Read the Official Description

co-sponsorizat de programul de management al vânzărilor cu amănuntul al lui Michael G. Foster și de Camera de Comerț din Seattle.

De ce sunt cei mai mari comercianți cu amănuntul din lume care duc sustenabilitatea pe tot parcursul lanțului valoric? Ce puteți afla despre practicile de sustenabilitate de la companii importante precum Wal-Mart, Target, Home Depot, IKEA, Starbucks și REI? Cum pot influența politicile durabile valoarea mărcii și a afacerii? Care sunt beneficiile financiare și strategice ale adoptării sustenabilității?

Acest seminar intensiv de două zile explorează de ce și câte dintre cele mai de succes întreprinderi ale națiunii integrează durabilitatea în operațiunile și strategiile lor de branding. Veți veni cu o înțelegere clară a principiilor cheie ale sustenabilității, precum și a instrumentelor specifice pentru a începe să dezvoltați un plan pentru organizația dvs. Dacă aveți deja politici de sustenabilitate, puteți învăța pașii următori și cum să măsurați mai bine eficacitatea acestora în ceea ce privește afacerea, comunitatea și lumea naturală.

Subiecte focalizate

Cazul de afaceri pentru durabilitate: Beneficii și drivere - Care sunt avantajele afacerii durabile? Care sunt forțele motrice din spatele preocupării crescânde a publicului pentru responsabilitatea corporativă și sustenabilitate? Descoperiți de ce durabilitatea devine parte a strategiei și a operațiunilor unora dintre cele mai mari nume din domeniul afacerilor.


Cadre pentru înțelegerea durabilității - Identificați o gamă de modele mintale și instrumente de gândire utile pentru înțelegerea și implementarea durabilității, inclusiv: Sistemele Natural Step, Natural Capitalism, Cradle-to-Cradle și Sustainability Management.


Lanțul de produse și lanțul de aprovizionare - înțelegeți preocuparea crescândă a publicului cu privire la integritatea lanțului de aprovizionare cu amănuntul - inclusiv practicile de muncă în fabricarea produsului, produsele chimice din ambele produse și ambalaje, amprenta ecologică a operațiunilor de depozitare și sfârșitul duratei de viață dispoziția fiecărui produs. Aceste probleme fundamentale afectează licența continuă de a funcționa pentru mulți comercianți cu amănuntul și furnizori.

Operațiunile și facilitățile de depozitare - trecerea la facilități mai durabile și operațiunile de depozitare reprezintă una dintre cele mai puternice tendințe în afaceri de astăzi. Indiferent dacă lucrați în spații aflate în proprietate sau închiriate, trebuie să înțelegeți principiile operațiunilor și facilităților durabile - inclusiv LEED: Leadership în domeniul designului energetic și al mediului și cum să beneficiați de acestea.


Alegerea fructului de agățare scăzut - Care sunt cele mai bune practici pentru realizarea câștigurilor financiare precoce din partea durabilității? Aflați fundamentele eficienței ecologice - îmbunătățiți linia de jos, reducând amprenta ecologică a afacerii dvs.


Schimbarea culturii organizaționale - Câte inițiative de schimbare nu reușesc deoarece companiile sunt necalificate în principiile și practicile schimbării eficiente și durabile a culturii? Aflați despre practici eficiente pentru a vă asigura că îmbunătățirile pe care le implementați sunt ele însele durabile.


Metrici și măsurători - doriți să știți și clienții dvs. doresc dovezi: sunteți într-adevăr în mișcare spre o mai mare sustenabilitate? Aflați despre principiile și practicile de măsurare a progresului spre durabilitate pentru a vă satisface mulți actori - de la membrii consiliului dvs. de administrație până la cetățenii vizați din comunitățile în care vă desfășurați activitatea.

Beneficiile participării

Reveniți la lucru echipați cu noi strategii și instrumente pentru:

  • Înțelegeți imperativul de durabilitate de pe piața actuală
  • Aflați valoarea afacerii și beneficiile durabilității
  • Integrarea durabilității în branding și marketing
  • Conduceți rezultate financiare mai bune prin intermediul aplicabilității durabile
  • Măsurați și comunicați valoarea de afaceri a durabilității
  • Elaborarea unei strategii eficiente de sustenabilitate

De ce sponsorizează întreprinderile?

Organizațiile care sponsorizează directori și manageri pentru a participa la seminarul "Construirea mărcii și a valorii prin practici durabile în afaceri" câștigă cunoștințele pentru a realiza valoarea corporativă, pentru a îmbunătăți identitatea mărcii și pentru a gestiona riscul organizațional. Alte beneficii includ capacitatea de a îmbunătăți relațiile cu clienții și cu comunitatea, precum și de a lucra atât cu furnizorii, cât și cu clienții, dintr-o bază mai informată cu privire la practicile și know-how-ul în materie de durabilitate.

Public țintă

  • Directori executivi ai organizațiilor răspunzători pentru succesul continuu, rentabilitatea și supraviețuirea pe termen lung a companiei lor
  • Managerii de retail sunt responsabili pentru implementarea strategiei corporatiste, precum și pentru a răspunde gusturilor și așteptărilor în evoluție ale consumatorilor
  • Brand manageri, designeri de produse și profesioniști de marketing care doresc să comunice valoarea durabilității
  • Consilieri profesioniști, cum ar fi avocații și contabili, care trebuie să înțeleagă standardele în schimbare ale practicii de vânzare cu amănuntul responsabilă
  • Directori de dezvoltare imobiliară și antreprenori care doresc să înțeleagă mișcarea crescândă spre durabilitatea vânzărilor cu amănuntul, incluzând tendința spre standardele LEED atât în ​​sediul independent, cât și în cel al locuirii
Program taught in:
Engleză

See 8 more programs offered by University of Washington Foster School of Business »

Acest curs este Campus based
Start Date
Mar. 2019
Mai 2019
Duration
2 zilele
Part time
Price
1,650 USD
By locations
By date
Start Date
Mar. 2019
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
Application deadline
Start Date
Mai 2019
Application deadline

Mar. 2019

Location
Application deadline
End Date

Mai 2019

Sept. 2019