Citește Descrierea Oficială

PROGRAM DE LEADERSHIP

Cerințele impuse liderilor de astăzi sunt intense. Indiferent cât de impecabile sunt abilitățile tehnice - fie în funcție proprie, fie în afaceri, în general, aceștia sunt rugați în mod constant să facă mai multe din echipele lor. Chiar și în etapele relativ timpurii ale unei cariere executive, există o presiune nu numai de a gestiona, ci și de a conduce. Liderii de astăzi de succes sunt dispuși să-și adapteze și să îmbunătățească performanța echipei prin accentuarea propriilor abilități de dezvoltare a echipei de conducere. Acest program va ajuta participanții să dezvolte calitățile unui lider bun care sunt esențiale pentru cariera și succesul organizațional, mai ales într-un climat economic dificil. Experiența derivată din acest program va fi aplicabilă în mediul real și participanții vor putea să o relaționeze, prin munca lor zilnică într-o organizație.

Participanții vor avea la dispoziție cele mai bune practici de conducere și management, astfel încât să se poată naturaliza cu cele mai recente tendințe și să-și poloneze abilitățile de conducere prin interacțiune extinsă cu antrenori cu experiență în domeniu, conducători de facultate executivi și formatori profesioniști. Participanții vor avea posibilitatea de a-și extinde repertoriul de afaceri pentru a include noi concepte, modele și practici.

Impactul personal

Până la sfârșitul acestui program participanții vor putea:

  • Dezvoltați o filosofie personală și o prezență personală care să reflecte cunoștințe, capacități și cunoștințe mai bune
  • Obțineți cunoștințe aprofundate despre funcțiile afacerii și construiți abilități fundamentale pentru a integra aceste funcții în cadrul organizației
  • Examinați noi tehnici și tehnologii pentru a obține rezultate în întreaga companie în orice ciclu de piață
  • Construiți abilități strategice pentru a lua decizii eficiente, a dezvolta strategii și a implementa
  • Extindeți capacitatea lor de a conduce inițiative încrucișate și proiecte corporative pe piețele globale provocatoare

Metodologia de instruire

GBNTC oferă o serie de masterclasses care împreună finalizează un program. Fiecare masterclass este alcătuit din prelegeri scurte, studii de caz, exerciții practice, discuții de grup, colaborare cu colegii din industrie și o experiență dincolo de înțelegere. Instrumentele de instruire folosite în dezvoltarea acestor sesiuni sunt cele mai recente practici din industrie, sondaje de voce CEO, analize de impact din industrie și observații ale pieței. Sesiunile sunt provocatoare și practice, oferă cunoștințe integrate cu cele mai recente tehnologii, ori de câte ori este cazul.

Programul contur

Simulare de afaceri (2 zile)

O simulare de afaceri utilizează dinamica competitivă din lumea reală și plasează liderii într-un mediu în care ei se retrag din rolurile lor de zi cu zi și câștigă expunere la imaginea de ansamblu. Participanții vor putea să depășească un decalaj între teorie și practică și vor primi feedback și actualizări cu privire la performanțele lor. Acest lucru îi va ajuta să-și judece propria muncă și să se străduiască să obțină rezultate mai bune. Acestea vor fi introduse în învățarea experimentală și în metodologiile de învățare de ultimă generație care s-au dovedit a fi implementate cu succes cu o organizație de vârf din întreaga lume. Instrumentele de simulare vor permite directorilor să dezvolte abilități și capacități la toate nivelurile unei organizații, astfel încât competențele create să conducă în cele din urmă la îmbunătățirea rezultatelor de afaceri pentru aceștia.

Managementul schimbărilor (2 zile)

Abordarea schimbării și impactul acesteia asupra unei organizații este de o prioritate ridicată. Această masterclass oferă participanților cunoștințe, aptitudini și instrumente pentru a conduce o inițiativă de schimbare de succes într-o organizație. Participanții vor învăța să identifice decalajele de performanță și oportunități și să fie capabili să răspundă noilor provocări sau oportunități care vin în calea lor. Până la sfârșitul acestui masterclass, aceștia vor putea să înțeleagă instrumentele necesare pentru a depăși blocajele rutiere pentru a schimba și a crea o cultură organizațională care facilitează și salută schimbările.

Luarea deciziilor în condiții de incertitudine (2 zile)

Într-o mare organizație dinamică, complexitatea are impact asupra luării deciziilor. Deciziile noastre importante sunt deseori complexe și au un grad ridicat de incertitudine și pot deveni surse de tensiune internă datorită diferențelor dintre priorități și obiective. Se poate spune că managerii, în general, iau în mod constant decizii rareori cu informații complete și au dificultăți în modelarea problemelor de decizie în funcție de scopurile și preferințele unei organizații. Această masterclass se va concentra pe predarea unei game de metode cantitative pentru a lua decizii practice în condiții de incertitudine și va oferi o introducere în arta modeirii matematice a sistemelor de afaceri și sociale. La sfârșitul acestei masterclass, participanții vor putea recunoaște oportunitățile de a modela decizii dificile folosind optimizarea liniară, modelarea rețelei, prognoza și simularea.

Organizația antreprenorială (2 zile)

Antreprenoriatul a fost deseori tabuat ca fiind arta de a înființa o nouă afacere; cu toate acestea, este mai mult decât atât. Este atât de dinamic încât cadrele didactice încă mai au dificultăți în a avea o singură definiție pentru a descrie acest fenomen. În cadrul organizațiilor, o organizație antreprenorială este cea care continuă să inoveze și să perturbe practicile existente. Acest proces de perturbare conduce la inovații care ajută companiile să-și depășească în mod continuu competiția și să rămână în fața jocului. Acest masterclass de 2 zile va ajuta participanții să învețe cum să creeze o organizație antreprenorială, iar acest lucru ar ajuta companiile respective să crească și să câștige un avantaj față de concurenți.

Inteligența și prudența financiară (2 zile)

Inteligența financiară se consideră a fi una dintre fundamentele succesului financiar. Realizarea succesului financiar este dificilă atunci când o persoană nu are inteligența pentru a înțelege natura și capacitățile finanțelor și a prezice intențiile lor. Liderii iau decizii care afectează performanța financiară a companiei, dar rareori aceste decizii sunt bazate pe o cunoaștere aprofundată a situației financiare și a obiectivelor companiei. Acest masterclass va acoperi ceea ce liderii trebuie să știe despre elementele fundamentale ale finanțelor pentru a înțelege costul capitalului. Participanții vor pleca cu o înțelegere mai bună a principalelor măsuri și strategii necesare pentru a analiza poziția financiară și pentru a face deciziile care duc la o creștere pe termen lung a unei organizații.

Cele mai bune practici inovatoare (2 zile)

Era actuală se bazează pe o globalizare intensă, o schimbare demografică rapidă și accelerarea progresului tehnologic. Cele mai bune companii de conducere recunosc valoarea inovației în acest mediu în continuă schimbare. Ei tind să o pună în centrul culturii lor și să utilizeze această inovație orientată, orientată spre a conduce și îmbunătăți eficiența companiei. Masterclass se va concentra pe cele mai bune practici necesare pentru ca o organizație să adopte și să creeze o cultură a inovației. Participanții vor învăța să stabilească o limbă comună pentru colaborarea între companii. Ei vor putea dezvolta procesul care va facilita inovarea, permițând experimentarea strategică și învățarea în cadrul unei organizații. De asemenea, le va ajuta să conducă întreprinderile existente, permițând în același timp inovarea în mediul înconjurător.

Concepte cheie ale managementului lean (2 zile)

Lean este, la bază, un sistem bazat pe oameni, iar succesul oricărei transformări slabe depinde de implicarea fiecărui angajat în procesul de îmbunătățire continuă a afacerii și de disponibilitatea și capacitatea lor de a rezolva probleme tot mai complexe. Această masterclass va acoperi selecția, instruirea, implicarea și practicile de supraveghere care creează fundația pentru o slabă calitate. De asemenea, discutați despre mentalitățile și comportamentele conducerii care susțin dezvoltarea culturii de îmbunătățire continuă. Masterclass va demonstra abordarea generală pentru implementarea unei transformări slabe și va oferi o perspectivă detaliată asupra filosofiei și metodelor de gestionare slabă, precum și asupra structurii organizaționale necesare pentru implementarea unei strategii slabe într-o organizație.

Strategii de afaceri multinaționale și globalizare (2 zile)

După cum se știe, economiile din Golf au inițiat un program agresiv de dezvoltare a infrastructurii de clasă mondială, a instituțiilor, a guvernării corporative și se străduiesc să-și diversifice economiile în zone de producție și servicii - adică reducerea dependenței de hidrocarburi. Aceste economii s-au majorat considerabil în clasamentul competitivității globale: în 2013-4, Arabia Saudită sa clasat pe locul 20 la nivel global, inferior Qatarului, care sa clasat pe locul 13, iar Emiratele Arabe Unite sa clasat pe locul 19, dar mai mare decât Franța sau China. Aceste schimbări globale au generat provocări, dar și oportunități semnificative. Pentru ca o economie să se adapteze la aceste noi realități globale și să devină competitivă la nivel mondial, trebuie să-și schimbe rapid strategiile corporatiste și să răspundă într-o manieră adecvată conform cerințelor. Se poate spune cu strategiile globale adecvate, oportunitățile sunt uriașe pentru organizații. Această masterclass se va concentra pe schimbările globale și va examina detaliat și va identifica strategiile strategice multinaționale de afaceri pentru companiile care operează în regiunea Golfului / MENA. Studiile de caz vor fi revizuite pentru a identifica și a evidenția greșelile și strategiile concepute pentru a contracara efectele acestor greșeli. De asemenea, participanții vor fi familiarizați cu subiecte legate de strategia multinațională și strategia globală.

