Curs în Logistică

Compară 36 Studii de Curs în Logistică

Logistică

Logistica se referă la distribuţia de bunuri şi de servicii de la furnizor la client, pe o gamă largă de industrii. Cursuri de logistica sunt adesea luate de către cei care doresc să lucreze în plasarea de produse şi bunuri de distribuţie. De certificare, diploma şi opţiunile de program de gradul sunt disponibile prin intermediul opţiunilor de studiu, care includ de învăţare on-line, la distanţă, şi de educaţie clasă.

Cursuri de logistica explora teme cum ar fi distribuirea de produse, de management de transport, lanţul de aprovizionare, controlul inventarului, şi servicii pentru clienţi. Profesionişti urmeaza cursurile de logistică lucrează adesea în bunuri de transport de marfă şi bunuri, depozit de distribuţie, managementul transporturilor, managementul de magazin, de creare a produsului şi alte cariere şi servicii conexe. În plus, ca urmare a fluxului crescut de mărfuri şi produse la nivel global, mai multe cursuri de logistică se încorporează în prezent metodologii de afaceri şi de aspecte internaţionale de comercializare în cursurile lor.

Aflaţi mai multe despre cursurile de logistică prin citirea prin intermediul programelor de mai jos şi puteţi găsi cursuri pe care le căutaţi!

Citește Mai Mult

Cima profesional - nivel operațional (p1) operațiuni de performanță

E-Careers
Online Cu jumătate de normă Înscriere Deschisă Regatul Unit UK Online Slough

Cu un pas mai aproape de realizarea calificării CIMA Professional Chartered Management contabil prin semnarea pentru acest curs de formare, care vă va pregăti pe deplin pentru nivelul operațional (P1) examen Operații de performanță. [+]

Care sunt obiectivele acestui curs?

Operațiunile de P1 Enterprise Cursul acoperă una dintre cele nouă unități care alcătuiesc prestigioasa calificare Chartered Management al contului CIMA Professional. Acesta vă va prezenta la unele dintre aspectele fundamentale ale afacerilor de contabilitate.

Aflați cum puteți să aplice metode de calcul al costurilor, în cadrul sistemelor de calcul al costurilor, inclusiv reconcilierea marjelor de profit și reale în buget. Să înțeleagă conceptele de planificare și operaționale, precum varianțe precum și diferitele standarde și varianțele în cadrul industriilor de servicii, servicii publice și profesii. Să se familiarizeze cu conceptul de benchmarking, și să învețe cum să se pregătească rapoarte folosind o serie de valori de referință interne și externe, cu capacitatea de a interpreta rezultatele. Să explice atât sistemele ERP MRP și. Aflați mai multe despre modul în care costurile internalizate, cum ar fi emisiile, fiscale și de eliminare a deșeurilor, pot afecta mediul înconjurător. Să înțeleagă necesitatea prognozelor, planurilor și bugetelor în cadrul unei organizații, precum și modul de rezolvare a problemelor atunci când apar conflicte în cadrul acestora. Se aplică o varietate de tehnici de prognoză pentru a calcula volumul de produse / servicii, precum și veniturile estimate și costurile. Aflați cum puteți să pregătească un buget bazat pe previziuni, proiecții și obiective manageriale. Să înțeleagă și să explice procesele care sunt implicate în luarea deciziilor pe termen lung, și să învețe cum să calculeze fluxurile de numerar pentru a se asigura deciziile pe termen lung sunt cele corecte. Luați în considerare atât... [-]

Cima profesional - nivel operațional (e1) operațiunile de întreprindere

E-Careers
Online Cu jumătate de normă Înscriere Deschisă Regatul Unit UK Online Slough

Avans abilitățile dumneavoastră de contabilitate și expertiză la nivelul următor cu acest curs în operațiuni ale companiei, care face parte din foarte apreciata calificare CIMA Professional Chartered Management contabil. [+]

Care sunt obiectivele acestui curs?

Operațiunile E1 Enterprise Cursul acoperă una dintre cele nouă unități care alcătuiesc prestigioasa calificare Chartered Management al contului CIMA Professional.

Obțineți o perspectivă în contextul social, politic și economic al afacerilor, inclusiv apariția unor economii majore din întreaga lume, importanța offshoring și externalizare și a impactului evoluțiilor macroeconomice internaționale asupra mediului concurențial al unei organizații. Să înțeleagă relația dintre guvernanța internă și cea externă a unei organizații. Să înțeleagă valoarea informațiilor și motivul pentru dependența tot mai mare pe sistemele informatice văzute de organizații din întreaga lume, precum și modul în care aceste sisteme informatice transformă ca avansuri tehnologice. Aflați cum puteți să depășească problemele care pot fi întâmpinate în timpul punerii în aplicare a sistemelor informatice, precum și modul de gestionare a activităților de informare în ceea ce privește organizarea mai largă, inclusiv costurile legate de proiect, beneficii, probleme de securitate și metode de schimbare a sistemului. Aflați mai multe despre diferitele metode de măsurare a calității și modul în care să pună în aplicare un program de calitate. Exploreaza conceptul de marketing, definirea termenului și variația în mediul de marketing, precum și diferitele teorii ale comportamentului consumatorului. Să înțeleagă relația dintre cercetarea de piață, segmentarea, poziționarea și direcționarea în funcție și să învețe cum să aplice diverse instrumente în cadrul fiecărei secțiuni a mix-ului. Să explice rolul de branding și brand equity în cadrul strategiei de marketing a unei organizații. Aflați mai multe despre rolul resurselor umane în cadrul unei organizații, funcțiile... [-]

Cima profesional - contabilitate Chartered gestiune (e1 operaționale, p1, f1, e2 de management, p2, & e3 strategice f2, p3, f3)

E-Careers
Online Cu jumătate de normă Înscriere Deschisă Regatul Unit UK Online Slough

Îmbunătățiți-vă abilitățile de luare a deciziilor în toate domeniile de afaceri cu unul dintre cursurile pe care este considerat a fi una dintre calificările de finanțe cele mai relevante pentru profesioniștii de afaceri de Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). [+]

Care sunt obiectivele acestui curs?

Cursul este împărțit în trei seturi de obiective, astfel încât să puteți dezvolta-te peste bord de informații operaționale, de management și elemente esențiale strategice.

Apucați elementele fundamentale ale managementului organizației, inclusiv a comportamentului cumpărătorului, aspectele legate de marketing, sisteme de informare și de probleme juridice. Aflați cum puteți să aplice cunoștințele contabile stabilite la aspectele financiare. Aceasta va include, bugete, analiza varianței, previziunile fluxurilor de numerar și investiții, pentru o eficiență optimă. Să înțelegem structura situațiilor financiare și să demonstreze încredere în ceea ce privește fiscale, audituri, active și raportarea performanței financiare. Exploreaza managementul de proiect și de analiză strategică și de a obține o prindere fermă a tehnicilor fundamentale pe care o afacere are nevoie pentru a reuși. Să înțeleagă importanța conducerii și de a dezvolta abilitățile dumneavoastră de management pentru a se asigura cu adevărat că sunt bine echipate pentru a promova posibilitățile de carieră. Înțelegerea modului în care stabilirea prețurilor și a bugetului afectează performanța unei afaceri. Afla cum teoria curbei de învățare și analiza pragului de rentabilitate poate juca un rol important în strategiile de afaceri. Realizati contabilitate modul avansat de gestiune, analiză financiară, beneficii de pensionare, diverse grupuri și întreprinderi asociate pot ajuta să progreseze în domeniul dumneavoastră. Aplica cunoștințele de marketing, management strategic și analiza de mediu, și a vedea modul în care acestea determină poziția generală a unei întreprinderi în cadrul sectorului său particular. Se calculează riscurile și să le gestioneze și să aflați mai multe despre procesul... [-]

ITIL® nivel intermediar - sprijin operațional și analiza (osa) pachet de instruire și examen

E-Careers
Online Cu jumătate de normă 12 luni Înscriere Deschisă Regatul Unit UK Online Slough + 1 mai mult

Să îmbunătățească sprijinul operațional și analiza prin aplicarea principiilor predate în cadrul suport operațional & Analiza ITIL® Intermediarul (OSA) și a obține un certificat cu acest pachet de formare și de examinare. [+]

Care sunt obiectivele acestui curs?

