Citește Descrierea Oficială

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Cursul Fashion Styling oferă studenților abilitățile și instrumentele necesare pentru a interpreta tendințele și valorile din lanțul de aprovizionare de modă. Programul se concentrează pe dezvoltarea de strategii de modelare de modă și de comunicare de modă pentru a transfera valorile intangibile ale artefactului pe piața globală contemporană. Stilistul de modă trebuie să poată analiza și dezvolta în mod critic conținutul cheie care trebuie comunicat, care include selectarea suporturilor adecvate și crearea de campanii de imprimare și de promovare digitală.

În centrul acestei filozofii didactice de implicare a profesioniștilor și a industriei, programul IED Firenze Fashion Communication a colaborat cu LUISAVIAROMA.com .
LUISAVIAROMA din Florența este un retailer de îmbrăcăminte de lux de ultimă generație a designerilor cei mai importanți din lume.


Program - Lecții se desfășoară de luni până vineri, cu normă întreagă.

Profilul profesional

Stylistul de modă joacă un rol important în publicațiile de modă atât pentru formatele tipărite cât și pentru cele digitale, precum și pentru birourile de marketing și de presă din industrie. Această profesie include posturi precum Merchandiserul vizual, Trend Forecaster, Planificatorul evenimentelor de moda, Fashion Blogger și Managerul social media în industria de modă și modă.

Ţintă

Acest curs este destinat studenților și tinerilor profesioniști cu calificare din învățământul secundar superior interesați de o carieră cu mai multe fațete în industria modei.

Metodologie și structură

Obiectivul principal al cursului Fashion Stylist este de a învăța elevii să dezvolte o interpretare creativă a tendințelor modei, în conformitate cu actualul "stil de viață".

Elevii vor învăța cum să înțeleagă valorile produselor și excelența în fabricație, să selecteze și să definească valorile produselor cheie și conținutul de modă, să dezvolte abilitățile de comunicare și să dezvolte abilitatea de a prezenta un proiect de modelare a modei și o strategie comercială contemporană de merchandising.

Cursul acoperă istoria modei pentru a identifica atât tendințele, cât și pentru a înțelege procesele de comunicare. Programul pune accentul pe artizanat, în special în ceea ce privește lanțul de aprovizionare "Made in Italy" și abordarea designului. Evoluția tendințelor și a stilurilor este prezentată printr-o relevanță istorică, culturală, socială și economică pentru a oferi fundației posibilitatea de a dezvolta setul de competențe necesar pentru a înțelege și analiza sistemul de modă contemporan.

În timpul cursului, elevii vor învăța cum să folosească software-ul pentru realizarea de filme video, precum și tehnici de editare a fotografiilor și video. În plus, elevii vor învăța cum să analizeze diferitele "limbi video" și influența și rolul noilor media în sistemul de modă. Cursul va oferi studenților cu abilități analitice critice despre tendințele contemporane legate de producția video, înțelegerea conținutului cheie și a tehnicilor de proiectare. Mai mult decât atât, programul va oferi abilități tehnice și metodologice în designul vizual, în special modul de utilizare a software-ului de design grafic pentru a crea un personalizat publicație și proiecte multimedia.

Pe baza unei analize a presei comerciale, studenții vor învăța cum să creeze un proiect scris și vizual narativ și de comunicare, luând în considerare stilurile și identitatea de marcă corespunzătoare.

Ca parte a proiectului în sala de clasă, studenții au ocazia să viziteze showroom-urile și să interacționeze direct cu profesioniștii din industrie.

Program predat în:
Engleză

Vezi 12 mai multe cursuri de la IED – Istituto Europeo di Design Florence »

Ultima actualizare February 25, 2019
Acest curs este Campus based
Start Date
Feb. 2020
Duration
15 săptămâni
La zi
Price
7,000 EUR
După locații
După dată
Start Date
Feb. 2020
Termen limită de aplicare

Feb. 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date