Citește Descrierea Oficială

Aptitudini

Utilizați unelte standard industriale, cum ar fi Sketch și Invision, la prototipuri și soluții de proiectare în sârmă.

Standard de producție

Creați împreună o suită completă de documentație UX pentru un produs digital, de la personajele utilizatorilor și de la firmele la prototipuri interactive.

Imaginea de ansamblu

Conectați-vă și transmiteți modul în care informațiile despre comportamentul clienților - de la probleme la soluții - pot optimiza orice produs sau serviciu.

Faceți cunoștință cu echipa de asistență

Excelența noastră educațională este un efort comunitar. Când înveți la GA, puteți oricând să vă bazați pe o echipă de experți din cadrul companiei pentru a vă oferi îndrumări și asistență ori de câte ori aveți nevoie.

instructori

Aflați cadrele, instrumentele, vocabularul și cele mai bune practici din industrie, de la un profesor a cărui muncă zilnică implică folosirea acestora în mod special.

Asistenții didactici

Folosirea de materiale noi nu este întotdeauna ușoară. În timpul orelor de program și al altor canale, AT-urile noastre sunt aici pentru a vă oferi răspunsuri, sfaturi și multe altele.

Producători de cursuri

Absolvenții noștri își iubesc producătorii de cursuri, care i-au ținut motivați pe tot parcursul cursului. Puteți ajunge la dvs. pentru asistență oricând.

Vedeți ce veți învăța

Unitatea 1: Procesul de proiectare

  • Intră în UX
    • Explicați așteptările cursului în ceea ce privește pre-munca, temele, proiectele, orele de lucru, Schoology etc.
    • Definiți elementele Designului de experiență utilizator.
    • Dezvoltați abilitățile de bază în rezolvarea problemelor creative, inovarea și designul centrat pe om printr-o activitate de gândire rapidă în design.
    • Schițați soluțiile potențiale de proiectare la problema pe care ați definit-o.
  • Prototipuri, feedback,
  • Practicați-vă adaptarea la cerințele în schimbare rapidă ale părților interesate.
  • Creați un prototip de hârtie al soluției propuse.
  • Prezintă modele și justifică deciziile de proiectare.

Unitatea 2: Prototype rapidă

  • Cercetarea utilizatorilor
    • Descrieți abilitățile necesare pentru desfășurarea și recrutarea pentru un interviu utilizator eficient.
    • Definiți ancheta contextuală și articulați beneficiile acesteia.
    • Pregătiți întrebări neobișnuite de interviu.
    • Desfășurați un interviu eficient cu utilizatorul.
    • Elaborați un plan de cercetare și scrieți un ghid de discuții pentru interviurile finale ale proiectului.
  • Cercetare competitivă
  • Comparați produsele în același spațiu sau în industriile adiacente, inclusiv recenzii competitive și analize de sarcini.
  • Efectuați cercetări competitive pentru a vă ajuta să vă informați despre conceptul final al proiectului.
  • Explorați modul în care anchetele și analiza sarcinilor informează cercetarea.
  • Sintetizarea cercetării
  • Utilizați cercetarea pentru a crea o hartă a afinității care identifică tendințele și perspectivele din cadrul rezultatelor cercetării.
  • Articulați beneficiile și neajunsurile personalului ca instrument de proiectare.
  • Utilizați cercetarea pentru a crea personaje care să reflecte publicul țintă.
  • Definirea obiectivelor utilizatorilor
  • Sintetizați eficient cercetarea într-o declarație de problemă și o direcție de proiectare care reflectă nevoia primară a publicului dvs. țintă.
  • Aplicați tehnici de schițare pentru a idealiza prin soluții.
  • Explorați exemple privind modul de hartă a fluxului unui anumit produs sau experiență.
  • Construiți un prim proiect al fluxului de utilizatori pentru scopul principal al utilizatorului pentru proiectul dvs. final.
  • Prototyping de hârtie
  • Articulați valoarea testelor devreme în procesul de proiectare.
  • Aplicați tehnici de fabricare a prototipurilor de hârtie pentru a repeta conceptul de design.
  • Practicați formularea scenariilor de activitate și testarea utilizării.

