de introducere pe piaţă pentru profesioniştii din domeniul marketing

Cox School of Business, Southern Methodist University

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

de introducere pe piaţă pentru profesioniştii din domeniul marketing

Cox School of Business, Southern Methodist University

Dezvoltarea şi implementarea planurilor de marketing şi Strategii
Acesta este un seminar de două zile în care vă va examina şi va analiza strategiile de succes folosite de către organizaţiile mari şi mici. Veţi discuta despre modalităţile de a dezvolta o orientare dictat de piaţă în cadrul organizaţiei, stabilirea si mentinerea relatiilor pe termen lung client, şi furnizarea de servicii pentru clienţi şi valoare.


Crearea Organizaţia condusă de piaţă

Îmbunătăţi abilităţile dumneavoastră de marketing de către concentrându-se pe dezvoltarea planurilor dovedite şi strategii care să conducă la mai multe programe de marketing de succes. În acest seminar puternic de două zile veţi examineze şi să analizeze strategii de succes folosite de către organizaţiile mari şi mici, de consum şi companii industriale, grupuri de profit şi non-profit, organizaţii şi produse şi servicii.

Seminarul discută modalităţi de a dezvolta o orientare dictat de piaţă în cadrul organizaţiei, stabilirea si mentinerea relatiilor pe termen lung client, şi furnizarea de servicii pentru clienţi şi valoare. O discuţie aprofundată a procesului de planificare de marketing este, de asemenea, furnizate. În plus, veţi explora provocările viitoare de marketing.


Cui se adreseaza

- Coordonatorii de marketing, manageri, directori, şi vicepreşedinţilor
- Managerii de cercetare de marketing, analişti, şi de specialiştii
- Managerii de proiect şi administratorii de dezvoltare de produse
- Reprezentanţi de vânzări, manageri, directori, şi vicepreşedinţilor
- Business manageri de dezvoltare şi directorii
- Proprietari de afaceri
- Directori Senior-level
- Oricine încercarea de a îmbunătăţi sau reîmprospăta abilităţile lor de marketing


Pentru a-cheie poze

* Rolul de Marketing în Organizaţia

- Intelegerea influenţa şi puterea de marketing la unitatea corporative, de afaceri strategice, şi la nivel operaţional
- Redefinirea funcţiei de marketing pentru a se potrivi în lumea afacerilor de astăzi
- Diferenţierea între vânzare şi marketing
- Dezvoltarea o organizaţie condusă de piaţă

* Analiza concurenţială şi Strategia

- Analiza forţele concurenţiale care modelează mediul de piaţă şi în strategii competitive fluenţă
- Înţelegerea firme concurente şi de poziţiile lor în raport cu propriul
- Analiza punctele forte şi punctele slabe de marketing
- Formarea de strategii pentru a valorifica avantaje comparative şi competitive
- Evaluarea strategiilor competitive, cum ar fi diferenţierea, leadership cost, şi concentrându-se

* Procesul de planificare de marketing

- Realizarea unei analize a situaţiei pentru a cuantifica şi califica piaţă
- Segmentarea, direcţionarea , Şi poziţionarea organizarea strategic
- Stabilirea obiectivelor de marketing eficiente
- Selectarea mix de marketing adecvat
- Dezvoltarea şi implementarea programelor de marketing
- Stabilirea de control şi criteriile de evaluare

* Strategii de crestere a pietei

- Examinarea unor strategii alternative pentru continuarea creşterii
- Penetrante pieţe noi, care te-ai gandit au fost la îndemâna
- Implementarea strategiilor de dezvoltare a pieţei, care hrăni mare oală segmente preferenţiale
- Concentrându-se pe o strategie de dezvoltare a produselor să ia clienţii la un nou nivel şi de a valorifica competenţele tehnologice
- Creşterea de afaceri prin fuziuni şi achiziţii
- Selectarea strategie de creştere, care este potrivit pentru organizaţia dvs.

* Furnizarea de valoare clientilor si servicii

- Intelegerea conceptelor cheie în crearea de valoare pentru clienţi
- Revizuirea modul în care "după-marketing", lucrări şi importanţa acesteia
- Legarea valoarea clientului la rentabilitatea
- Definirea calităţii serviciilor şi impactul acesteia asupra organizării
- Crearea de satisfacerea clientului excelent pe care vă puteţi permite
- Intelegerea moduri de a oferi servicii excelente clientilor


Beneficii cheie

- Aflaţi diferenţa dintre marketing şi de vânzare
- Stabilirea obiectivelor de marketing
- Alege pieţele corespunzătoare ţintă
- Învaţă modalităţi de a creste satisfactia clientului
- Aflaţi rolul de cercetare de marketing şi utilizarea sa, cu focus grupuri şi metode cantitative






Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
2 zilele
Cu jumătate de normă
Price
Preţ
- Preţul nu este mentionate
Locations
Statele Unite ale Americii - Dallas, Texas
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
Statele Unite ale Americii - Dallas, Texas
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala