Read the Official Description

Companiile profită de strategia de marketing pentru a identifica și a găsi modalități de a răspunde nevoilor clienților lor.

Executivii și managerii de marketing folosesc strategia de marketing pentru a crea un plan de marketing și, astfel, pentru a îmbunătăți performanța companiilor și pentru a spori profiturile.


Locuri: 20/>

Durata: 5 zile (35h) cu componentă practică


Rezumatul cursului/>


Creat și destinat directorilor, managerilor, antreprenorilor și persoanelor interesate de cursuri practice cu aplicabilitate reală în marketingul strategic, managementul și comerțul. Programul pentru cursul nostru strategic de marketing oferă cunoștințe, noi modalități de gestionare și planificare a strategiei de marketing, astfel încât participanții să poată face față celor mai mari provocări în prezent./>

Cursul nostru intensiv de marketing strategic analizează principalele elemente ale strategiei de marketing și înțelege modul în care companiile au creat și menținut un avantaj competitiv prin dezvoltarea strategiilor de marketing. Participanții noștri vor fi constrânși să dezvolte gândirea strategică și să articuleze diferite elemente ale acelui proces care asociază misiunea, viziunea și obiectivele cu segmentarea, poziționarea (STP) și ofertele competitive și piețele țintă.

O analiză strategică este esențială pentru dezvoltarea strategiei de marketing și trebuie să fie în concordanță cu principalele tendințe din mediul de marketing al companiilor.


Profesor multilingv/>

Conținutul scris al cursului este disponibil în limbile spaniolă, engleză și portugheză.


program/>


ZIUA 1/>

Mediul și analizele interne și perspectivele

În componenta din prima zi, vom aborda conținutul analizelor interne și externe ale organizațiilor ca o mare cunoaștere a tuturor elementelor care alcătuiesc și interacționează pe piață, ceea ce permite participanților să dezvolte strategii de marketing eficiente. Se va analiza natura și definiția unei strategii de marketing, precum și contribuțiile co-creării de rețele sociale și de valoare. Dezvoltarea unei strategii de marketing va permite organizațiilor să dezvolte o poziție strategică în ceea ce privește mediul extern, resursele, capacitățile interne, așteptările și influența părților interesate. Abordarea metodelor de cercetare de piață va fi vitală pentru înțelegerea diferitelor tipuri de clienți, precum și pentru identificarea clienților concurenți.


ZIUA 2/>

Segmentarea, poziționarea și piața

În această componentă, vom discuta procesul de management strategic de marketing (SMM - Strategic Marketing Management), în opțiuni specifice și decizii strategice. Obiectivul este de a înțelege bazele care stau la baza strategiilor viitoare. Participanții vor înțelege profitabilitatea punctelor forte ale organizației de a profita de oportunitățile externe și / sau de a minimiza amenințările, investind în oportunități de depășire a celor mai mari deficiențe ale organizațiilor. În acest scop, vom aborda concepte precum segmentarea și poziționarea organizației, contribuind la dezvoltarea unei strategii de marketing competitive prin tehnici de cercetare și crearea de modele care pot fi aplicate pentru a operaționaliza segmentarea și poziționarea. În final, participanții vor învăța să creeze o evaluare a atracției pieței, precum și poziția competitivă a unei companii.


ZIUA 3/>

Avantaje competitive și inovare

În componenta numărul trei, participanții noștri vor învăța să identifice avantajele competitive ale organizațiilor folosind metode specifice pentru a crea un avantaj competitiv. Principala strategie abordată va fi noul mix de marketing prin analiza următoarelor elemente: produs, preț, distribuție și promovare. Fiecare dintre aceste elemente trebuie să contribuie la un program de marketing coerent și cuprinzător care comunică și oferă clienților valoarea dorită. În cele din urmă, vom examina factorii de inovare. Aceasta este una dintre cele mai mari preocupări pentru fiecare companie, precum și impactul acesteia asupra dezvoltării unui avantaj competitiv.


ZIUA 4/>

Strategii de marketing relaționale

Una dintre cele mai importante tendințe în gândirea și practica marketingului în ultimii ani a fost schimbarea abordării pentru a realiza tranzacții individuale pentru a stabili relații pe termen lung cu clienții. În timp ce marketingul tranzacțional se referă la o vânzare unică, relația de marketing corespunde unei relații cu clientul care va conduce la repetarea afacerilor / achizițiilor, precum și crearea oportunităților de dezvoltare a unor afaceri suplimentare. După înțelegerea importanței unei relații cu clientul, va veni timpul ca participanții să determine modul de implementare a strategiilor de marketing, deoarece, chiar și într-o organizație, pot fi necesare diferite strategii pentru diferite companii sau produse.


ZIUA 5/>

Implementarea proiectului final

În ultima zi, participanții vor fi contestați să efectueze un studiu de caz cu toate conceptele, practicile și metodele dobândite de-a lungul cursului. În sfârșit, fiecare participant va fi invitat să-și prezinte activitatea, dezbătând idei și noi forme de acțiune pe piață.


Notă: fiecare participant va primi o diplomă / certificat de participare și poate beneficia de o reducere la înregistrare într-unul din cursurile LSDM valabile timp de 12 luni./>


prețurile/>

All inclusive: scolarizare, curs intensiv, pauză zilnică, resurse de studiu și certificat final


condiţii:/>

Primul preț până la 30 aprilie

Al doilea preț până la 23 mai

Al treilea preț: date ulterioare

Plata prin transfer bancar

Program taught in:
Spaniolă
Engleză
Portugheză
Last updated March 29, 2018
Acest curs este
Start Date
Iunie 2019
Duration
5 zilele
Full-time
Price
890 GBP
Primul preț cu toate cele incluse: Londra 1.000 £, Madrid £ 890, Porto £ 890. Al doilea preț, cu toate acestea incluse: Londra £ 1,100, Madrid £ 990, Porto £ 990. Al treilea preț cu totul inclus: Londra £ 1,250, Madrid £ 1,100, £ 1,100 Porto. Ziua însăși:
Deadline
By locations
By date
Start Date
Iunie 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Iunie 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Iunie 2019
End Date
Application deadline

Iunie 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date