ITIL® de suport operațional și Cursul Analiza va ajuta pe elevi să stăpânească principiile incluse pentru a analiza mai bine și să pună în aplicare operațiuni pentru a satisface nevoile de afaceri ale utilizatorilor lor de serviciu, fără a afecta în mod negativ alte probleme de afaceri.

Planificarea și executarea unui ciclu de acțiuni să se ocupe de sistem și organizare de evenimente. Cu ajutorul răspunsurilor pre-planificate în serviciu incidentelor în vederea reducerii la minimum a efectelor negative și obținerea de rezultate satisfăcătoare. Un proces de management al accesului, care protejează securitatea internă a datelor. Cum de a satisface cerințele utilizatorilor de servicii, fără a compromite alte operațiuni și obținerea de rezultate în funcție de nivelurile de servicii convenite. Service instrumente de management de birou și tehnici folosite pentru a înregistra incidente, cereri și evenimente și să încheie acorduri la nivel de serviciu corespunzătoare. Funcțiile și rolurile necesare pentru a construi un serviciu solid de sprijin și de analiză operațională și pentru a sprijini fiecare dintre procesele definite anterior. Folosirea tehnologiei pentru a ajuta la îmbunătățirea și susținerea cadrelor și a proceselor OSA. Cine este destinat? ... [-]

Managementul operatiunilor

ADEN Business School
Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Dezvoltă abilități de management în domeniul operațiunilor și a logisticii, oferind noi concepte, practici și instrumente de management pentru a îmbunătăți eficiența în domeniul operațiunilor de luare a deciziilor. A finalizat peste participantul este poziționat de managementul interdependent al diferitelor sectoare, în vederea asigurării calității, pentru a îmbunătăți productivitatea și obține ... [+]

Dezvoltă abilități de management în domeniul operațiunilor și a logisticii, oferind noi concepte, practici și instrumente de management pentru a îmbunătăți eficiența în domeniul operațiunilor de luare a deciziilor. A finalizat peste participantul este poziționat de managementul interdependent al diferitelor sectoare, în vederea asigurării calității, pentru a îmbunătăți productivitatea și pentru a atinge un grad mai ridicat de competitivitate în cadrul companiei, atât caracter industrial ca servicii.

Dupa formarea absolventii vor fi capabili să selecteze, să implementeze și să monitorizeze principalele tehnici și instrumente utilizate pentru gestionarea corespunzătoare a fluxului de materiale și de gestionare a sistemelor informatice asociate procesului. Manageri și supervizori de producție de afaceri, absolvent al acestui program va fi călătorit și au învățat cheile pentru efectuarea unor operațiuni în domeniul capacităților de producție, logistică, achiziții și management de proiect, care vă permit să obțină o mai mare satisfactie si loialitate costurile de client, a redus de producție, depozitare, transport, financiar, comercial, printre altele, și controlul total al proiectelor asociate cu aceste domenii.... [-]


Managementul logisticii și a lanțului de aprovizionare

ADEN Business School
Online Cu jumătate de normă February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 mai mult

Acest program de trenuri cu privire la importanța gestionării logisticii și a lanțului de aprovizionare, în concepția sa de planificare și gestionare a resurselor critice de întreprinderi, ca o contribuție la eficiența, rentabilitatea și de a crea un avantaj competitiv prin adăugarea de valoare, reducerea costurilor și creșterea nivelul serviciilor primite de către client ... [+]

Acest program de trenuri cu privire la importanța gestionării logisticii și a lanțului de aprovizionare, în concepția sa de planificare și gestionare a resurselor critice de întreprinderi, ca o contribuție la eficiența, rentabilitatea și de a crea un avantaj competitiv prin adăugarea de valoare, reducerea costurilor și creșterea nivelul serviciilor primite de către client.