Unitatea 3: Prototype de înaltă fidelitate

  • Poveștile utilizatorilor
    • Împărțiți-vă obiectivele utilizatorilor în povestiri mai detaliate ale utilizatorilor.
    • Utilizați un cadru comun pentru a prioritiza caracteristicile care se aliniază cu viziunea dvs.
    • Discutați luptele cu prioritizarea caracteristicilor și alinierea viziunii și modul de abordare a acestora.
  • Arhitectura informațiilor
  • Definiți domeniul arhitecturii informației și explicați când tehnicile sale sunt utilizate într-un proiect.
  • Explorați metode pentru organizarea unor tipuri complexe de conținut.
  • Aplicați tehnici de sortare a cărților pentru a structura și a valida arhitectura de informații propusă.
  • Folosiți rezultatele de sortare a cărților pentru a construi o hartă site care va deveni navigație.
  • Design receptiv / nativ
  • Descrieți capacitățile tehnice respective ale site-urilor responsabile și ale aplicațiilor mobile native.
  • Evaluați opțiunile și alegeți ce format este cel mai avantajos pentru proiectul dvs. final.
  • Obțineți expunere la modelele de design.
  • Wireframing
  • Definiți cele mai bune practici pentru modelarea și adnotarea prin fir.
  • Utilizați instrumentele standard din industrie (Sketch) pentru a crea cadre de înaltă fidelitate
  • Descărcați kituri UI și discutați despre rolul lor.
  • Explicați diferența dintre liniile directoare ale interfeței umane, principiile de proiectare, bibliotecile de modele
  • Visual Design de bază
  • Explorați principiile de proiectare și modul în care acestea se referă la interfețele digitale.
  • Învățați să aplicați fundamentele ierarhiei vizuale, a sistemelor de grilă și a tipografiei pentru a vă oferi mai multă structură și claritate proiectului dvs. final UI.
  • Faceți ierarhia vizuală și alegerile tipografice care sporesc atractivitatea și claritatea conținutului dvs.
  • Prototyping de înaltă fidelitate
  • Identificați și descrieți diferitele categorii de instrumente pentru prototipuri.
  • Creați prototipuri clicabile, utilizând InVision, care vor susține obiectivele de testare a utilizabilității.
  • Discutați gesturile și mișcarea cum sunt utilizate în mod obișnuit.
  • Testare avansată a utilizării
  • Pregătiți un ghid de discuții pentru a vă testa proiectul final.
  • Rulați 3 teste de uzabilitate utilizând cele mai bune practici.
  • Sintetizați rezultatele testelor și identificați testele importante de la testare.
  • Descrieți 3-5 îmbunătățiri pe care le veți aduce la locul de muncă.

Unitatea 4: Îmbunătățiți

  • La imbarcare
    • Descrieți ce face o experiență excelentă la bord sau la prima utilizare a utilizatorului.
    • Practicați-vă o experiență la bord care comunică potențialilor utilizatori cu valoarea produsului dvs.
    • Aflați despre modelul de formare a obiceiurilor Nir Eyal și cum poate fi aplicat la proiectul final.
    • Practicați aplicarea diferitelor tipuri de recompense variabile la conceptele finale ale proiectelor pentru a crea experiențe care vor menține utilizatorii care doresc mai mult.
  • Seminarul final al proiectului
  • Primiți feedback-ul echipei de instruire cu privire la proiectul dvs. final.
  • Transformați-vă proiectul într-o prezentare a părților interesate.

Unitatea 5: Prezent

  • UX Mini-Proiect
    • Practica trece prin probleme reale de design UX din industrie de la început până la sfârșit.
    • Lucrați în echipe sau în mod independent pentru a dezvolta soluții de proiectare pentru problema de design al industriei.
    • Prezentați-vă soluția de proiectare.
  • Ziua de prezentare 1
  • Definiți și descrieți principiile care conduc la o căutare puternică a utilizatorului
  • Identificați componentele căutării
  • Revizuire
  • Evaluați modul în care se utilizează căutarea specifică
  • Proiectați o experiență de căutare care oferă o experiență puternică pentru utilizatori.
  • Ziua de prezentare 2
  • Comunicați-vă efectiv soluția de proiectare într-un proiect final.
  • Critica și oferirea de feedback colegilor de clasă.
  • Portofoliile
  • Explorați exemple de portofolii de UX bune și discutați aspectul istoric al construirii portofoliului.
  • Scrieți cele 5 cele mai valoroase containere din proiectul dvs.
  • Practicați-vă povestea personală a diferitelor tipuri de părți interesate.
  • Identificați pașii următori și primiți rubricile și notele de proiect.

Opțiuni de finanțare

Aveți nevoie de asistență de plată? Opțiunile noastre de finanțare vă permit să vă concentrați asupra obiectivelor în locul barierelor care vă împiedică să ajungeți la ele.

A urca

Solicitați un împrumut de 3 ani, cu rată fixă, bazat pe merite¹ pentru finanțarea școlarizării și a costului vieții. Veniturile curente nu au fost luate în considerare în aprobarea finanțării pentru studenții imersivi.

¹ Trebuie să fie cetățean american sau rezident permanent; aprobare în curs de rezidență.
Opțiunile de finanțare diferă pe fiecare piață și sunt disponibile numai studenților acceptați în programele noastre. Contactați un ofițer de internare pentru mai multe informații.


Program predat în:
Engleză

Vezi 12 mai multe cursuri de la General Assembly »

Acest curs este Campus based
Start Date
Mar. 2019
Apr. 2019
Duration
10 săptămâni
Part time
Price
3,950 USD
După locații
După dată
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Aug. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Aug. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Mar. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Apr. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Apr. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Ian. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Feb. 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Mar. 2019

Apr. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date

Aug. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date

Sept. 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date

Ian. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date

Feb. 2020