Curs: Programul de vânzări și marketing

GBN Training Centre

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Curs: Programul de vânzări și marketing

GBN Training Centre

PROGRAMUL DE VÂNZARE ȘI MARKETING

Pentru a reuși și a prospera într-o piață extrem de competitivă, companiile trebuie să elaboreze planuri de marketing care să le alinieze cu clienții lor și să le diferențieze de concurenții lor. Este mai ușor ca oricând să ajungă la clienți vizați, însă mulți dintre cei care comercializează nu dispun de capacitatea de a crea mărci convingătoare și practici inovatoare cu rezultate semnificative. Pentru a realiza promisiunea profiturilor, liderii de marketing trebuie să-și revendice participația într-o piață competitivă plină de mărci, să păstreze o evidență a obiectivelor lor de afaceri și să dea beneficii semnificative consumatorilor săi.

Programul va ajuta participanții să exploreze principalele concepte și instrumente ale managementului de marketing contemporan, de la segmentarea pieței și poziționarea produselor până la proiectarea canalelor de distribuție și a strategiei de comunicare. Acest program va lămuri participanții și îi va ajuta să analizeze și să înțeleagă piețele bazate pe clienți și nevoile acestora, să înțeleagă punctele forte și punctele slabe ale concurenților, să-și îmbunătățească abilitatea de a identifica valorile adevărate ale consumatorilor și de a evidenția beneficiile pe o piață tot mai complexă.

Impactul personal

  • Înțelegeți conceptele de bază ale Marketingului
  • Extindeți experiența folosind metrici de marketing pentru a interpreta comportamentul consumatorilor și pentru a adapta strategia în consecință
  • Ei vor învăța tehnicile out-of-the-box pentru atragerea clienților potriviți și cultivarea acestor relații
  • Înțelegerea dezvoltării și implementării programului de marketing
  • Identificați schimbările în contextul tehnologic, de reglementare și cultural al afacerilor
  • Să înțeleagă rolul lor într-un plan de marketing strategic complet integrat

Metodologia de formare

Seria GBNTC Marketing Masterclass oferă participantului o scară, alpinism care crește cunoștințele de la un curs la altul. Fiecare Masterclass constă din: cursuri scurte, studii de caz, exerciții practice, discuții de grup, schimb de cunoștințe cu colegii din industrie și o experiență reală care este direct atașată rolului și funcției pe care participantul o va servi în cadrul organizației respective. Instrumentele educaționale utilizate în dezvoltarea acestor sesiuni sunt bazate pe cele mai bune practici; GBNTC va utiliza sondajele reale ale CEO-ului, analizele de impact ale industriei și observațiile pieței. Sesiunile provocă participantul, sunt practice și ușor de înțeles și pot fi difuzate în limbile arabă și engleză.

Programul contur

Aducerea valorii vieții clienților la viață: metode și aplicații practice (2 zile)

Valoarea de viață a clientului este o estimare a valorii totale a unei afaceri din relația cu un client. Gestionarea relațiilor cu clienții de succes nu reprezintă o singură tranzacție, ci o relație care este mult mai valoroasă decât orice schimb de timp. Întreprinderile trebuie să determine ce clienți merită mai mult timp și cât timp au nevoie să păstreze un client înainte de a deveni profitabili. Acest Masterclass va introduce participanții cu concepte critice și tehnici necesare pentru a face declarații semnificative și exacte despre CLV într-o varietate de setări manageriale. Ei vor fi echipați cu abilități de a dezvolta propriile modele și de a putea proiecta păstrarea clienților și pentru a înțelege anumite tipuri de clienți, punându-le întrebări corecte.

