Curs în Gestionarea Afacerilor

Compară 26 Cursuri în Gestionarea Afacerilor

Gestionarea Afacerilor

Un curs este de obicei inclusă în programa de un program de grad sau un certificat, ci ca o experiență de sine stătătoare, ea oferă studenților posibilitatea de a se îngropa într-un anumit domeniu de studiu. Aceasta include, în general, o lectură necesară, teste și alte componente pentru a măsura rezultatele elevilor lui.

Ce este un curs în managementul afacerilor? Un curs de management de afaceri este un studiu introductiv al principiilor și convențiilor asociate cu gestionarea unei afaceri. Unele dintre conceptele acoperite pot include contabilitate, marketing și conformitatea pentru gestionarea unei afaceri de succes. Pentru a consolida cunoștințele, elevii pot participa chiar și într-un stagiu în care se pot dezvolta și aplica abilitățile de management învățate în clasă și mai mult.

Un curs în managementul afacerilor conferă competențe esențiale studenților. În procesul de învățare despre managementul, elevii își dezvoltă, de asemenea, abilități de conducere și abilități de contabilitate, care sunt benefice pentru aproape orice context.

Costul unui astfel de curs variază, dar puteți obține un rezumat exactă a cheltuielilor de la biroul de admitere școlii dumneavoastră. Ele pot furniza informații cu privire la toate costurile asociate cu un curs de management de afaceri, precum și informații referitoare la un ajutor financiar, subvenții și posibilitatea obținerii de burse.

Un curs în managementul afacerilor poate stabili un set de abilități a unui student în domeniul afacerilor. Dacă alegeți să vă continuați studiile și să câștige un grad sau un certificat, vă veți califica probabil să exercite funcții de conducere la companii. Locuri de munca, cum ar fi director de afaceri, manager de cont sau un specialist relații sunt toate pozițiile potențiale pentru elevii din acest sector. În mod alternativ, s-ar putea aplica expertiza pentru independenta de consultanta sau de afaceri de consiliere pentru alte scopuri decât propria companii.

Ați putea fi în măsură să ia un curs de management de afaceri și chiar câștiga un grad prin oportunități de studiu on-line de la unele școli.Căutați programul de mai jos si contacta biroul de admitere al școlii de alegere prin completarea formularului de plumb.

Citește Mai Mult

Managementul afacerilor asociate

Northeast Wisconsin Technical College
Online Campus Cu normă întreagă 2 anii May 2019 Statele Unite ale Americii Green Bay Marinette Sturgeon Bay + 3 mai mult

Managerii de afaceri generali se găsesc în aproape toate locurile de muncă din aproape fiecare sector al economiei. Absolvenții programului de management de afaceri sunt echipați cu abilitățile fundamentale necesare pentru a gestiona operațiunile unei afaceri. Absolvenții sunt competenți în funcțiile de afaceri ale planificării, organizării, conducerii și controlului cu abilitățile de bază care sunt vitale pentru succesul în lumea afacerilor. [+]

Managerii de afaceri generali se găsesc în aproape toate locurile de muncă din aproape fiecare sector al economiei. Absolvenții programului de management de afaceri sunt echipați cu abilitățile fundamentale necesare pentru a gestiona operațiunile unei afaceri. Absolvenții sunt competenți în funcțiile de afaceri ale planificării, organizării, conducerii și controlului cu abilitățile de bază care sunt vitale pentru succesul în lumea afacerilor.

Potențialul de angajare

Există multe listări de locuri de muncă care ar fi adecvate pentru un absolvent al programului de management de afaceri. Organizațiile mici necesită de obicei aptitudini generale și organizații mari tind spre o specializare în rândul managerilor lor.... [-]


Curs de afaceri profesionist: Managementul afacerilor

Birchwater Education
Campus Cu jumătate de normă 10 săptămâni January 2019 Irlanda Limerick

Administrarea afacerilor încorporează multe tipuri de funcții de conducere de la corporații majore la întreprinderi independente, fiecare operațiune necesită administratori calificați pentru a reuși. Scopul este de a oferi managerilor potențiali și administratorilor un corp de cunoștințe pentru creșterea oportunităților de angajare, pregătirea pentru rolurile de management și pentru a permite studenților să practice toate abilitățile necesare pentru rolul administrației de management. [+]

