Curs postuniversitar în Direcția Publicitate - Artă

Accademia di Comunicazione

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Curs postuniversitar în Direcția Publicitate - Artă

Accademia di Comunicazione

Cursul de trei ani al Direcției de Artă al Accademia di Comunicazione , unul dintre primele în domeniul comunicării convingătoare din Italia, a fost înființat în 1988, împreună cu Academia însăși, cu scopul de a instrui experți în publicitatea imaginilor. De fapt, este sarcina directorului de artă să comunice prin alegerea imaginii ideale și a diferitelor tehnici de realizare pe care le are la dispoziție. În acest scop, cursul de formare își propune să transmită toate instrumentele necesare pentru a oferi o cultură solidă a imaginilor, atât statice, cât și dinamice, și capacitatea de a manipula valoarea lor evocatoare și simbolică. În plus, elevii trebuie să dobândească o capacitate puternică de sinteză și de invenție vizuală, să traducă promisiunea publicității într-o formă originală și consecventă cu partea scrisă de copywriterul cu care lucrează.

Astăzi la cursul Direcției de Artă meritul de a fi instruit mulți profesioniști, autori ai campaniilor de publicitate populare. De-a lungul anilor, elevii au obținut o serie de premii importante pentru campaniile desfășurate, în contextul competițiilor naționale și internaționale. Dintre acestea, menționăm, de exemplu, D

Pentru istoria sa și calitatea metodologiei de formare, Cursul a obținut patronajul Clubului directorilor de artă italieni.

Competențele dobândite în acest curs sunt certificate de Regiunea Lombardia și sunt valabile la nivelul UE în cadrul CADRULUI EUROPEAN DE CALIFICĂRI PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT PERMANENT (EQF)

Planul de studiu

Primul an

Publicitate TV | Direcția artei Designul de bază | Conceptul creativ | Suport digital 1 | Proiectare geometrică Baze de informatică Fotografie 1 | Illustrator | InDesign | Marcă și imagine corporativă 1 Mind design Photoshop | Psihologia consumatorilor Istoria cinematografiei Istoria artei 1 Istoria publicității 1 Tehnici dificile Culoare teorie.

Al doilea an

4 cursuri de artă cu 4 diferiți directori creativi Pregătiri | Creați reviste digitale pentru iPad și tablete Mass-media digitale 2 | Fotografie 2 | Grafică mobilă Marcă și imagine corporativă 2 Marketing | Editare video audio Ambalare | Advanced Photoshop | Proiectarea calculatoarelor Istoria artei 2 Istoria publicității 2 Tehnici de așezare Web design 1 Wordpress.

Workshop cu companii, având ca interlocutori profesioniști de marketing, relații, publicitate și publicitate creativă.

Al treilea an

3 cursuri de artă cu 3 diferiți directori creativi După efecte Producția creativă Fotografie 3 | Advanced Photoshop | Post-producție 3D Social creativitatea mass-media | Atelier de profesor vizitat Web design 2.

În timpul celui de-al treilea an, elevii proiectează în mod continuu campanii de publicitate reale pentru organisme publice, organizații non-profit, companii, sub supravegherea celor mai importanți reclame și participă la competiții naționale și internaționale.

Etapa după cursuri

Stagiile, prevăzute la sfârșitul fiecărui curs, trebuie considerate în primul rând ca o perioadă de perfecționare a formării proprii și, în al doilea rând, ca o posibilă ocazie pentru o activitate viitoare. Din aceste două motive, stagiul nu este decis în mod automat pe baza unor acorduri preexistente cu un număr prestabilit de companii, dar presupune că în fiecare an se face o cerere specifică și precisă a Companiei în legătură cu care studenții sunt preselectați de către Academia, trimisă la interviul de selecție și selectată de aceeași companie. Prin urmare, nu este doar planul de învățământ și garanția pe care Academia le acordă Societății, dar ceea ce studentul individual în timpul interviului va fi capabil să demonstreze cu privire la abilitățile și modul de prezentare, ceea ce va determina alegerea Companiei înseși. .

Angajamentul angajaților la organizarea stagiilor "ad personam", care se reînnoiește în fiecare an, fără a se da vreodată la automatismul acordurilor fixe, vizează încurajarea posibilității ca, la sfârșitul stagiului, studentul să fie confirmat cu un contract.

Prin participarea la acest curs postuniversitar de trei ani veti putea lucra ca:

  • Director de artă în Agenția de Publicitate
  • Producător în case de producție
Această școală oferă programe în:
  • Italiană


Ultima actualizare September 29, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Oct. 2019
Duration
Durata
3 anii
Cu normă întreagă
Locations
Italia - Milan, Lombardy
Data începerii : Oct. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Oct. 2019
Italia - Milan, Lombardy
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala