INTRODUCERE ÎN PROGRAMUL HR

Resursele umane ocupă un rol central în dezvoltarea și menținerea fiecărei organizații. Prin intermediul funcției de resurse umane angajații sunt angajați, orientați, instruiți,

Aceste module de programe de instruire oferă 10 sesiuni extrem de interactive care vor introduce participanții la elementele centrale ale resurselor umane din cadrul organizațiilor și le vor instrui pe larg în ceea ce privește implementarea acestor elemente în afacerea lor. Utilizarea extensivă a exercițiilor interactive și a misiunilor de instruire sunt destinate fiecărei sesiuni.

Impactul personal

La încheierea acestui training, participanții vor putea:

  • Înțelegeți rolul resurselor umane în a ajuta o afacere să devină mai eficientă în livrarea produselor și serviciilor sale
  • Înțelegeți modul în care dezvoltarea unui program eficient de recrutare, selecție, orientare și reținere a angajaților poate ajuta o afacere să-și îndeplinească mai eficient obiectivele
  • Înțelegeți modul în care activitățile de resurse umane pot dezvolta programe și procese semnificative și eficiente de instruire și dezvoltare și procese care să sporească productivitatea
  • Înțelegerea importanței și importanței dezvoltării alinierii efective a forței de muncă, a motivației angajaților și a programelor și proceselor de implicare a angajaților pentru a spori realizarea unei afaceri MV2P
  • Înțelegeți rolul pe care programele de compensare și beneficii îl au în dezvoltarea și menținerea angajamentului și motivației angajaților
  • Înțelegeți cum să dezvoltați instrumente și programe eficiente de evaluare a performanțelor care pot îmbunătăți performanța afacerilor și a angajaților
  • Înțelegeți cum să încorporați modificările actuale ale drepturilor angajaților și rolul organizațiilor de forță de muncă în afaceri pentru a vă asigura că obiectivele și obiectivele comerciale sunt realizate și îmbunătățite
  • Înțelegeți cum să utilizați o varietate de instrumente și proceduri eficiente de negociere, mediere și soluționare a conflictelor pentru a ajuta participanții și firmele lor să realizeze mai eficient obiectivele de afaceri
  • Înțelegerea importanței politicilor și procedurilor de siguranță și gestionare a riscurilor la locul de muncă și a necesităților acestora, astfel încât întreprinderea, angajații săi și partenerii săi de afaceri să poată dezvolta și menține relații de afaceri mai productive și mai eficiente
  • Înțelegeți importanța creării și menținerii unui mediu de afaceri dinamic într-o rețea din ce în ce mai diversă, competitivă, globală și partener de afaceri.

Metodologia de formare

Programul Masterclass al Programului Resurselor Umane GBNTC oferă participantului o scară, alpinism care mărește cunoștințele de la un curs la altul. Fiecare clasă de master constă în cursuri scurte, studii de caz, exerciții practice, discuții de grup, schimb de cunoștințe cu colegii din industrie și o experiență reală care este direct atașată rolului și funcției pe care participantul o va servi în cadrul organizației respective. Instrumentele educaționale utilizate în dezvoltarea acestor sesiuni se bazează pe cele mai bune practici; GBNTC va utiliza sondajele reale ale CEO-ului, analizele de impact ale industriei și observațiile pieței. Aceste sesiuni vor provoca participantul, vor fi practice și ușor de înțeles și pot fi difuzate în limbile arabă și engleză.

Prezentare generală a formării

Crearea și menținerea unui mediu dinamic al afacerii (2 zile)

Acest program de instruire se va concentra pe recunoașterea faptului că întreprinderile din întreaga lume devin din ce în ce mai interdependente în dezvoltarea și implementarea inițiativelor legate de diversitate care sunt necesare pentru avansarea obiectivelor de afaceri ale unui client. Strategiile și tacticile care vor fi abordate includ echilibrul dintre viața profesională și viața privată și problemele legate de diversitate legate de vârstă, handicap, geografie sau religie. Întrucât economia globală provoacă din ce în ce mai mult funcțiile de resurse umane în fiecare afacere din diferite țări și culturi, participanții vor discuta cum să dezvolte strategii pentru organizarea funcțiilor de resurse umane din diferite țări, precum și înțelegerea modului în care resursele umane pot ajuta cu provocările de a trata piețele cu o creștere rapidă și modul în care practicile de resurse umane pot și pot varia de la o țară la alta, în special în piețele în curs de dezvoltare și pe piețele emergente.

