Curs de Modelare Marketing - Semestrul de toamna
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Informatie cheie
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.100 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
04 Sep 2024
* Taxa de înscriere 2.000 € Taxa de curs 6.100 €
Introducere
Acest curs se desfășoară în limba engleză.
Având în vedere evoluția ultimilor ani, globalizarea, stilurile de viață noi, inovația tehnologică, schimbările în comportamentul consumatorului și de cumpărare, modurile și competitivitatea noi și schimbătoare, navigarea în lumea modei complexe necesită o combinație de elemente precum strategie atentă și vânzări precise intenționează să poți determina succesul unei mărci pe piață.
În acest sens, Semestrul de cădere al marketingului vestimentar vă permite să înțelegeți și să aprofundați diferitele faze ale procesului de marketing strategic în cadrul sistemului de modă.
Examinând într-un mod schematic și pragmatic teme precum conceptul de branding, cercetarea de piață, noile tehnologii de comunicare, activitățile de relații publice, poziționarea produsului, noi tendințe, canale de distribuție, vă oferim instrumentele cognitive și operaționale necesare pentru susținerea mărcilor care operează în acest sector cu formularea de politici și tactici direcționate și eficiente.
Program: Lecțiile se desfășoară de luni până vineri, cu normă întreagă.
Țintă: studenții care urmează cel de-al doilea an de studii universitare în comunicare, marketing sau stil de modă, precum și pentru profesioniștii care lucrează într-unul din aceste domenii, care încearcă să dezvolte o carieră eficientă și abilități și cunoștințe suplimentare într-un domeniu specific.
Metodologie și structură: această cale de educație alternează lecții teoretice cu ateliere și întâlniri cu reprezentanți ai unor companii de frunte din sector și designeri internaționali. Subiecte precum branding și marketing de modă, care sunt bazele pentru crearea de planuri de marketing eficiente și strategice, filosofie de brand coerentă, construcție de imagini și, în cele din urmă, vânzări bune vor fi acoperite în detaliu în clasă, precum și în timpul lucrărilor de proiect și prezentări.
Vei lucra în legătură cu producătorii de modă din producția „Made in Italy”, urmărind comunicarea și promovarea într-un mod inovator a valorilor tangibile și intangibile ale produsului italian pe piața contemporană a modei.