Citește Descrierea Oficială

Obţineţi instrumentele necesare pentru a crea planuri de stimulare, care va permite forţa de vânzări şi profund impact organizaţia dumneavoastră. planurile de compensare sunt mai mult decât recompense - sunt strategii. De croitorie un plan de compensare stimulent, aveţi posibilitatea să orienteze indirect, echipele de vânzări faţă de obiectivele specifice.

Prin discuţii, analize de caz, şi exerciţii, Kellogg Facultatea de Marketing şi Departamentul de vânzări forţă conducătoare experţilor de a vă ajuta să înţelegeţi problemele majore şi cele mai recente abordări pentru proiectarea şi punerea în aplicare eficientă, forţa de vânzări motivaţionale planuri de stimulare, precum şi pentru monitorizarea performanţei echipei pentru a măsura rezultatele.

Subiectele includ componente ale planului de compensare, metodele de măsurare pentru compensarea forţei de vânzări, şoferii de performanţă forţei de vânzări, abordările la stabilirea contingentelor, şi tehnici de punere în aplicare.

Program de conţinut

  • Accelerarea Sales Force Performance
  • Planul de Evaluare şi obiective
  • Planul de compensare Design
  • Scopul şi stabilirea obiectivelor
  • Planul de testare şi de selecţie
  • Sales Force Motivation
  • De punere în aplicare programe de compensaţie

Format


Discuţii, analize de caz, şi exerc ises facilita participarea şi implicarea în seminar. În timpul serii, participantii lucreaza in grupuri de studiu să se pregătească pentru analize de caz a doua zi.

Beneficii cheie


În timpul acestui curs, veţi:

  • Judecă compensare dvs. de planuri de stimulare
  • Benchmark-ti planul împotriva lecţii învăţate din numeroase implementări plan de stimulente
  • Exploreaza cele mai noi metode pentru proiectarea unui plan de compensare efectivă
  • Descoperiti tehnici pentru testarea planurile de punere în aplicare înainte de
  • Discutaţi metode pentru punerea în aplicare a noilor desenelor şi modelelor în programe de compensaţie dvs.
  • Să analizeze sistemele pentru administrarea planului de compensare
  • Identificarea schimbărilor în mediul de vânzare care pot precipita schimbare în planul de compensare dvs.
  • Aflaţi cum să setaţi cote adecvate pentru membrii echipei de vanzari

Program predat în:
Engleză

Vezi 43 mai multe cursuri de la Kellogg School of Management at Northwestern University »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
3 zilele
Part time
Price
5,500 EUR
După locații
După dată
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 2019