Evoluția brandului: construirea, monitorizarea și utilizarea capitalului de brand (2 zile)

Construirea unui brand puternic, cu capitaluri semnificative, este considerat a oferi o gazdă pentru posibilele beneficii pentru o firmă, inclusiv o loialitate mai mare a clienților și o mai mică vulnerabilitate față de acțiunile de marketing competitiv, sa dovedit a oferi numeroase recompense financiare firmei. În marketingul contemporan, capitalul de brand a apărut ca un element strategic cheie care trebuie monitorizat și cultivat pentru performanțe maxime pe termen lung. Capitalul ridicat al mărcii poate ajuta o marcă să devină mai profitabilă datorită loialității mai mari a mărcii, a prețului premium, a elasticității scăzute a prețului, a ratelor reduse de publicitate-vânzare și a efectului de levier comercial. Acest masterclass va ajuta la evaluarea utilității brandului de capital pentru un produs, iar participanții vor putea evalua și interpreta datele colectate de pe teren pentru a urmări starea de sănătate a unui brand. Ei vor putea dezvolta modele de capital de brand și vor învăța o perspectivă unică asupra a ceea ce este capitalul de brand și cum ar trebui să fie cel mai bine construit, măsurat și gestionat într-o organizație.

Customer-driven Marketing (2 zile)

Obținerea produselor și serviciilor corecte pe piață este esențială pentru succesul unei organizații. Întreprinderile se confruntă cu presiuni intense pe piețele competitive puternice, atât pe plan intern, cât și pe plan internațional, precum și pe ritmul accelerat al schimbării pe piață. Pentru a contracara acești factori, comercianții trebuie să aibă nevoie de noi instrumente, tehnici și cadre teoretice pentru a înțelege clienții lor. Acest Masterclass va ajuta la înțelegerea aprofundată a conceptelor de marketing de bază pentru a identifica elementele esențiale ale planului puternic de marketing și pentru a construi o abordare disciplinată pentru a analiza situațiile de marketing prin aplicarea principiilor cheie. Până la sfârșitul acestei clase, participantul va fi capabil să recunoască valoarea mărcilor și să învețe cum să sporească valoarea prin utilizarea tehnicilor învățate în acest Masterclass.

Gestionarea canalului de distribuție: împărțirea divizării vânzărilor și marketingului (2 zile)

A existat o diferență între vânzări și marketing, iar managerii au încercat să depășească acest decalaj de comunicare între cele două departamente. Dar a fost întotdeauna de succes și dacă soluțiile au dus la funcționarea cu succes a organizației este o întrebare care să intervină în detaliu. Fără o strategie de distribuție bine concepută și gestionată, eforturile companiei și ale produselor de marketing se pot confrunta cu întreruperi în sus și în jos. Compania trebuie să dezvolte și să mențină relația dintre marketing și vânzări pentru a crea un avantaj competitiv durabil. Această Masterclass, cu ajutorul unui cadru dovedit, va ajuta companiile să-și sinergizeze eforturile de marketing și de vânzări. Participanții vor putea dezvolta abilități analitice prin studii de caz interactive, vor învăța noi metodologii și instrumente pentru a îmbunătăți eficiența și eficiența activităților canalelor. Până la sfârșitul acestei clase, aceștia vor putea identifica decalajele canalului și vor aplica strategii eficiente în cadrul organizației pentru a închide aceste lacune și a le alinia la obiectivele companiei.

Conducerea forței de vânzări eficiente (2 zile)

Creșterea organizațiilor și sursa feedback-ului de piață depind de forța de vânzări efectivă. Forța de vânzări reprezintă un motor major de creștere pentru orice organizație și, prin urmare, trebuie să fie luate în considerare toate investițiile în forța de vânzări. Este o investiție substanțială, dar poate să iasă din control rapid, astfel încât trebuie menținut un echilibru între controlul costurilor și stimularea forței de muncă simultan în cadrul organizațiilor. Acest Masterclass va introduce instrumentele practice, noile concepte și modelele eficiente de vânzări care vor ajuta participanții să reducă eficient costurile și să sporească rapid vânzările. Ei vor învăța să stabilească noi modalități de a-și motiva și compensa echipa de vânzări, precum și trucurile și comerțul pentru a gestiona o forță de vânzări dinamică în fața creșterii produselor, a consumatorilor și a complexității pieței.

