Strategia de drive-urile toate disciplinele de afaceri. Prin urmare, dezvoltarea unui sentiment strategie este, probabil, cel mai important talentul orice manager poate construi şi posedă. Acest seminar va va ajuta sa dezvolte intuiţia strategică şi accentuează în aplicare a strategiei. Se va merge dincolo de revizuire a teorii diferite şi vor genera idei reale care se aplică pentru afacerea dvs. curente şi viitoare.


Obiective

- Identificarea rasplata mare de strategie


- Cum de a dezvolta, de proiectare, şi punerea în aplicare a strategiei de dreapta


- Diferentierea goluri de la strategie


--- Definirea rol de gestionare în strategia de


- Analizeaza modelele puternic în gândire strategică


- Identificarea de date cheie care conduce strategia


- Înţelegeţi diferenţa dintre focalizare, diversificare, şi inovarea ca strategii de creştere


- Aflaţi cum să-şi concentreze energia organizatorice


- Înţelegerea valorilor personale şi organizatorice necesare pentru a ajuta la formularea strategiei


- Organizarea şi convingător comunică mesaje strategice


- Dezvoltarea abilităţilor de a conduce organizatii într-o perioadă de schimbare, prin crearea unei culturi a învăţării


- A se vedea şi înţelege cum de a restructura măsuri de performanţă pentru a consolida punerea în aplicare strategia de


Cui se adreseaza

Acest seminar vor beneficia oricine este implicat în punerea în aplicare strategia de la afaceri corporate, sau la nivel funcţional în organizarea lui sau a ei. Executivi corporative pentru manageri de divizie în cadrul întreprinderilor stabilite cu mult timp, precum şi antreprenori de frunte firmele mai mici vor găsi în valoare participa.


Programul de gabarit


Interacţiunea dintre goluri, Strategii şi Managementul

Rolul de Manager General

Gândirea despre strategii de creştere

Strategii de creştere în curs de dezvoltare

Colectarea datelor pentru modelelor de creştere

Analiza de performanţă concurent si modele

Alegerea alternativelor de creştere economică

Focus ca o strategie de creştere

Diversificarea ca o strategie de creştere

Inovarea ca Gr owth Strategia

Strategia ca un proces

Concentrarea energiei organizaţional
Participarea la Detalii
De comunicare şi de punere în aplicare
Organizaţii de conducere ambidextru
Punerea în aplicare şi Reformularea Strategiei
Avantajul competitiv al capitalului social



Vezi 16 mai multe cursuri de la University of Chicago Booth School of Business »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Sept 2019
Duration
5 zilele
Part time
Price
7,450 USD
După locații
După dată
Start Date
Aug 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Location
Termen limită de aplicare
End Date

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date