Citește Descrierea Oficială

Cursul de design grafic de trei ani Accademia di Comunicazione , unul dintre primele în domeniul comunicării vizuale din Italia, are astăzi o lungă tradiție și o prezentare de premii naționale și internaționale de prestigiu acordate studenților pentru proiectele lor. În plus, cursul are, de asemenea, meritul de a fi instruit mai multe generații de designeri grafici imediat apreciate pentru calitatea pregătirii și a experienței lor. Mulți sunt acum proprietari ai propriilor studiouri profesionale, iar unii au reușit să se stabilească în străinătate.

Cursul urmărește, aproape în exclusivitate, dobândirea unei multitudini de experiențe practice care să permită participanților să creeze, printre altele, un portofoliu de prezentare finală. Posibilitățile oferite de piața forței de muncă, care lucrează atât ca profesioniști independenți, cât și ca colaboratori ai agențiilor sau studiilor, trebuie să fie confiscate în cel mai eficient mod. În acest sens, prezentarea unui portofoliu bun este primul pas către o cale profesională plină de satisfacții. În acest scop, cursul este caracterizat printr-o prezență semnificativă de exerciții practice susținute de o metodologie de predare mai clasică, urmărind filozofia "bottega" ca instrument de creștere profesională rapidă, eficientă și bogată în experiențe în domeniu.

Disciplinele abordate în perioada de trei ani urmăresc să investigheze și să aprofundeze toate domeniile de aplicații ale comunicării vizuale, de la cele mai tradiționale și bogate în istorie până la cele mai interesante în prezent pentru conținut și perspectivele pieței.

Acel designer grafic, folosind definiția italiană a designerului grafic, este astăzi o profesie foarte complexă, dar în același timp extrem de stimulatoare. Domeniile de aplicare sunt întotdeauna cele ale limbajului vizual, chiar dacă modalitățile prin care mesajele sunt transmise au evoluat și s-au schimbat considerabil datorită mediei digitale. Prin urmare, profesionistul Graphic Design nu este doar un expert în limbile vizuale, ci și un director al strategiilor de comunicare bazate pe semn, care sunt exprimate pe suport fizic, în locuri reale sau în medii virtuale.

Pentru istoria sa și calitatea metodologiei de formare, Cursul a obținut patronajul Clubului directorilor de artă italieni.

Competențele dobândite în acest curs sunt certificate de Regiunea Lombardia și sunt valabile la nivelul UE în cadrul CADRULUI EUROPEAN DE CALIFICĂRI PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT PERMANENT (EQF)

Planul de studiu

Primul an

Publicitate TV | Direcția artei Designul de bază | Conceptul creativ | Suport digital 1 | Proiectare geometrică Baze de informatică Fotografie 1 | Illustrator | InDesign | Marcă și imagine corporativă 1 Mind design Photoshop | Psihologia consumatorilor Istoria cinematografiei Istoria artei 1 Istoria publicității 1 Tehnici dificile Culoare teorie.

Al doilea an

4 cursuri de artă cu 4 diferiți directori creativi Pregătiri 1 Creați reviste digitale pentru iPad și tablete Mass-media digitale 2 | Fotografie 2 | Grafică mobilă Marcă și imagine corporativă 2 Marketing | Editare video audio Ambalare 1 Advanced Photoshop | Proiectarea calculatoarelor Istoria artei 2 Istoria publicității 2 Tehnici de așezare Web design 1 Wordpress.

Workshop cu companii, având ca interlocutori profesioniști de marketing, relații publice, publicitate creativă.

Al treilea an

După efecte Preparate 2 | Producția creativă Fotografie 3 | Grafică editorială Design grafic scurt Infographic | Ambalare 2 Advanced Photoshop | Post-producție 3D Social creativitatea mass-media | Atelier de profesor vizitat Web design 2.

În al treilea an, studenții participă la concursuri naționale și internaționale, lucrând pe proiecte reale pentru organisme publice și organizații non-profit; de asemenea, lucrează în ateliere cu companii reale, având interlocutori în calitate de manageri de produse, conturi, reclame și experți în relații publice.

Etapa după cursuri

Stagiile, prevăzute la sfârșitul fiecărui curs, trebuie considerate în primul rând ca o perioadă de perfecționare a formării proprii și, în al doilea rând, ca o posibilă ocazie pentru o activitate viitoare. Din aceste două motive, stagiul nu este decis în mod automat pe baza unor acorduri preexistente cu un număr prestabilit de companii, dar presupune că în fiecare an se face o cerere specifică și precisă a Companiei în legătură cu care studenții sunt preselectați de către Academia, trimisă la interviul de selecție și selectată de aceeași companie. Prin urmare, nu este doar planul de învățământ și garanția pe care Academia le acordă Societății, dar ceea ce studentul individual în timpul interviului va fi capabil să demonstreze cu privire la abilitățile și modul de prezentare, ceea ce va determina alegerea Companiei înseși. .

Angajamentul angajaților la organizarea stagiilor "ad personam", care se reînnoiește în fiecare an, fără a se da vreodată la automatismul acordurilor fixe, vizează încurajarea posibilității ca, la sfârșitul stagiului, studentul să fie confirmat cu un contract.

Prin participarea la acest curs postuniversitar de trei ani veti putea lucra ca:

  • Designer grafic
  • digital
Program predat în:
Italiană

Vezi 3 mai multe cursuri de la Accademia di Comunicazione »

Ultima actualizare September 29, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Oct. 2019
Duration
3 anii
La zi
Price
- Fonduri de venit
După locații
După dată
Start Date
Oct. 2019
Termen limită de aplicare

Oct. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date