Citește Descrierea Oficială

Prea des, managerii de stabilire a preţurilor trateze ca o problemă tactice în analiza financiară sau de gestionare a vânzărilor. De fapt, produsele de stabilire a preţurilor şi a serviciilor este o problemă strategică, care necesită o coordonare a numeroase zone funcţionale. Capacitatea de a gestiona eficient de stabilire a preţurilor afectează creşterea unei societăţi şi rentabilitatea mai rapid şi mai direct decât orice altă decizie strategică.

&nbsp

În timpul acestui program participanţii vor învăţa să:

  • Standardizarea criteriilor de actualizare pentru a permite agenţii de vânzări să răspundă mai rapid şi coerent cu oferte de pret, care satisface nevoile clienţilor ".
  • Evalua implicaţiile financiar real a deciziilor de stabilire a preţurilor.
  • Utilizaţi strategic de stabilire a preţurilor pentru a ghida o afacere la profitabilitatea pe termen lung, mai degrabă decât reactiv pentru a rezolva problemele pe termen scurt.
  • Determina când este logic să concureze pe pret si atunci cand nu.
  • Determinaţi care valoarea adăugată alternative la concurenţa la nivelul preţurilor sunt potrivite pentru afacerea dumneavoastră.


Cui se adreseaza


Acest seminar este conceput pentru senior manageri si directori de companii din business-to-business, servicii, şi pieţele de consum, care analizează, recomanda, sau a aproba deciziile de stabilire a preţurilor. Este deosebit de valoros pentru directorii de marketing, finanţe, vânzări, precum şi planificarea şi pentru directori generali si presedinti de companii mai mici, care sunt introducerea de noi produse, se confruntă cu concurenţa semnificativă a preţurilor sau, dacă nu pentru a obţine preţurile care reflectă valoarea pe care o oferă.

&nbsp


Subiect Schiţă

  • Costuri şi Analiză Financiară
  • Analizând Rentabilitatea Pret de schimbare
  • Gestionarea valoare clienţilor şi preţ
  • Înţelegerea modului în care Cumpărători, vã "bună valoare"
  • Segmentate pret
  • Preţuri Psihologie
  • Gestionarea Pornind de Concurenţă
  • Formularea strategia de pret
  • De stabilire a preţurilor pe durata ciclului de viaţă al produsului

Vezi 16 mai multe cursuri de la University of Chicago Booth School of Business »

Acest curs este Campus based
Start Date
Aug. 2019
Sept. 2019
Duration
5 zilele
Part time
Price
7,450 USD
După locații
După dată
Start Date
Aug. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Aug. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Sept. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date