Curs în SMC - Service Management Compact

Generalități

Programul de descriere

Cu un serviciu profesional pentru satisfacția clienților și eficiența operațională.

Cei care își asumă responsabilitatea au nevoie de abilități de management pentru a realiza sarcini încredințate lor profesional și cu succes. În plus, se poate construi expertiză, de exemplu, dezvoltarea și comercializarea unui portofoliu de servicii, clienți interni și externi, gestionarea veniturilor și a costurilor, dezvoltarea excelenței în afaceri și controlul serviciilor. Aceasta creează cunoștințe de specialitate.

Așadar, dacă doriți să conduceți business-ul de servicii, să construiți noi zone de afaceri, să intensificați relațiile cu clienții și să conduceți echipa cu succes, aveți nevoie de abilități specifice de management, care includ lucrul conceptual și cunoașterea avantajului pentru creștere.

Beneficii

Situație câștig-câștig: Astfel beneficiază angajații și companiile de cursul SBM.

Astfel beneficiază angajații:

Acest curs de pregătire de o săptămână vă sprijină în activitatea de servicii operative, în special în ceea ce privește satisfacția clienților și rentabilitatea în activitatea de servicii. Cunoștințele de gestionare și instrumentele de implementare necesare pentru practica modernă a serviciilor sunt transmise în mod sistematic și compact și sunt tangibile pe baza dezvoltării unui concept pentru zona dvs. de responsabilitate. În acest fel, implementarea în propriul dvs. lucru practic este pregătită intens.

Participanții raportează:

„Seminarul Service Management Compact mi-a oferit multe idei și idei noi pentru activitatea mea.”

„SMC taie toate subiectele din serviciu într-un timp foarte scurt, asta a fost crucial pentru mine să aleg acest lucru. Mai ales interesante au fost planificarea serviciilor și strategia serviciilor ... și numerele companiei. Ceea ce mă așteptam a fost împlinit. ”

„Pentru mine, abordarea în management, finanțe și control a fost interesantă, managerul de servicii de astăzi se îmbină foarte mult între ei. Ceea ce mă așteptam a fost îndeplinit pe deplin. "

Astfel beneficiază companiile:

  • Consolidarea competenței angajaților în funcțiile și rolurile lor specifice
  • Eficiență și eficiență sporite în procesele zilnice
  • Avantaj competitiv prin angajații de servicii certificate
  • Gestionarea afacerilor din zonele de servicii promovează creșterea și profitul
  • Se folosesc metode și proceduri pentru optimizarea organizării serviciilor

Conținutul cursului

Serviciul este afacerea dvs.: cu acest conținut de curs îl stăpâniți cu măiestrie.

  • Consolidarea capacităților strategice și conceptuale
  • Dezvoltarea autorității decizionale pentru managementul economic
  • Promovarea creativității și a dorinței de a-și asuma responsabilitatea pentru noile soluții
  • Dezvoltarea unui concept de serviciu pentru propria ta zonă pe baza structurii 9P
  • Introducerea de noi servicii în organizațiile existente
  • Instrumente de control pentru gestionarea eficientă a serviciilor

Experimentați un schimb de experiență interesant și intens cu formatorii și participanții la cursuri din alte companii și industrii - adesea, rețeaua durează mult după curs. Suportul tehnic intens din partea formatorilor face posibilă și tratarea întrebărilor dvs. individuale. După trecerea examenului final și completarea conceptului de serviciu însoțitor pentru zona de responsabilitate, veți primi un certificat de la ISS ServiceAcademy.

Metodologie

Lecțiile frontale au fost ieri! Studii de caz, lucrări de proiect și Co. sunt astăzi!

