Curs de vară de marketing al modului
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 weeks
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.600 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
03 Jul 2024
* taxa de înscriere 600 € + taxa de curs 2.000 €
Introducere
Cursul vă oferă o imagine de ansamblu asupra celor mai importante caracteristici de marketing, management și merchandising pentru industria modei cu amănuntul, cu accent pe experiența italiană.
Pe parcursul cursului de trei săptămâni, învățați despre importanța construirii mărcii și a marketingului de brand și explorați caracteristici specifice ale marketingului de modă, cum ar fi managementul relațiilor cu clienții, marketingul digital al modului, comportamentul consumatorilor, retailul creativ, strategia de marketing.
Programa
De luni până joi în primele două săptămâni și de luni până vineri în a 3-a săptămână, cu normă întreagă (dimineața și după-amiaza) cursul are o durată de 75 de ore repartizate pe 3 săptămâni.
Metodologie și structură: Acest curs este o prezentare generală a marketingului, iar partea preliminară este o introducere în industria modei italiană.
Pe parcursul celor trei săptămâni, vă veți concentra pe marketing, design și merchandising într-un curs bazat pe seminar cu profesioniști din industrie care își împărtășesc experiența în domeniul lor de expertiză, ceea ce vă permite să fiți în contact cu gândirea actuală și cu cele mai recente evoluții din domeniu. camp.
Metodologiile și tehnicile tradiționale, cum ar fi analiza și managementul mărcii, cercetarea tendințelor, precum și distribuția, publicitatea și comercializarea vor fi acoperite în profunzime și completate cu vizite la showroom-uri și spații de vânzare cu amănuntul. Împreună cu colegii de clasă, veți finaliza și proiecte personale la fața locului în diferite zone din Milano, pentru a vă pregăti pentru proiectul final și prezentarea.
Acest curs vă va permite să înțelegeți procesul creativ în vederea realizării obiectivelor specifice ale proiectului și vă va învăța să dezvoltați o strategie de comunicare în funcție de obiectivele și bugetul stabilit.
Studenți ideali
Cursul se adresează studenților sau profesioniștilor din alte domenii și care sunt interesați de domeniul marketingului modei și nu au cunoștințe sau experiență anterioare în domeniu. Solicitanții trebuie să demonstreze o motivație puternică și capacitatea de a lucra în grup.
Galerie
Curriculum
Plan de studiu
Fashion Marketing, Marketing Intelligence, Fashion Brand Management
Cursul este articulat în 3 module diferite: prima parte acoperă fiecare etapă în planificarea unei strategii de marketing, cu accent deosebit pe specificul sectorului modei; a doua parte se concentrează pe metodologia observațională comportamentală și pe contribuția sa unică la culegerea de date; un al treilea pas se concentrează pe branding și managementul mărcii, oferindu-vă instrumentele și metodologiile cheie pentru a înțelege, poziționa și dezvolta un brand de modă în mediul de marketing.
Tendințe în modă și fenomene sociale
Cursul îți explică cum să elaborezi și să anticipezi acțiunile operative și să analizezi modul de aplicare a acestora în lumea modei pornind de la studiul diferitelor fenomene și procese sociale. Acest proces de analiză vă va aduce să aflați care sunt schimbările viitoare ale diferitelor scenarii de consum și ce fel de transformare are loc în relația dintre oameni și produse.
Sistemul de modă
Introducere generală pe piața italiană, prin analiza structurii organizatorice din cadrul companiilor italiene de modă. Se va acorda atenție specifică, de asemenea, explicației întregii conducte și a diferiților pași care trebuie urmați pentru crearea și producerea unei colecții.
Comunicare și Publicitate
Scopul acestui curs este de a oferi o introducere generală a rolului central pe care îl joacă comunicarea în industria modei. În plus, vă va permite să dezvoltați abilități de comunicare conceptuală, vizuală și scrisă și să explorați o gamă largă de tehnici în direcția artistică, stil, design de retail, scriere de modă și publicitate.
Sistem de distribuție
Prin acest curs veți analiza sistemul de distribuție din industria modei, devenind conștienți de diferitele canale de distribuție, strategiile lor de piață și sistemul de organizare.
Comercializare vizuală
Cursul prezintă elementele fundamentale ale merchandisingului vizual. Învățați să abordați merchandisingul vizual ca un instrument de sprijinire a vânzărilor cu amănuntul prin crearea de medii pentru a spori creșterea, oportunitățile și pentru a comunica imaginea mărcii.
Tehnici de vânzare
Acest curs explorează elementele fundamentale ale proceselor de vânzare și negociere. În timpul cursului, explorați rolul vânzătorului, modelele de vânzări și metodologiile. În plus, se va acorda o atenție specială îmbunătățirii capacității de a construi relații, de a păstra clienții, de a negocia și de a încheia în mod eficient tranzacții.
Marketing media digital
Cursul te introduce în marketingul media digitală având ca scop dezvoltarea abilităților în ceea ce privește orientarea, analiza, proiectarea strategiei, evaluarea, implicarea, capacitatea de a defini un brief corect. Obiectivele vor fi atinse prin studierea și discutarea teoriei, descoperirea celor mai bune practici și analizarea rezultatelor.