Privire de ansamblu asupra curs

Administrarea afacerilor încorporează multe tipuri de funcții de conducere de la corporații majore la întreprinderi independente, fiecare operațiune necesită administratori calificați pentru a reuși. Scopul este de a oferi managerilor potențiali și administratorilor un corp de cunoștințe pentru creșterea oportunităților de angajare, pregătirea pentru rolurile de management și pentru a permite studenților să practice toate abilitățile necesare pentru rolul administrației de management.

După finalizarea cu succes ați obținut o diplomă de un singur subiect foarte valoroasă. Acest certificat combinat cu alte premii poate duce la intrarea universității în primul sau al doilea an. Titularii acestei calificări pe deplin acreditate sporesc foarte mult șansele de angajare și de promovare într-un sector conex.... [-]


Cursul Ultimate Career Bundle

Excel with Business
Online 67 ore Înscriere Deschisă Regatul Unit London

Te simți vreodată incertă, din adâncul tău sau confuză la locul de muncă? Este probabil că pur și simplu vă lipsesc unele dintre competențele cheie pentru a avea succes în locul de muncă al secolului XXI. Vestea cea mare este toate aceste abilități pot fi învățate și ei sunt Pathway reclamei. [+]

Aflați abilitățile cheie pe care fiecare lucrător de birou modern are nevoie pentru o carieră de succes

Te simți vreodată incertă, din adâncul tău sau confuză la locul de muncă? Este probabil că pur și simplu vă lipsesc unele dintre competențele cheie pentru a avea succes în locul de muncă al secolului XXI. Vestea cea mare este toate aceste abilități pot fi învățate și ei sunt Pathway reclamei.

Acest pachet de 6 culori este destinat în mod direct lucrătorului modern și este perfect pentru oricine caută în mod activ un loc de muncă, o promovare sau o schimbare de carieră.

Ce veți obține cu acest Ultimate Career Bundle:6 cursuri bazate pe competențe, practice pentru a vă ajuta să accelerați cariera.350 de module de instruire, care acoperă cele mai multe domenii relevante pentru Microsoft Excel și Business Management.Învățare adaptată. Dacă aveți cunoștințe, puteți utiliza filtrul pentru a arăta numai ceea ce trebuie să învățați cel mai mult.Videoclipuri multiple, exerciții de practică și întrebări pentru a vă ajuta să învățați.Cunoștințe pentru a înțelege datele care conduc afacerea dvs.Cursurile pe care acest pachet le va acoperi:... [-]

Cum să vă începeți cursul propriu de afaceri

Online Business School
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 100 ore Înscriere Deschisă Regatul Unit Coventry + 1 mai mult

Oamenii adesea visează să își înceapă propria afacere, dar nu înțeleg pe deplin implicațiile a ceea ce implică acest lucru. Având în vedere faptul că aproape jumătate din toate întreprinderile nu reușesc în primul an, este esențial să aveți toate cunoștințele de care aveți la dispoziție pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la buna desfășurare a unei afaceri. Acesta este un curs introductiv pentru oricine care a înființat recent o întreprindere mică sau micro-întreprindere sau pentru orice persoană care are în vedere înființarea unei întreprinderi mici sau a microîntreprinderilor sau consideră că o activitate independentă este o opțiune de carieră. [+]

Oamenii adesea visează să își înceapă propria afacere, dar nu înțeleg pe deplin implicațiile a ceea ce implică acest lucru. Având în vedere faptul că aproape jumătate din toate întreprinderile nu reușesc în primul an, este esențial să aveți toate cunoștințele de care aveți la dispoziție pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la buna desfășurare a unei afaceri.