De-a lungul finalizat participantul va dezvolta abilitățile de a deveni lider al lanțului de aprovizionare, cu cunoștințe solide, instrumente și abilități de a pune în aplicare un management eficient al lanțului de aprovizionare să aducă o contribuție calitativă și cantitativă la competitivitatea companiei .... [-]


Operațiuni, logistică și gestionare slabă - OLM

International Business School Americas
Campus Cu normă întreagă 3 săptămâni July 2019 Italia Altavilla Vicentina Brazilia São Paulo + 2 mai mult

Cunoștințe în logistică adâncească, Operațiuni și controlul calității folosind ca referință conceptul de fabricație slabă (Toyotismul) aplicat la fabrici și servicii. [+]

Cursuri de Top în Logistică. Perioada: ianuarie și iulie încărcare de curs: cursuri de zi și activități complete timp de 3 săptămâni - 80h în clasă și 8 ore de activități suplimentare și 12 ore opțiune de vizita. Facultatea de: profesori de specialitate din universitate, cu o mare experiență academică și profesională Dinamica clasei: cursuri teoretice, cazuri discuții și activități practice Profilul elevilor: Undergraduates interesate de Administrare Activități suplimentare: Vizita la Organizația Mondială a Comerțului din Geneva, Elveția, sau Districtul de moda din Milano, Italia. Numărul de elevi din clasa: de la 15 la 30 Investiții: € 5.100 + taxă de înscriere € 60 - verifica programe de burse Condiții de plată: până la 10 rate Perioada de inscriere: la cerere Obiectivele programului ... [-]

Expert în comerțul internațional: recrutare, finanțare, logistică și de marketing

INEAF Business School
Online Cu jumătate de normă 450 ore September 2019 Spania Spain Online

Managementul comercial internațional al unei companii are mai multe variabile care este imposibil de controlat în cazul în care nu au o pregătire adecvată. Acest expert permite studenților plasat într-o poziție privilegiată pe piață, deoarece aceasta va forma, întotdeauna cu orientare practică în toate domeniile implicate în managementul afacerilor internaționale ... [+]

Managementul comercial internațional al unei companii are mai multe variabile care este imposibil de controlat în cazul în care nu au o pregătire adecvată. Acest expert permite studenților plasat într-o poziție privilegiată pe piață, deoarece aceasta va forma, întotdeauna cu orientare practică în toate domeniile implicate în managementul afacerilor internaționale.

comerțul internațional ca instituție va fi analizată, aprofundarea reglementărilor în vigoare, se va insista pe studiul finanțării contractuale și aplicabile majore, va dota studenții cu abilitățile de a gestiona și de a analiza tehnicile de risc financiar și de a determina finanțarea sau modul de investiții cele mai potrivite pentru nevoile de planificare, organizare logistică de afaceri și de marketing și de intervenție în orice negocieri comerciale în limba engleză. ... [-]


Desigur, în gestionarea operațiunilor front office

International Hotel School
Online Cu jumătate de normă 10 săptămâni February 2019 Africa de Sud Durban Cape Town Johannesburg + 2 mai mult

Elevii învață pentru a crește eficiența și de a ajuta front office de vânzări să crească cu cunoștințele și abilitățile dobândite de la finalizarea acestui modul. Subiectele includ managementul veniturilor și cele mai recente aplicații tehnologice. [+]

- Certificare -

Absolvenții primesc un certificat AHLEI pentru fiecare modul completat, precum și un certificat de curs IHS scurt.

Descrierea cursului

Elevii învață pentru a crește eficiența și de a ajuta front office de vânzări să crească cu cunoștințele și abilitățile dobândite de la finalizarea acestui modul. Subiectele includ managementul veniturilor și cele mai recente aplicații tehnologice. Acest modul arată modul în care activitățile de front office și funcții afectează alte departamente și se concentrează pe modul de a gestiona front office pentru a asigura obiectivele proprietății sunt îndeplinite.

Ce se referă la programul? Clasificarea hoteluri în ceea ce privește dreptul de proprietate, afiliere, și nivelurile de serviciu. Diferitele zone funcționale din cadrul hoteluri. Operațiuni de front office pe parcursul celor patru etape ale ciclului de oaspete. Managerii rezerve de proces și instrumente folosesc pentru a urmări și de rezerve de control. Procesul de înregistrare și opțiunile de înregistrare creative. Serviciu tipic solicită că oaspeții face de la recepție. Aspecte importante în dezvoltarea și gestionarea unui program de securitate. Crearea și menținerea conturilor front office. Funcții și proceduri legate de check-out și contul de decontare. Curățarea responsabilitățile departamentului menaj. Procesul de audit front office. Indicatori și formule utilizate pentru a prognoza disponibilitatea camerei. Gestionare a veniturilor, inclusiv gestionarea capacității, alocarea discount, și de control durata. Angajare eficientă și orientarea personalului front office. [-]

Desigur, în camere diviziune pachet specializare

International Hotel School
Online Cu jumătate de normă 12 - 15 luni February 2019 Africa de Sud Durban Cape Town Johannesburg + 2 mai mult

Elevii care au absolvit pachetul de specializare în Camere Management Division sunt competente să aplice front și de gestionare competențe ospitalitate specifică în divizia camere. [+]

- Certificare -

Absolvenții primesc certificatul de specializare acordat de American Hotel și cazare Institutul Educational (AHLEI), precum și un singur certificat curs pentru fiecare modul trecut.

Descrierea cursului

Elevii care au absolvit Pachet de specializare în Managementul Camere Division sunt competente să aplice front și de gestionare competențe ospitalitate specifică în divizia camere. Acest program introduce pe elevi pentru industria ospitalității și continuă să acopere gestionarea front office, operațiunile de menaj, de gestionare a instalațiilor precum și supravegherea generală.

Ce se referă la programul?

Studenții sunt obligați să completeze cinci module obligatorii. Alte module opționale sunt disponibile, astfel vorbi cu noi astfel încât să putem proiecta o cale de învățare care se potrivește nevoilor dumneavoastră.... [-]


De gestionare a operațiunilor

Fanshawe College
Campus Cu normă întreagă 1 an September 2019 Canada London

Aceasta an Ontario Certificat De Absolvent College (finalizată în două semestre) este proiectat pentru absolvenți de facultate și de facultate care doresc o carieră în domeniul managementului operațiunilor. Absolvenții sunt implicați în luarea legate de planificare, de exploatare, precum și de control în cadrul unei afaceri sau o organizație decizie. [+]

Aceasta an Ontario Certificat De Absolvent College (finalizată în două semestre) este proiectat pentru absolvenți de facultate și de facultate care doresc o carieră în domeniul managementului operațiunilor.

Absolvenții sunt implicați în luarea legate de planificare, de exploatare, precum și de control în cadrul unei afaceri sau o organizație decizie. Curriculum-ul se va concentra pe cunoștințe aplicate în domeniul operațiunilor de afaceri într-o economie globală, care cuprinde planificarea și gestionarea tuturor operațiunilor (de exemplu, elemente din lanțul de aprovizionare, aprovizionare, producție și operațiuni de planificare și control, transport și distribuție, planificarea proiectului, de calitate asigurare) implicat în afaceri de diferite dimensiuni și complexitate.... [-]


Especialización en Riesgo de capital, m & Y financiacion DE Operaciones

IEB - Instituto De Estudios Bursátiles
Campus Cu jumătate de normă 111 ore March 2019 Spania Madrid

El Programa Avanzado de Especialización en Capital Riesgo, M & A si Financiación de Operaciones es presencial si se imparte en Madrid. [+]

Programa Avanzado de Especialización en Capital Riesgo, M & A si Financiacion de Operaciones

El Programa Avanzado de Especialización en Capital Riesgo, M & A si Financiación de Operaciones es presencial si se imparte en Madrid. Tiene ONU PRECIO De la 3.500 de euro.

OBJETIVOS DEL PROGRAMA AVANZADO DE Especialización EN CAPITAL Riesgo, M & A Y FINANCIACIÓN DE Operaciones

Durante los años últimos, España se ha consolidado como uno de los de principii mercados un Nivel Internacional en cuanto o número de Operaciones de fusiones y adquisiciones, en general, si de de Riesgo de capital en special, generando Toda Una Industria sumamente profesional en Torno un Este tipo de Operaciones.... [-]


curs de logistică - program scurt în management logistic strategic

Damelin Part Time
Campus Cu jumătate de normă 68 ore February 2019 Africa de Sud Johannesburg

La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi programul scurt Damelin în Certificatul de management strategic Logistică. [+]

Curs de Logistica - Program scurt în Management Strategic Logistics Certificare La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi programul scurt Damelin în Certificatul de management strategic Logistică. Cerințe de intrare

Cursanții trebuie să aibă cunoștințe, înțelegerea și aplicarea de limba engleză și matematică la Grad 12 sau echivalent Experiență relevantă de management logistic strategic ar fi un anume avantaj într-o ocupație în care se vor practica aceste transporturilor, operațiuni și competențe logistice.

