Curs de marketing online
European Summer School
Informatie cheie
Locația campusului
Prague, Republica Cehă
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 850 / per course
Termen limită de aplicare
29 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
05 Aug 2024
Introducere
Aveți o oportunitate exclusivă de a vă alătura cursului nostru cel mai popular și de succes, care a fost deja învățat al treilea an la rând!
În acest curs, veți afla totul despre marketingul online pentru a vă începe. Veți învăța cum să creați o strategie de marketing și diferite canale de marketing online - PPC și RTB, social media, e-mail, afiliat, marketing de conținut și multe altele. Veți câștiga cunoștințe despre SEO și analiza web, dezvoltarea de site-uri web și implementarea marketingului online, precum și unde să găsiți cele mai noi informații, tendințe și instrumente.
Descriere
Urăsc să vorbesc simplu! Acesta este motivul pentru care eu (tutorele) am decis să predau un seminar în cooperare cu întreprinderi reale! Vreau să vă prezint lumea marketingului online, să vă arăt cum sunt conectate canalele și să vă învețe cum să măsurați tot ce faceți online. Consultați filele Skills and Syllabus pentru mai multe informații.
Program: luni - vineri, 9:00 - 14:00
Credite: Veți primi un certificat oficial de participare la finalizarea cursului. Vă rugăm să informați personalul organizator dacă aveți nevoie de suplimente suplimentare, cum ar fi Transcrierea înregistrărilor. Studentul este eligibil pentru a primi până la 5 credite ECTS, dar vă rugăm să urmați instrucțiunile de aici și să consultați procesul de recunoaștere cu universitatea dumneavoastră în avans.
Preț: Taxa de curs include taxa de înscriere, materialele de studiu și activitățile și evenimentele de după-amiază / seara, băutura de bun venit și la revedere. Alte cheltuieli, cum ar fi transportul, masa, cazare, asigurare, cheltuieli personale, activități suplimentare (excursii în afara orașului, taxe de intrare, unele activități sportive și închirieri) și echipamentele necesare pretul.
Cazare: Pentru opțiuni de cazare, vizitați pagina dedicată.
Aptitudini
Digital Marketing este un amestec foarte larg de canale de marketing și oameni. După terminarea cursului, participanții vor putea:
- Creați o strategie de marketing online
- Înțelegeți diverse canale online, inclusiv
- PPC și marketing RTB
- Social Media Marketing
- Marketing prin e-mail
- Afiliere de marketing
- Marketingul conținutului
- Înțelegeți elementele de bază ale analizei SEO și web
- Înțelegeți procesul de dezvoltare a site-ului web și cum să includeți canalele de marketing online.
- Utilizați cele mai bune instrumente de pe piață și de unde să găsiți cele mai recente informații și actualizări.
Cursurile vor fi construite pe ateliere practice privind cazuri reale ale companiei.
Cerințe preliminare
Elevii trebuie să fie intermediari în limba engleză (B1).
Pentru ca sarcinile să fie efectuate în clasă, acestea trebuie să aibă acces la un computer.
Elementele de bază ale programării HTML pot fi un avantaj, dar nu este necesar.
Cursul de curs
Ziua 1 - Introducere
- Bine ai venit ONLINE baieti!
- Introducerea lumii marketingului online și a posibilităților sale nesfârșite.
- Prezentarea proiectului de echipă al acestui curs - Creați-vă propria companie online.
- Să începem cu ... blogging!
Ziua 2 - WordPress partea 1
- Elementele de bază ale dezvoltării site-ului
- Introducere în CMS - WordPress
Ziua 3 - WordPress partea 2 SEO
- Crearea de site-uri web pentru proiectul echipei dvs.
- Bazele SEO
Ziua 4 - Rețelele sociale, partea 1
- Social Media Marketing.
- Comunicarea în lumea socială.
- Utilizarea Facebook și Instagram în scopuri de afaceri.
Ziua 5 - Rețelele sociale, partea 2
- Twitter, Snapchat, YouTube, LinkedIn și altele
- Crearea unui plan de social media pentru proiectul echipei dvs.
Ziua 6 - Web Analytics
- Introducere în analiza web
- Nu puteți face marketing dacă nu știți cum să o măsurați!
- Google Analytics
Ziua 7 - PPC pe Facebook
- Introducere în Managerul de anunțuri Facebook
- Campaniile de măsurare pe Facebook
- Crearea unei campanii în Managerul anunțurilor
Ziua 8 - PPC în Adwords
- PPC și RTB.
- Crearea unei campanii în Adwords (și Bing)
- Retroproiectarea și remarketingul
Ziua 9 - Marketing prin e-mail
- Introducere în marketingul prin e-mail
- Cum se utilizează MailChimp
- Crearea propriei campanii de e-mail
Ziua 10 - Final mare
- De bază a managementului de proiect IT
- Prezentarea proiectelor echipei tale
- Ceremonia de absolvire
* Programul / Schița cursului poate fi modificată.