Acesta este un curs introductiv pentru oricine care a înființat recent o întreprindere mică sau micro-întreprindere sau pentru orice persoană care are în vedere înființarea unei întreprinderi mici sau a microîntreprinderilor sau consideră că o activitate independentă este o opțiune de carieră. Ca atare, acest curs ia în considerare elementele cheie și problemele pe care trebuie să le gândiți și să le explorați.... [-]


Programul superior în managementul afacerilor

EAE | Programas Distancia
Online şi campus combinate Cu jumătate de normă September 2019 Spania Spain Online

Pentru toți profesioniștii, antreprenorii și întreprinzătorii care au nevoie să-și aprofundeze cunoștințele în managementul comercial și să dobândească o viziune globală și sistematică asupra funcționării zonei comerciale. [+]

1. CARE ESTE DIRECTAT?

Pentru toți profesioniștii, antreprenorii și întreprinzătorii care au nevoie să-și aprofundeze cunoștințele în managementul comercial și să dobândească o viziune globală și sistematică asupra funcționării zonei comerciale.

2. CERINȚE

Programul Superior este deschis tuturor persoanelor interesate, indiferent de nivelul lor academic.

3. OBIECTIVELE PROGRAMULUI

Programul Superior urmărește să furnizeze și să consolideze în student cunoștințele și abilitățile legate de managementul comercial dintr-o viziune generală și cuprinzătoare. Orientarea sa permite concentrarea cazurilor în prezent în țara noastră și particularitățile acesteia.... [-]


Managementul afacerilor de film, afacere de luare, marketing și vânzări

European School of Economics
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 luni January 2019 Italia Rome Regatul Unit London + 3 mai mult

Cu toate luminile și umbrele sale, industria de film rămâne una dintre cele mai puternice sectoare la nivel mondial, și este, fără îndoială, cel mai influent. Scopul cursului este de a dota studenții cu fundamentele realizarea de filme și va realiza o bază solidă pe care s-ar putea crește în orice direcție. Odată ajuns acolo, cursul va ajuta să alegeți zona dvs. de interes și vă va oferi instrumentele adecvate de a se specializa. [+]

În ceea ce privește cifrele brute, industria de film este una dintre cele mai mari surse de venit pentru SUA, iar studiile de film sunt oferite în sute de colegii și universități din întreaga lume. Cursul nostru scurt oferă abilitățile și cunoștințele necesare pentru a putea intra în afaceri de Film, impreuna cu beneficiile de a studia într-un mediu internațional. Tot ceea ce se adaugă experiența de a petrece 3 luni în Orașul Etern.

Începe să vii "La dolce vita" acum!

Programul de module cuprinde 4 și 1 atelier. Fiecare modul presupune o sesiune de 3 ore pe săptămână, timp de 10 săptămâni, plus un program opțional stagiu de 3 luni după finalizarea tuturor modulelor. Modulele pe care le oferim sunt: ​​- Film Business: Strategia & Management - Introducere în Contabilitate și Finanțe - International Marketing - Managementul strategic internațional - juridic și Film Business Contracte atelier Internship: Disponibil; Studenții trebuie să fie considerate eligibile pentru a lua un stagiu (depune un CV,... [-]


Curs Business Process Management: Introducere în procesul de gândire

FutureLearn
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 3 săptămâni January 2019 Regatul Unit UK Online + 1 mai mult

Organizațiile rula mai multe procese de afaceri. Ele stau la baza ceea ce se face, când și cum, permițându-le să își atingă obiectivele strategice. Începem prin care prezintă întrebarea: Cum putem parghie cunoasterea proceselor de afaceri pentru a îmbunătăți performanțele organizaționale în acest complex, lume în schimbare? [+]

Nu există nici o experiență anterioară specială sau cunoștințele necesare să se alăture.

Ce software-ul sau instrumentele de care aveți nevoie?

Tot ce ai nevoie pentru a reuși în acest curs este furnizat sau poate fi descărcat gratuit.