Durata cursului Durata programului este de 68 de ore, iar școlarizare este față-în-față. Fiecare campus Damelin are un program de școlarizare diferit. Programele sunt oferite în timpul săptămânii, în seara, sau în zilele de sâmbătă. Desigur Intro Managementul logisticii îmbunătățește eficiența fiecărui departament din cadrul unei afaceri prin eficientizarea operațiunilor și a costurilor și, prin urmare, creșterea profitabilității sale. Programul în Management Strategic Logistics acoperă toate aspectele legate de logistică de management strategic: De la teoriile la strategii și linii directoare operaționale, subliniind impactul acestei discipline de client service, transport, depozitare, procesare a comenzilor, cumpărarea, importul și exportul.... [-]


curs de logistică - achiziții și managementul lanțului de aprovizionare

Damelin Part Time
Campus Cu jumătate de normă 52 ore February 2019 Africa de Sud Johannesburg

La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi Damelin programul scurt în achiziții și certificatul de Supply Chain Management. [+]

Curs de Logistica - Program scurt în Achiziții și Supply Chain Management Certificare La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi Damelin programul scurt în achiziții și certificatul de Supply Chain Management. Cerințe de intrare

Cunoașterea, înțelegerea și aplicarea de limba engleză și matematică la Grad 11 sau echivalent Experiență relevantă de management de cumpărare ar fi un avantaj

Durata cursului Durata programului este de 52 de ore, iar școlarizare este față-în-față. Fiecare campus Damelin are un program de școlarizare diferit. Programele sunt oferite în timpul săptămânii, în seara, sau în zilele de sâmbătă. Desigur Intro Programul scurt în Achiziții și Supply Management oferă informații fundamentale cu privire la principiile, procedurile, terminologie, tehnici și instrumente utilizate în domeniul de cumpărare și de gestionare a ofertei. Practicile actuale sunt examinate, oferind elevilor cu cunoștințe și abilități pentru a opera cu succes în diferite întreprinderi up-to-date. Programul are ca scop echiparea manageri de prima linie cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-și îndeplini rolul lor de management în cadrul lanțului de aprovizionare cu rezolvarea problemelor bine definite.... [-]


raţionalizarea operaţiunilor de birou şi de servicii

University of Tulsa College of Business Administration
Campus Cu jumătate de normă 2 zilele January 2019 Statele Unite ale Americii Tulsa Toledo Springfield Joplin West Plains Lebanon + 5 mai mult

Raţionalizarea Office şi Serviciul de Operaţiuni-Tehnici de a realiza procesul de îmbunătăţire pe partea de business. [+]

Astăzi, sume enorme de deşeuri există în operaţiunile de birou şi de servicii. Întârzierile, blocaje, erori, redundanţă, work-ocolitoare, şi ambiguitate abundă. Non valoarea adăugată de muncă poate fi la fel de mare ca 95 la suta.

Organizaţiile de fabricaţie au avut mare succes în aplicarea tehnicilor Lean şi tunderea timp şi bani. Cu toate acestea, există diferenţe importante provocări şi într-o operaţiune de birouri comparativ cu o setare de fabricaţie. Ai nevoie de o abordare adaptată pentru îmbunătăţirea birou / operaţiunile de serviciu, dar există Lean instrumente care se pot aplica.

Prin simulare, de cazuri, şi de lucru pe procese proprii, veti invata si practica Lean instrumente pentru a îmbunătăţi dramatic calitate şi servicii, în timp ce în scădere timp şi costuri. Uită-te la fluxul de lucru, fluxul de informaţii şi de locuri de muncă design-nu cu un ochi pentru a elimina oameni-dar maximizarea efortul lor. Veţi şti ce instrument de utilizat, pe baza scopul de efort şi de problemele cu care vă confruntaţi. ... [-]