Negocierea dinamicii (2 zile)

Negocierile de succes presupun acordul și colaborarea cu cealaltă parte. Deoarece este dificil să existe aceleași puncte de vedere și percepții despre o situație, sunt necesare competențe profesionale ale unui negociator pentru a face față situațiilor dintr-o organizație. Negocierea este o practică zilnică în cadrul organizației de afaceri, însă negocierea cu succes necesită cunoaștere, pregătire și practică pentru a aborda situațiile de zi cu zi cu clienții, partenerii, colegii și angajații. Acest Masterclass își propune să sporească câștigurile personale în cadrul negocierilor, susținând simultan relații importante în cadrul organizațiilor. Prin intermediul exercițiilor interactive, participanții vor învăța să construiască o bază de negociere mai puternică și să contribuie la îmbunătățirea rezultatelor tranzacțiilor. Ei vor putea dezvolta instrumente analitice și cadre pentru înțelegerea și câștigarea în negocieri mai sofisticate. Clasa va oferi o experiență reală și va contribui la întărirea punctelor slabe și acestea se vor întoarce cu o abordare mai puternică și mai sofisticată în abordarea situațiilor.

Strategii de tarifare și tactici (2 zile)

O strategie de tarifare necoordonată poate avea un impact negativ asupra companiei, a produsului și a portofoliului său. Tarifarea prezintă managerilor unul dintre cele mai puternice pârghii pentru maximizarea profiturilor. Cu toate acestea, managerii nu au o înțelegere clară a modului în care pot îmbunătăți practicile de stabilire a prețurilor și modul de aplicare a acestor cunoștințe în noile setări ale produselor. Acest Masterclass va educa participanții cu privire la modul de atingere a obiectivelor strategice prin utilizarea prețului, va răspunde competiției semnificative a prețurilor și va aplica tactici pentru a obține adevărata valoare a produselor lor. După participarea la această clasă, participanții vor putea să utilizeze strategia de stabilire a prețurilor pentru a-și îndruma afacerea spre profitabilitatea pe termen lung, să înțeleagă cadrul care sprijină un set de strategii de stabilire a prețurilor și planifică, prin urmare, strategii relevante de stabilire a prețurilor pentru produse.

Valoarea strategică a relației cu clienții (2 zile)

Nu este întotdeauna necesar să creștem creșterea companiei prin dezvoltarea de noi produse sau servicii, dar creșterea poate fi găsită prin vânzarea mai bună a clienților existenți cu tendințe comportamentale similare. Capacitatea de a oferi clienților o valoare superioară este obligatorie atunci când încercați să stabiliți și să mențineți relații cu clienții pe termen lung. Pentru că întreprinderile trebuie să realizeze și să identifice clienții cei mai valoroși și să își maximizeze valoarea prin diferențierea dintre cei mai buni clienți și dezvoltarea strategiilor centrate pe client. Acest Masterclass îi va ajuta pe participanți să dobândească o înțelegere valoroasă despre cum să ia decizii în cunoștință de cauză și când să investească în centricitatea clienților și să dezvolte procese pentru a satisface nevoile celor mai valoroase clienți.

Comunicări strategice de marketing în lumea media din zilele noastre (2 zile)

Comunicarea de marketing este un instrument care spune povești și asigură că mesajul potrivit este transmis publicului potrivit. Comunicarea și difuzarea informațiilor au devenit din ce în ce mai importante pentru a crea cea mai bună piață pentru produse. Organizațiile trebuie să înțeleagă cum evoluează marketingul și cum să se adapteze la aceste schimbări noi și să creeze cadre pentru dezvoltarea unor planuri puternice de marketing pentru comunicare. Cu alte cuvinte, liderii trebuie să se gândească diferit la comunicările lor de marketing pentru a reuși pe piața de astăzi. Acest Masterclass încorporează abilități fundamentale, precum și instrumente în curs de dezvoltare, cum ar fi abordările digitale și de implicare a consumatorilor, care îi vor ajuta să lucreze în direcția corectă în ceea ce privește planificarea strategică pentru a executa tactic planurile lor de comunicare de marketing. Participanții de la sfârșitul acestui Masterclass vor achiziționa instrumente care să evalueze în mod adecvat succesul unei campanii de marketing și să fie capabili să îmbrățișeze și să caute o schimbare în comunicările lor de marketing.