Puterea și influența (2 zile)

Puterea și influența sunt abilitățile de a face lucrurile să se întâmple prin depășirea rezistenței potențiale pentru a obține rezultatul dorit. Pentru a le folosi eficient într-o organizație și pentru a influența gândurile și ideile unui subordonat și pentru a-și îndeplini angajamentele organizaționale, sunt necesare anumite instrumente și tehnici pentru a fi învățate. "Puterea și influența" este o clasă de masterat pentru cei care doresc să facă lucrurile să se întâmple, în ciuda obstacolelor care ar putea sta în calea lor. Această masterclass include modele conceptuale, abordări tactice și instrumente de autoevaluare pentru a ajuta la dezvoltarea și înțelegerea dinamicii unei organizații pe măsură ce se desfășoară în jurul dvs.

Managementul performanței și KPI (2 zile)

O organizație se confruntă cu o presiune constantă pentru a atinge obiectivele de performanță și pentru a atinge niveluri de performanță mai ridicate Întrebarea cheie este să afle cât de bine își exercită angajatul abilitățile actuale și în ce măsură este obținut rezultatul dorit. Deci, o parte a managementului performanței este stabilirea de obiective și alinierea acesteia la succesul organizațional. Indicatorul cheie de performanță ajută organizația să reflecte cât de bine își atinge obiectivele și obiectivele stabilite. Acest masterclass va ajuta participanții să dobândească o perspectivă asupra dezvoltării măsurării performanței organizaționale, a stabilirii, activării, raportării și generării de valori prin utilizarea KPI în întreaga organizație. Atât experiența teoretică, cât și cea practică a utilizării unei varietăți de instrumente și tehnici de management al performanței pentru managementul KPI vor fi acoperite în această clasă master.

Formulare și implementare strategică (2 zile)

Se poate spune că strategia este mai importantă decât oricând. Acest Masterclass va oferi participanților abilitățile și cadrele pentru recunoașterea și identificarea noilor avantaje competitive care reflectă schimbările în atitudinile consumatorilor, tehnologiile noi și o schimbare globală a activității economice. Prin învățare extinsă, participanții vor avea o înțelegere mai profundă cu privire la formularea și implementarea strategiei într-o organizație. Ei vor învăța să-și transforme avantajele pe termen scurt în profitabilitatea superioară. Și va avea o perspectivă asupra gestionării tranziției de la o organizație oportunistă la o companie care gândește și acționează strategic. La revenirea la organizația lor, participanții vor avea o cunoaștere nouă găsită în munca lor de zi cu zi și vor putea contribui mai eficient la proiecte și inițiative.

Organizație durabilă (2 zile)

Durabilitatea a fost o provocare pentru secolul 21. Se crede că omul a fost responsabil pentru distrugerea proprie până acum și această practică continuă până acum. Conceptul de sustenabilitate în afaceri ajută la oprirea acestor practici distructive, care ar putea afecta organizația sau mediul în general. Este important să stabilim și să promovăm durabilitatea nu numai în practicile de afaceri, ci și în viața de zi cu zi. Acest masterclass de 2 zile își propune rădăcinile din acest concept și îi va ajuta pe participanți să înțeleagă modul în care cultura durabilă a muncii poate fi integrată în practicile organizaționale.

Management Strategic de Marketing (2 zile)

Gestionarea strategică a marketingului contribuie la implementarea misiunii companiei printr-un proces bine orientat pentru a profita la maximum de planul de marketing existent. Oamenii sunt capabili să descopere alte oportunități de marketing atunci când aplică o sumă adecvată de management strategic unei organizații. Acest Masterclass va oferi o acoperire cuprinzătoare în care participanții vor fi educați cu privire la crearea unei strategii de marketing complete în contextul strategiei globale de afaceri. Sesiunea va ajuta participanții să obțină o cunoaștere aprofundată a dinamicii concurențiale și să învețe, de asemenea, cadrele pentru analizarea preferințelor clienților și pentru îmbunătățirea intimității clienților.

Excelență operațională (2 zile)

Acest modul se va concentra pe modul în care companiile vor câștiga peste concurenții lor, dezvoltând excelență operațională, construind lanțuri de aprovizionare agile și creând un ecosistem cu clienți și furnizori pentru a învinge concurența. Domeniile acoperite de acest subiect vor fi de operațiuni slabe și dincolo de acestea, vor dezvolta lanțuri de aprovizionare agile și vor crea procese de operare superioare pentru clienți și furnizori. Și, de asemenea, zonele legate de producție (Harley Davidson), comerțul cu amănuntul (Zara) și serviciile vor fi analizate în detaliu și prezentate în detaliu, participanților, cu ajutorul studiilor de caz. Participanții vor putea să își împărtășească experiențele în diferite domenii de activitate, funcții și niveluri și vor învăța de la cele mai bune companii din lume cum își gestionează operațiunile și cum să implementeze aceste abordări în lumea reală.

Care ar trebui să participe

Director executiv superior (sectorul privat și public), inclusiv:

  • Președinții și membrii consiliului
  • Senior Business Executives
  • CxOs
  • Șefi de departament
  • Managerii regionali
  • PD și managerii de formare
  • Factorii de decizie și proprietarii de afaceri
  • HR Manageri
Program predat în:
Engleză

Vezi 9 mai multe cursuri de la GBN Training Centre »

Ultima actualizare June 21, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
28 zilele
La zi
După locații
După dată
Start Date
Sept. 2019
Termen limită de aplicare

Sept. 2019