  • Conceptul de învățare mixtă (webinarii și instruirea în clasă)
  • Discursuri cheynote și prelegeri orientate spre dialog
  • Discuție plenară și schimb activ de experiență
  • Transferul zilnic al conținutului de formare respectiv în propria practică de muncă prin
    • transferul celor 9 Ps în propria practică
    • prelucrarea Canvas Model de afaceri de servicii
    • dezvoltarea sistematică a propriului dvs. concept de serviciu
  • Muncă individuală și muncă în grup
  • Studii de caz, jocuri de rol
  • La cerere consultare individuală și instruire

Pentru cine e cursul?

  • Angajați care au responsabilitatea activității serviciilor operaționale pe diverse piețe și regiuni
  • Angajații care gestionează partenerii de servicii externalizați și care doresc să fie responsabili pentru satisfacția clienților
  • Angajații care doresc să genereze noi inovații în service
  • Executivi cu experiență din domeniul serviciilor tehnice
  • Foști participanți la „Serviciul Distribuitor Certificat”
  • Participanții care participă la SMC ca prim modul al cursului de management de gestiune a afacerilor de servicii certificate

Vorbitori și formatori

Vorbitorii și antrenorii de la ISS International Business School of Service Management sunt manageri activi, antreprenori și consultanți cu mulți ani de experiență în serviciu.

Serviciile noastre

Recuperare personală, rentabilitate a investiției - vă puteți aștepta la asta și la multe altele!

  • Participarea la curs și crearea de rețele
  • Documente de curs
  • Băuturi și prânz
  • Examen scris
  • Supravegherea dezvoltării propriului concept de serviciu
  • Însoțirea participanților și a mentorilor / campionilor de la companie peste 4 săptămâni după pregătirea la clasă
  • Absolvirea certificatului

Investiții IHR

Angajament, examene, taxe: ceea ce investiți în curs.

Timpul tău de a participa la cele cinci zile de prezență, precum și activități pregătitoare și de urmărire și muncă personală în perioada de curs.

Aceasta include, în special, lucrul asupra conceptului de servicii ulterioare pentru propria companie. Dezvoltarea însoțitoare a conceptului de servicii asigură, de asemenea, rambursarea investiției companiei detașate în educație ulterioară.

Curs
5 zile de pregătire intensivă la clasă 3.680,00 € plus TVA

Certificare
Examen final, concept de servicii de dezvoltare a supravegherii 1.200,00 € plus TVA

Notă: propria curbă de învățare plătește! Vă rugăm să ne contactați pentru condiții separate când participați / rezervați mai multe cursuri.

Pachet de rețele de afaceri

Pachetul de Business Networking este opțional și include suportul individual al participantului pe întreaga durată a cursului. Evenimentele de seară cu participanții la curs și cazarea în același hotel promovează crearea de rețele între participanți și le crește motivația. Acest pachet a fost dezvoltat pentru învățare holistică și s-a dovedit a fi un plus valoros la curs.
Prețul este supus fluctuațiilor datorate evenimentului și selectării hotelului și este comunicat individual.

Certificare

În ultima zi, va avea loc un examen scris cu întrebări deschise și cu alegere multiplă. La două săptămâni după instruirea în clasă, începe dezvoltarea propriului dvs. concept de serviciu practic. Aceasta durează patru săptămâni și este susținută activ de Școala de Afaceri ISS și evaluată în cele din urmă. După ce au trecut examenul final și au dezvoltat cu succes propriul concept de serviciu, participanții primesc un certificat de la ISS ServiceAcademy.

Cu certificatul cursului „Service Management Compact” , absolvenții dovedesc că au dobândit cunoștințele și abilitățile necesare pentru a alinia în mod optim și profitabil resursele existente cu nevoile și referințele clienților și ale pieței.

Cursurile sunt certificate din 1992, din 2009 de către ISS ServiceAcademy. Calitatea înaltă și actualitatea cursurilor de certificare sunt asigurate de consiliul consultativ al ISS ServiceAcademy.

Ultima actualizare Noiembrie 2019

Despre facultate

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Citeste mai mult

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Citește mai puţin