa se concentrează pe managementul cercetării și dezvoltării și inovării, strategie de producție și management internațional. În prezent, este director al Viva Energy Pty Ltd, Australia. Dr. De Meyer a fost membru al mai multor paneluri guvernamentale, management și consilii non-profit din Marea Britanie, Belgia și Singapore, inclusiv Consiliul de administrație al Singapore Symphony Group. Dr. Shantanu Bhattacharya SMU profesor de management operațiuni Înainte de a preda la SMU, dr. Bhattacharya a fost profesor asociat de tehnologie și management al operațiunilor și profesor asistent de management al tehnologiei și operațiunilor la INSEAD. De asemenea, a predat la Universitatea din Texas din Austin. Dr. Bhattacharya deține un doctorat. în Management de la Universitatea Texas din Austin și un Master în Inginerie Electrică de la Universitatea de Stat din Louisiana. Interesele sale de predare și cercetare includ managementul tehnologiei, managementul operațiunilor, managementul lanțului de aprovizionare și dezvoltarea de noi produse și servicii. Dr. Bhattacharya este membru al INFORMS, a susținut mai multe prezentări despre gestionarea incertitudinii în industria de înaltă tehnologie și a avut cercetările prezentate în Management Science. Dr. Les Buckley Facultatea de Management Strategic afiliată SMU Dr. Les Buckley a servit ca facultate afiliată de management strategic la SMU din 2015, un rol axat pe dezvoltarea executivă și formare. El este, de asemenea, directorul academic al unui curs SMU sponsorizat de International Enterprise Singapore privind eficacitatea afacerilor în Asia. Dr. Buckley deține un doctorat. în istorie de la Universitatea Columbia, New York. Dr. Buckley are peste 25 de ani de experiență operațională, de producție, în lanțul de aprovizionare și comercial într-o serie de țări din Asia Pacific. A fost un comitet de audit și membru al consiliului de administrație al Agenției Naționale de Mediu a Guvernului din Singapore, membru al consiliului de administrație al Asociației de Fotbal din Singapore și membru al Consiliului de Administrație al Singapore Compact for Corporate Social Responsibility. În prezent, este membru al consiliului și consilier al Institutului pentru Afaceri Internaționale din Singapore, un grup de reflecție geopolitic și de mediu de rang mondial. Călătoria de învățare a programului Peste 80 de videoclipuri înregistrate 7 sarcini 7 forumuri de discuții 4 Studii de caz Studii de caz DBS: Transformare digitală la cea mai bună bancă din lume Examinați perioada de 6 ani în care DBS s-a angajat în cea de-a doua strategie pentru a deveni cea mai bună bancă din lume până în 2020. Banca și-a atins obiectivul în 2019 și continuă să obțină mai multe premii bancare. Schimbare perturbatoare la Bossard cu SmartFactoryLogistics.com Explorați modul în care Bossard Group, o companie elvețiană de familie activă inițial în revânzarea produselor de fixare, a realizat o transformare digitală eficientă printr-o evoluție pas cu pas a modelului său de afaceri. Konecranes: Ridicarea nu doar a „lucrurilor”, ci a afacerilor întregi, la noi culmi Vedeți cum un producător de frunte de echipamente de ridicare și lider de piață în macarale industriale și-a migrat cu succes clienții de la întreținerea reactivă la întreținerea preventivă și logica sa de afaceri de la orientată pe produs la orientată către servicii. Model de afaceri digital: LAIIER© Explorați modul în care LAIIER ajută industriile să digitalizeze transformând suprafețele în senzori care permit companiilor tradiționale analogice, sărace în date, să își transforme interacțiunile în feedback semnificativ necesar pentru a conduce strategia de afaceri în lumea digitală. De ce să vă înscrieți pentru transformarea digitală? Liderii de afaceri ai secolului 21 trebuie să ia în considerare ce înseamnă transformarea digitală pentru organizația lor – acum și în viitor. De la start-up-uri tinere la companii mijlocii la întreprinderi mari, noile tehnologii sunt integrate în toate domeniile de afaceri. Și odată cu această integrare vine o schimbare fundamentală în modul în care funcționează companiile, cum este oferită valoare clienților și ce trebuie făcut pentru a rămâne relevant într-o lume digitală din ce în ce mai competitivă. 50% dintre respondenții la sondaj raportează că companiile lor au adoptat AI în cel puțin o funcție de afaceri. sursa: McKinsey Global Survey, 2020 66% dintre directorii executivi remarcă faptul că organizațiile lor fie folosesc deja AI și tehnologie de învățare automată, fie plănuiesc să investească în ele. sursa: Digital Transformation Trends Report, 2020 85% dintre directori executivi au confirmat că a fi o afacere digitală este importantă pentru succes. sursa: Deloitte, 2020 Pentru cine este acest program? Programul este conceput pentru profesioniștii care doresc să conducă transformarea digitală în cadrul organizației lor. Dacă rolul dvs. include elaborarea de strategii pentru creșterea afacerii; inovarea proceselor, produselor și serviciilor; și/sau utilizând cele mai recente instrumente și practici de perturbare digitală, acest program este potrivit pentru dvs. Programul este ideal pentru profesioniștii medii până la seniori din industrii care doresc să înțeleagă diferite domenii ale transformării digitale și să implementeze strategii pentru funcția/organizația lor. În plus, directorii seniori care sunt responsabili pentru dezvoltarea afacerilor lor prin inovarea modelelor lor de afaceri vor beneficia de program.
-