Read the Official Description

Un modul de 3 zile acoperă cele mai recente abordări în afaceri de marketing de afaceri pentru toate companiile care intenţionează să servească nevoilor organizaţiilor şi sunt axate pe piaţă complex reprezentat de către întreprinderi comerciale, instituţii etc


Acesta este conceput pentru managerii generali, manageri de marketing sau de vânzări, manageri de produs, cu mai mulţi ani de experienţă managerială.

Abordarea temelor

  • Organizatorice cumpărător comportament
  • Relaţia strategii de marketing pentru pietele de afaceri
  • Evaluarea oportunităţilor de piaţă
  • De afaceri strategii de marketing
  • Produse si servicii pentru pietele de afaceri
  • Afaceri canalele de marketing şi logistică
  • strategii de stabilire a preţurilor pentru pieţele de afaceri
  • Business-de comunicare de marketing
  • Rolul de vânzare cu caracter personal
  • Evaluarea de marketing strategia de afaceri şi de performanţă.
  • Utilizarea balance scorecard

See 24 more programs offered by Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
3 zilele
Part time
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date