Diverse Certificate disponibile [-]

Desigur, în managementul afacerilor

International Career Institute
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă Înscriere Deschisă Regatul Unit London

Modulul de management al afacerii ICI va ajuta să vă perfecționa abilitățile de care aveți nevoie pentru afaceri mici sau de management de mare departament de afaceri. Acesta a fost dezvoltat de către specialiști cu o vastă experiență în industria de afaceri, a discuta o gamă largă de subiecte care vă vor ajuta să construiască o bază solidă pentru cariera ta în management. [+]

Modulul de management al afacerii ICI va ajuta să vă perfecționa abilitățile de care aveți nevoie pentru afaceri mici sau de management de mare departament de afaceri. Acesta a fost dezvoltat de către specialiști cu o vastă experiență în industria de afaceri, a discuta o gamă largă de subiecte care vă vor ajuta să construiască o bază solidă pentru cariera ta în management.

Schiță curs

Cursul include lecții despre:

Proceduri de instalare Proceduri de management Comunicarea în afaceri Rezolvarea problemelor Managementul personalului Productivitate Management Financiar Tehnici de marketing Perspectivele de carieră

Începe o stimulare și cariera financiar-plină de satisfacții în acest domeniu în creștere. Dacă aveți calificările potrivite, poți:... [-]


Curs în management - administrarea și managementul afacerilor (bam)

Damelin Part Time
Campus Cu jumătate de normă 68 ore February 2019 Africa de Sud Johannesburg

La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi Programul Damelin Short în Certificatul de Administrare și Management al Afacerilor. [+]

Curs în Management - Programul de scurtă durată în Administrarea Afacerilor și Management (BAM) Certificare La finalizarea cu succes a programului, cursantul va primi Programul Damelin Short în Certificatul de Administrare și Management al Afacerilor. Cerințe de intrare

    Elevilor li se cere să aibă cunoștințe, înțelegere și aplicare a limbii engleze la gradul 12 sau echivalent.     Deși nu este o cerință, se recomandă ca elevii să aibă experiență de lucru și / sau cunoștințe de administrare a afacerilor.

Durata cursului Durata programului este de 68 de ore, iar predarea este facultativă. Fiecare campus Damelin are un program de școlarizare diferit. Programele sunt oferite în timpul săptămânii, în timpul serii sau în zilele de sâmbătă. Adresați-vă la campusul dvs. Curs Intro În Africa de Sud există o cerere crescută de manageri și supraveghetori calificați care să se ocupe de noi divizii și sucursale ale întreprinderilor stabilite. Oportunitățile pentru întreprinderile mici, atât în ​​sectorul formal, cât și în cel informal, au creat nevoia de antreprenori competenți. Acest program este conceput pentru a oferi cursanților o pregătire temeinică în ceea ce privește aspectele esențiale ale afacerii, astfel încât acestea să poată deplasa în mod competent până la scara de management sau să opereze cu încredere propria afacere mică. Elevii aplică principii fundamentale, terminologie și metode în rezolvarea unor probleme bine definite. Calificarea are drept scop echiparea managerilor de primă clasă cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-și îndeplini rolul de conducere în cadrul organizației.... [-]


Programul de management superior în afaceri digitale (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias
Campus Cu normă întreagă 110 ore February 2019 Spania Las Palmas de Gran Canaria Santa Cruz de Tenerife + 1 mai mult

PADDB pregătește conducerea superioară a companiilor pentru a înțelege cheile digitalizării și, astfel, pentru a putea concura în noul mediu, abordând impactul pe care acest proces complex îl are asupra tuturor axelor domeniilor de activitate și organizaționale ale companiei. [+]

PADDB pregătește conducerea superioară a companiilor pentru a înțelege cheile digitalizării și, astfel, pentru a putea concura în noul mediu, abordând impactul pe care acest proces complex îl are asupra tuturor axelor domeniilor de activitate și organizaționale ale companiei. Cu acest program, managerii de vârf vor dobândi cunoștințele și abilitățile pentru a putea dezvolta un proces de acest domeniu cu angajații, partenerii și clienții săi.