Segmentarea și direcționarea (2 zile)

Astăzi, segmentarea, direcționarea și poziționarea reprezintă o abordare strategică familiară în marketingul modern. Este unul dintre cele mai frecvent utilizate modele de marketing în practică. Acest model este util atunci când se elaborează planuri de comunicare de marketing, deoarece ajută la atingerea și livrarea mesajelor personalizate pentru a se angaja cu diferite segmente de piață. Sa constatat că în spatele fiecărei campanii de marketing de succes există o activitate de segmentare atentă și de orientare implicată. Această identificare precisă a potențialilor clienți permite optimizarea costurilor și crește profitul din vânzări și ajută la obținerea unui avantaj competitiv decisiv față de concurență. Dar, pentru ca o companie să aibă un succes, managerii trebuie să înțeleagă și să utilizeze cele mai moderne tehnici care sunt necesare pentru a-și comercializa produsele. Acest masterclass este conceput cu scopul de a oferi abordări conceptuale excelente și metode operaționale, pentru a permite participanților să gestioneze cu acuratețe și eficient aceste activități strategice de marketing. Ei vor analiza criteriile de segmentare, evaluarea segmentelor și metodele de selecție a țintă împreună cu sisteme de diferențiere și poziționare capabile să genereze un avantaj competitiv de durată.

Organizația concentrată pe piață: crearea și furnizarea experienței clienților (2 zile)

Punerea clienților în centrul organizației dvs. de afaceri îi conferă un avantaj competitiv dificil de învins. Organizațiile care se concentrează pe clienții lor tind să depășească concurența prin segmentarea cu atenție a clienților lor și să le ofere o experiență remarcabilă a clienților prin oferta de valoare. Se observă că nu toate organizațiile sunt orientate spre piață și nu cunosc tehnicile potrivite pentru a oferi cea mai bună experiență a clienților. Prin urmare, Masterclass va ajuta la înțelegerea problemelor implicate în conducerea schimbării în atenția clienților și va permite participanților să descopere, să creeze și să ofere clienților o valoare reală printr-o strategie cuprinzătoare care să alinieze toate departamentele dintr-o organizație.

Proposition Value Marketing (2 zile)

În propoziția de limbă simplă poate fi definită o declarație de afaceri sau de marketing care rezumă motivul pentru care un consumator ar trebui să cumpere un produs sau să utilizeze un serviciu. Propunerea de valoare este motivul pentru care perspectivele ideale ar trebui să fie cumpărate de la o anumită marcă, mai degrabă decât de la concurența acesteia. Prin urmare, o înțelegere clară a propunerii de valoare este o necesitate pentru întreprinderi de a-i ajuta să-și consolideze vânzările și să analizeze lacunele care în prezent le fac să-și piardă clienții. Acest Masterclass ajută la definirea și identificarea clară a propozițiilor de valoare. Participanții vor putea măsura și evalua eficacitatea propunerilor atât intern cât și extern. După această clasă, participantul va putea să își prezinte propunerile de valoare în toate tehnicile de marketing pentru continuitatea și consecvența afacerilor lor.

Care ar trebui să participe

Acest program este potrivit pentru:

  • Brand Manageri
  • Business Intelligence Managers
  • Dezvoltarea afacerilor directorilor
  • Directori de operațiuni
  • Analiști financiari
  • Managerii generali
  • Managerii de marketing de top
  • Director de marketing
  • Directori de vânzări și vânzări
  • Orice alt executiv interesat de îmbunătățirea cunoștințelor de marketing
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare June 21, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
24 zilele
Cu normă întreagă
Locations
Arabia Saudită - Al Khobar, Eastern Province
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
Arabia Saudită - Al Khobar, Eastern Province
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala