Read the Official Description

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Cursul Fashion New Media Semestrul se concentrează pe un aspect strategic al sistemului de modă. Procesul educațional urmărește crearea și gestionarea strategiilor integrate vizuale și de comunicare, structurarea legăturilor cu alte figuri profesionale, crearea de proiecte de comunicare strategică prin intermediul noilor media. În zilele noastre, afacerea de modă prezintă unele schimbări perturbatoare în direcția digitală și cea a noilor media, cum ar fi zonele emergente ale comerțului electronic și blogging-ul de modă.

În centrul acestei filozofii didactice de implicare a profesioniștilor și industriei, programul IED Florence Fashion New Media semestru a colaborat cu LUISAVIAROMA.com. LUISAVIAROMA (Florența) este distribuitorul de îmbrăcăminte de lux de ultimă generație al celor mai importanți designeri din lume.

Profilul Profesional - Cursul semestru "Fashion New Media" pregătește studenții să dobândească noi abilități pentru dezvoltarea carierei în companii de modă, birouri de presă sau în agenții mass-media italiene sau străine.

Program - Lecțiile se desfășoară de luni până vineri, cu normă întreagă.

Țintă - Fahion New Media vizează tinerii profesioniști care doresc să-și îmbunătățească viziunea și abilitățile creative prin noile mijloace de comunicare și procese avansate de comunicare; studenții care doresc să obțină noțiunile de bază ale noilor strategii media în domeniul modă atât pentru o educație continuă, cât și pentru a intra în lumea muncii; studenți proveniți din domenii precum moda, design, comunicare sau marketing și care doresc să exploreze particularitățile lumii modei

Metodologie și structură - Programul semestru în New Media este dezvoltat prin cursuri care au ca scop pregătirea participanților pentru a utiliza noile media ca un nou instrument strategic pentru domeniul comunicării în domeniul modei. Acest lucru se realizează în cadrul cursurilor și proiectelor speciale în care participanții vor lucra împreună cu materialele reale prezentate de companii și personalități profesionale care sunt interesate să inoveze comunicarea lor de modă prin intermediul noilor strategii media.

Aspectele legate de media socială și noile strategii media sunt îmbunătățite de parteneriatul cu Luisaviaroma și de soluțiile de avangardă pe care producătorii de lux din Florentina solicită să rămână competitivi pe o piață mondială.

Prima parte a programului introduce comunicarea de moda si investigheaza subiectele specifice ale sistemului de moda prin intermediul noilor media in ceea ce priveste imaginea si strategiile creative.

Cursul își propune să evidențieze și să înțeleagă noile procese media pentru industria modei, inclusiv limbajul vizual, planurile de comunicare și planificarea strategică, prin intermediul instrumentelor media tradiționale și noi.

IED are o tradiție îndelungată și remarcabilă în formarea profilurilor pentru designul și managementul de modă și de-a lungul anilor a dezvoltat mai multe contacte și proiecte cu principalele companii din domeniul modei. Acest lucru le oferă participanților avantajul suplimentar de a lucra alături de profesioniști și companii în cursul semestrului și de a crea proiecte inovatoare și competitive care să ajute participanții să înțeleagă problemele reale ale lumii modei și să-și îmbunătățească abilitățile de lucru în echipă și de rezolvare a problemelor creative.

Program taught in:
Engleză
Last updated September 12, 2018
Acest curs este
Start Date
Sept. 2019
Duration
15 săptămâni
Full-time
Price
7,000 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date