Curs Superior Tehnic Profesional în Management și Comerț Internațional
ISAG - European Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Porto, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.544 / per year *
Termen limită de aplicare
02 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Tabel în vigoare pentru anul universitar 2022/2023
Introducere
DESCRIEREA GENERALĂ A CURSULUI
Acest curs își propune să ofere pregătire tehnică la nivel înalt cu privire la modul de gestionare a operațiunilor de comerț internațional și de a contribui la dezvoltarea durabilă internațională a companiei, prin cercetarea și monitorizarea piețelor internaționale pe care compania își desfășoară activitatea, prospectarea/promovarea, negocierea, desfășurarea si urmarirea vanzarilor produselor si/sau serviciilor sale pe pietele externe si optimizarea proceselor de import.
REZULTATE ÎNVĂȚĂRII/ACTIVITĂȚI PRINCIPALE
A) Elaborarea de studii de piata referitoare la segmentele strategice ale pietei tinta a companiei, pozitionarea si strategia de marketing pe pietele externe:
Colectează și analizează diverse informații, sistematic și regulat, despre produse/servicii, clienți, concurența companiei și alți factori contextuali importanți pentru politica de internaționalizare a companiei;
Analizeaza piata produselor/serviciilor in care opereaza, folosind surse interne si externe companiei;
Pregătiți-vă pentru luarea deciziilor;
B) Gestionarea vânzărilor într-un context internațional (export):
Perspectivă de a defini o ofertă comercială ajustată;
Vinde pe piețele externe;
Asigurarea urmaririi vanzarilor;
C) Gestionarea vânzărilor într-un context internațional (import):
Creați o bază de date cu potențiali furnizori;
Participați la procesul de negociere a achiziției.
Asigurarea urmaririi achizitiilor
D) Coordonarea serviciilor de suport pentru import și export:
Asamblarea operațiunilor de import-export;
Asigurarea monitorizării administrative, procedurale și documentare a operațiunilor de import-export;
Coordonează activitățile de monitorizare și evaluare a managementului comercial și contribuie la eficacitatea maximă a acestora.
E) Gestionarea relațiilor comerciale și profesionale într-un context multicultural:
Implementează elemente de comunicare, integrând aspecte de natură multiculturală;
Construiți și eficientizați o rețea de contacte internaționale.
LIMBA DE PREDARE: portugheză
Curriculum
CONȚINUTUL CURSULUI
ANUL I
semestrul 1
- Economie aplicată
- Fundamentele managementului
- De gestionare a operațiunilor
- Limba spaniolă
- Limba engleza
- Sisteme informaționale de sprijin pentru comerțul internațional
semestrul 2
- Comerț internațional
- Management International
- Limba spaniolă pentru afaceri
- Limba engleza aplicata negocierii si vanzarilor
- Tehnici de comunicare portugheză și de afaceri
- Soft Skills
ANUL II
semestrul 1
- Drept internațional și de afaceri
- Fiscalitatea portugheză
- Management comercial
- Marketing internațional și servicii
- Tehnici de negociere si vanzare in context international
- Planificare si Organizare de Targuri si Evenimente
semestrul 2
- Stagiu
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Oportunități de carieră
REZULTATE PROFESIONALE:
Societati de productie si comerciale de bunuri si servicii pe pietele internationale | Companii de import, distribuție și mărfuri | Companii internaționale de transport și logistică, și anume expeditori de marfă | Brokerii oficiali si organismele publice legate de vama | Asociații și Camere de Comerț și Industrie | Managerii echipelor de vânzări.