Compensații și beneficii (2 zile)

Acest program de formare va funcționa cu participanții pentru a înțelege, evalua și aplica o varietate de programe de compensare, inclusiv înțelegerea utilizării și beneficiilor benzilor de plată, grupurilor de salarizare, sistemelor de evaluare a factorilor, salariilor bazate pe merit, . Programul de beneficii va evalua programele de asigurări de sănătate, stomatologie, viață și invaliditate; timpul liber plătit, concediul pentru creșterea copilului, împărțirea profitului și câștigul de partajare a câștigurilor.

Angajarea angajaților și implicarea angajaților (3 zile)

(Acest masterclass este oferit pe 28 august) Acest program de instruire va aborda nevoile angajaților de a deveni mai aliniate în cadrul forței de muncă și angajate în misiunea, viziunea, valorile și scopul (MV2P). Participanții vor învăța și vor discuta strategiile motivaționale care pun accentul pe dezvoltarea comunităților de tip familial, alinierea practicilor de afaceri la motivarea angajaților pentru a face corect lucrurile potrivite, precum și discutarea importanței înțelegerii modului în care angajații gândesc, se comportă și sunt motivați intrinsec. În plus, participanții vor discuta despre rolul angajaților în dezvoltarea strategiei și planului pe termen lung al unei afaceri, participarea la întâlniri la nivelul întregii companii, dezvoltarea evenimentelor și activităților sociale și crearea unui mediu social puternic.

Drepturile angajaților și relațiile de muncă (2 zile)

Acest program de formare va discuta implicațiile juridice și de afaceri ale drepturilor angajaților în organizațiile din sectorul public și din sectorul privat. Participanții vor examina istoria implicată în evoluția drepturilor lucrătorilor și a relațiilor de muncă, vor examina legislația națională și internațională privind drepturile salariaților și vor înțelege modul în care legislația trebuie să abordeze dezvoltarea continuă a drepturilor salariaților în afaceri și guvern, precum și rolul afacerilor și guvern în dezvoltarea și menținerea unui mediu productiv de relații de muncă, în scopul de a promova obiectivele de afaceri. Participanții vor revizui termenii, condițiile, implicațiile și circumstanțele contractului colectiv de negociere care conduc la dezvoltarea acestor termeni și condiții, precum și discutarea modului în care afacerea lor curentă abordează problemele legate de drepturile salariaților.

Resurse umane ca partener strategic (2 zile)

Ingredientul obișnuit al tuturor afacerilor este oamenii. Afacerea este mai eficientă, mai eficientă, mai productivă și profitabilă atunci când oamenii din cadrul afacerii sunt capabili să interacționeze, să comunice, să colaboreze și să implementeze strategii, obiective și obiective de afaceri. Acest subiect de instruire va orienta participanții la rolurile pe care resursele umane le îndeplinește în departamentele de asistență din cadrul unei afaceri pentru a determina tipurile și tipurile de persoane necesare pentru implementarea strategiilor de afaceri. Aceasta include înțelegerea talentelor comportamentale, a valorilor și a deciziilor necesare pentru o performanță eficientă a personalului din fiecare unitate de activitate - serviciul clienți, vânzări, operațiuni, finanțe, management, tehnologie și alte discipline funcționale.

Negocieri, mediere, rezolvarea conflictelor (2 zile)

Acest program de instruire va discuta diferitele tipuri și tipuri de conflicte întâlnite în mediul de afaceri și participanții la tren, cum să îmbrățișeze conflictele ca parte a vieții, astfel încât să poată profita la maximum de fiecare situație și să o folosească ca oportunitate de învățare, sau o oportunitate de a transforma situația de afaceri în ceva mai bun. Conflictul se poate întâmpla ca rezultat al unor obiective sau priorități conflictuale. Se poate întâmpla și atunci când există o lipsă de obiective comune. Conflictul se poate dezvolta, de asemenea, cu personalități, resurse limitate, stiluri și valori. Instruirea va explora și va revizui o varietate de metode de negociere și de soluționare a conflictelor. Veți învăța, de asemenea, cum să utilizați metode eficiente de negociere pentru a lucra în situații de tip win-win-win.

Managementul performanței (2 zile)

Acest program de formare va colabora cu participanții pentru a dezvolta o serie de instrumente de evaluare a performanței, folosind principiile și practicile de angajare, gestionare și motivare a alinierii forței de muncă inteligente, angajarea angajaților. Participanții vor dezvolta și evalua eficacitatea diferitelor metodologii de evaluare și vor dezvolta instrumente care ar fi cele mai aplicabile la diferite niveluri ale organizației lor. Examinați motivele pentru a efectua evaluări de supraveghere, Identificați cerințele preliminare de evaluare, Illurați diferitele modele de evaluare, discutați cerințele de instruire și comunicare și ilustrați cum să conectați o evaluare la sistemele de retenție, avansare și compensare corporativă.

Talent Management (2 zile)

Acest program de formare va intra în profunzime în dezvoltarea unui proces efectiv de recrutare, selecție, orientare și reținere a angajaților, care vă ajută să atrageți, orientați și păstrați noi angajați. Concentrându-vă pe o înțelegere aprofundată a conceptului "person-viitor fit", a unor procese eficiente de recrutare și selecție, implicarea angajaților și alinierea forței de muncă, veți identifica ce trebuie să faceți pentru a îmbunătăți recrutarea, selecția, orientarea și programe de retenție și pentru a calcula rentabilitatea investiției pentru fiecare angajat. Inclus în acest program va fi discuția privind elaborarea descrierilor poziției și modul în care dezvoltarea scopurilor și obiectivelor departamentului și a afacerilor poate contribui la strategii eficiente de recrutare și selecție.

Instruire și dezvoltare (2 zile)

Acest program de instruire va aborda modul în care compania dvs. poate anticipa și adapta demografiile forței de muncă care continuă să se schimbe și prezintă provocări de afaceri pentru afacerea dvs. pentru a dezvolta și menține medii de lucru pozitive și angajatoare pentru angajați și pentru a avansa dezvoltarea afacerii. Instruirea organizațională în acest context include nu numai formarea privind drepturile angajaților și formarea specifică în domeniul calificărilor, ci și evoluția strategiilor de comunicare în afaceri, strategiile de motivare și o varietate de programe de recunoaștere care sunt necesare pentru a ajuta afacerea dvs. să se adapteze diverselor culturi de afaceri din întreaga lume, sporind astfel angajamentul angajaților și propunerea de valoare a angajatului în afaceri. Formarea de dezvoltare organizațională va discuta diferite tipuri și structuri organizaționale care sunt capabile să se adapteze și să anticipeze schimbările care pot apărea în mediile organizaționale.

Siguranța la locul de muncă și gestionarea riscului (2 zile)

Acest program de formare, în contextul asigurării competitivității și siguranței afacerilor și a angajaților acestora, va implica participanții într-o analiză și discuție cu privire la importanța dezvoltării, implementării și gestionării programelor și practicilor de siguranță și gestionare a forței de muncă în cadrul afacerilor. Participanții vor examina costul afacerii de gestionare a riscurilor prin revizuirea diferitelor tipuri și tipuri de asigurări care evaluează expunerile la risc într-un loc de muncă. Participanții vor examina, de asemenea, tendințele istorice în avansarea legislației privind siguranța la locul de muncă și cele mai bune practici, precum și înțelegerea nevoii permanente de formare în domeniul securității la locul de muncă și a practicilor progresive de gestionare a riscurilor.

Care ar trebui să participe

Există două grupuri de angajați care pot beneficia de participarea la aceste programe de formare:

  • Managerii de resurse umane, manageri de departament, directori de departamente, specialiști, lideri de echipă și supervizori de departamente care necesită o mai bună înțelegere și necesitatea unor programe eficiente de resurse umane și inițiative pentru avansarea MV2P al afacerii.
  • Angajați într-o afacere publică sau privată care necesită o mai bună înțelegere și necesitatea unor programe și inițiative eficiente privind resursele umane, inclusiv reprezentanți ai forței de muncă, angajați ai liniilor și personalului, tehnicieni și personalul de service pentru clienți.
Program predat în:
Engleză

Vezi 9 mai multe cursuri de la GBN Training Centre »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
21 zilele
La zi
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019