Curs de vară în Design grafic în Branding
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
3 weeks
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 3.150
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2024
Introducere
Domeniul designului identității vizuale pentru afaceri, produse, evenimente și servicii s-a schimbat semnificativ. Astăzi, mărcile sunt mai dinamice, în schimbare, mai adaptive și în evoluție ca niciodată. Ele nu mai sunt un element static și apar tot mai multe dispozitive și platforme pe care să implementeze sisteme de identitate vizuală. Acest lucru necesită o abordare strategică și un design eficient capabil să țină pasul cu aceste tendințe.
Cursul Summer Graphic Design in Branding explorează relația dintre interfețele vizuale și experiența utilizatorului și încearcă să înțeleagă modul în care acestea sunt legate de media tipărită și digitală, de rețelele sociale, de diseminare digitală și de platformele de promovare și cum se aplică toate mediile din jurul nostru. .
Studenți ideali
Profilul studentului
Acest curs este destinat în special persoanelor care sunt interesate să cunoască principalele instrumente utilizate în generarea proiectelor de design și comunicare vizuală și să învețe conceptele de bază utilizate în lumea designului grafic și în special în identitatea vizuală, branding și cultura de brand.
De asemenea, vizează designeri din alte domenii, absolvenți și studenți în arte plastice, comunicare, fotografie, editare, publicitate sau tipărire și antreprenori care doresc să-și extindă cunoștințele de design grafic strategic. Studenți și absolvenți în Design grafic și comunicare vizuală și interactivă.
O anumită cunoaștere a Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign și/sau Acrobat va fi apreciată pozitiv. Elevii nu vor fi învățați cum să folosească aceste instrumente în timpul orelor de clasă, dar li se va cere să își producă proiectele folosind software-ul ales de ei.
Admitere
Galerie
Curriculum
Metodologie
Cursul se bazează pe studii de caz și alte metodologii de proiect, cum ar fi Visual Design Thinking.
Acest curs de vară este în esență despre observarea, analizarea, compararea, crearea și dezvoltarea strategiilor, resurselor și metodologiilor pentru a proiecta sisteme de identitate vizuală. Aplicabil pentru identitate corporativă, branding, wayfinding, design de evenimente, design de produs, expoziții, rețele sociale și media digitală.
Stimulează creativitatea, încurajează noi tendințe de design și antrenează modul de gândire al designerilor (conștient), încurajându-i să proiecteze și să proiecteze în mod responsabil, având în vedere prezentul și viitorul.
Format
Blended, 8 săptămâni online, 1 săptămână la fața locului. Program la fața locului: luni, miercuri și vineri de la 9:30 la 15:00; Marți și joi de la 9:30 la 15:00 și de la 16:00 la 18:30.
Rezultatul programului
Obiective
- Oferă o introducere în diferitele etape ale unui proiect de design și comunicare vizuală orientat către sisteme de identitate vizuală.
- Lucrul cu diferite tehnici de reprezentare, realizarea de modele (manichini), redactarea citatelor și înțelegerea modului de gestionare, producere și implementare a unui proiect.
- Explorarea unor noi criterii de proiectare bazate pe un studiu de caz și alte metodologii de proiect (vizual design thinking) și analizarea diferitelor idei pe care elevii le vin pentru a rezolva aceeași problemă în cadrul unui proiect specific.
- Învățare despre materialele, instrumentele, strategiile, tehnicile și tehnologia legate de design grafic și comunicare vizuală.
- Dezvoltarea de concepte creative și capacitatea de a crea soluții de design și comunicare plăcute din punct de vedere estetic, funcționale și eficiente pentru proiecte de branding.
- Dezvoltarea abilităților necesare pentru a prezenta un proiect profesional bun.
- Interpretarea tendințelor și ținerea pasului cu descoperirile tehnologice și inovatoare.