Vârsta medie 47 aniDurata cursului este de 110 oreUrmătorul apel din Gran Canaria și Tenerife: februarieDe ce?Credeți că digitizarea este mai mult decât crearea unei zone de strategie digitală în cadrul companiei sau dezvoltarea unor noi canale digitale cu clienții?Considerați că inovația este esențială pentru a putea concura în noul mediu?Nu știi cum să faci organizația ta agilă, dinamică și inovatoare?Credeți că pentru a face față acestei transformări, este necesară o schimbare culturală?Știți cum să vă ocupați de o strategie de relații cu clienții în acest nou mediu?Considerați ce rol are Big Data în afacerea dvs. și în conducerea organizației dvs.?Vreți să știți cum vor afecta afacerile tehnologiile perturbatoare (IoT, robotică, VR ...)?... [-]

Desigur, în managementul afacerilor

MECAT
Campus Cu normă întreagă September 2019 Emiratele Arabe Unite Dubai

Acest curs vă oferă posibilitatea de a dobândi cunoștințe vaste și înțelegere a principiilor și a practicilor de management al afacerii. Aceasta include o imagine de ansamblu a operațiunilor de management, managementul resurselor umane, contabilitate, managementul de marketing, management corporativ și financiar și o imagine de ansamblu asupra abilităților antreprenoriale cheie. [+]

Despre curs

Acest curs vă oferă posibilitatea de a dobândi cunoștințe vaste și înțelegere a principiilor și a practicilor de management al afacerii. Aceasta include o imagine de ansamblu a operațiunilor de management, managementul resurselor umane, contabilitate, managementul de marketing, management corporativ și financiar și o imagine de ansamblu asupra abilităților antreprenoriale cheie.

Audiența țintă

Acest curs este recomandat pentru cei care doresc să continue cunoștințele și înțelegerea de management al afacerii și antreprenoriatului lor. Acesta va spori, de asemenea, perspective de carieră angajat.

obiective de invatare

Cursul vă va învăța cum sunt gestionate organizațiile, structurile și obiectivele implicate, precum și modul în care să evalueze performanța unei companii prin utilizarea unor indicatori cheie de performanță (KPI). Vei fi mai conștienți de stiluri de management de afaceri și factorii de mediu, managementul ar trebui să ia în considerare. Veți ști că funcția de manageri de resurse umane, manageri de operațiuni, manageri de proiect și contabili. Acest curs va ajuta să recunoașteți calitățile personale ale unui antreprenor și cei mai importanți factori pe care un antreprenor ar trebui să ia în considerare pentru a avea succes.... [-]


Curs: Lean Startup en Entreprise

H2 University
Campus Cu normă întreagă 1 zi September 2019 Franţa Paris

Issu de la Silicon Valley, le Lean Startup este un instrument de gestionare a inovațiilor de proiect, care permite minimizarea accesului la resursele și costurile aferente. [+]

De ce ar trebui să urmăriți acest curs de formare?

Venind din Silicon Valley, Lean Startup este o metodă inovatoare de management al proiectelor care minimizează riscurile și resursele necesare. Integrarea principiilor cercetării științifice în gestionarea proiectelor de afaceri, această metodă sa dovedit deja cu companii digitale precum Uber sau Dropbox. Cu toate acestea, în timp ce Lean Startup a fost definit de startups în Silicon Valley, aplicația sa depășește cu mult proiectele digitale, evidențiate prin adoptarea masivă de către gigantul industrial General Electric.

În această formare, condusă de un antreprenor conștient de constrângerile companiilor mari, veți învăța elementele de bază ale programului Lean Startup și principalele instrumente utilizate în metodologie. Veți învăța, de asemenea, cum să vindeți această metodologie conducerii (sau clienților dvs.) și cum să o adaptați contextului afacerii dvs.... [-]


PDE - afaceri program de management

AESE – School for Management and Business
Campus Cu jumătate de normă October 2019 Portugalia Lisbon Porto

PDE - Management este un program de formare care întăreşte capacitatea fiecarui participant de a gestiona în domeniul său ales si imbunatateste abilitatile sale de lider, făcându-le mai potrivite pentru a obiectivelor şi politicilor generale ale companiei. [+]

PDE - Management este un program de formare care întăreşte participant capacitatea de a gestiona fiecare ales în domeniul său de conducere şi îmbunătăţeşte abilităţile sale, făcându-le mai potrivite pentru a obiectivelor şi politicilor generale ale companiei.

&nbsp

&nbsp

PDE îşi propune să atingă următoarele obiective principale:

&nbsp

- Pentru a dezvolta şi actualiza aptitudinile personale de conducere, se uită la activitatea de gestionare a participantului din perspective diferite.

- Pentru a actualiza cunoştinţe practice în diferite domenii ale managementului firmei;

- Pentru a dezbate idei şi valori, într-un mediu profesionist de înaltă calificare, sub îndrumarea personalului didactic AESE riguroase; ... [-]


ITIL® nivel intermediar - capacitatea de serviciu a modulelor pachet osa, PPO, RCV, formare & examen SOA

E-Careers
Online Cu jumătate de normă 12 luni Înscriere Deschisă Regatul Unit UK Online Slough + 1 mai mult

Pregătiți-vă să preia gestionarea dincolo de Ciclul de Viata in cel mai bun mod cu aceasta piesa de service Capacitate. Acest pachet de formare și examen include suport operațional și analiză; Planificarea, protecția și optimizarea; Eliberare, de control și de validare și Ofertele de servicii și acordurile. [+]

Care sunt obiectivele acestui curs?

Planificare, Protecție și optimizare

Cum de a planifica și de a oferi o capacitate suficientă pentru a sprijini nevoile în schimbare ale unei afaceri. Cum de a specifica și implementa sisteme de înaltă disponibilitate pentru a menține calitatea serviciului, în orice moment. Folosind principii de continuitate a serviciilor IT, pentru a menține calitatea serviciilor ca sisteme și cadre de tranziție. Cum de a construi cadre și sisteme care să ajute la gestionarea cererii de sprijin.

Ofertele de servicii și acorduri

Capturarea de nevoile utilizatorilor și servicii pentru a se potrivi definitoriu. Urmărirea și servicii publicitatea oferite utilizatorilor și a părților interesate. Negocierea si definirea acordurilor la nivel de serviciu și atribuirea de roluri și responsabilități pentru a se asigura că acestea sunt menținute. Monitorizarea utilizării serviciilor și alocarea de resurse ca și atunci când este necesar pentru a menține SLA-uri. Integrarea unor terțe părți în furnizarea de servicii și definirea proceselor care mențin PAQ și calitatea serviciilor. Definea valoarea comercială a operațiilor IT formalizate și folosirea cunoștințelor dobândite pentru o mai bună bugetare. Colectarea de feedback-ul utilizatorilor de servicii și de soluționare a plângerilor pentru a ridica nivelul de satisfacție. Definirea resurselor umane necesare pentru a furniza servicii și rolurile și atribuirea sarcinilor care trebuie să mențină standarde. Specificarea și implementarea tehnologiilor necesare pentru a ajuta la furnizarea de servicii. ... [-]

Expert în tehnici și organizațiile de management al afacerii

INEAF Business School
Online Cu jumătate de normă 250 ore Înscriere Deschisă Spania Spain Online

Într-o lume în schimbare și foarte competitivă, aptitudini profesionale pentru a conduce, să inoveze, să negocieze, să gestioneze timp, întâlniri de conduită sau munca în echipă sunt cele care fac diferența între profesioniști de succes și restul. Prin urmare, relațiile sociale în cadrul companiei, astăzi, ele sunt una dintre cheile succesului. Din acest motiv, este esențial ca atât ... [+]

Într-o lume în schimbare și foarte competitivă, aptitudini profesionale pentru a conduce, să inoveze, să negocieze, să gestioneze timp, întâlniri de conduită sau munca în echipă sunt cele care fac diferența între profesioniști de succes și restul. Prin urmare, relațiile sociale în cadrul companiei, astăzi, ele sunt una dintre cheile succesului. Din acest motiv, este esențial ca atât viitori profesioniști, cum ar fi lucrătorii și, conștienți de puterile abilități de management, conducerea și conducerea strategică în gestionarea empresarial.El Expert Metode și tehnici de Management și Organizațiile, el răspunde la necesitatea ca toți acei directori și manageri de la toate nivelurile companiei, care doresc să avanseze profesional și de a atinge succesul mai rapid datorită măiestriei sale acestor competențe-cheie.... [-]