Comunicarea și marketingul de modă - Anul academic - Primăvara de primăvară

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Comunicarea și marketingul de modă - Anul academic - Primăvara de primăvară

IED – Istituto Europeo di Design Florence

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Comunicarea și marketingul de modă - Spring Intake se concentrează pe doi dintre principalii factori care determină dacă brandurile care concurează în sistemul de modă vor avea succes sau nu. Scopul este de a instrui profesioniștii să creeze și să gestioneze strategii integrate de promovare, să monitorizeze campaniile publicitare, să mențină relații cu mass-media și alte personalități profesionale care lucrează în domeniu și să organizeze evenimente și spectacole de piste. Cursul se desfășoară în parteneriat cu LUISAVIAROMA, unul dintre cele mai bune site-uri italiene de comerț electronic pentru lumea modei de lux.

Florența este punctul central al renașterii italiene și este o casă a unui incredibil patrimoniu cultural, artistic și arhitectural. Aceste tradiții mandri sunt încă parte a structurii economice și creative și constituie o componentă fundamentală a curriculumului. Acesta este motivul pentru care Florența oferă, mai mult decât alte orașe de artă, un patrimoniu unic de inspirație a patrimoniului artistic și cultural, care servește drept fundal pentru programul Anului Academic.

Proiecte speciale - În ultimele ediții ale programelor Anului Academic, colaborările au inclus companii precum LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, lenjerie Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli și multe altele.

Program - Lecțiile se desfășoară de luni până vineri, cu normă întreagă.

Țintă - Programul de comunicare și marketing de modă - Academic Year este destinat tinerilor profesioniști care doresc să își îmbunătățească competitivitatea sau să-și schimbe orientarea profesională; studenții care doresc să obțină baza de comunicare și marketing în domeniul modă atât pentru o educație continuă, cât și pentru a intra în lumea muncii; și studenții de modă, comunicare sau marketing care doresc să exploreze particularitățile lumii modei în domeniul lor de studiu ales.

Structura și metodologia - la IED Firenze elevii au posibilitatea de a înscrie în orice două semestre consecutive pentru a crea un an academic.

  • Comunicare de moda - Semestrul de primăvară Fashion Marketing - Semestrul de toamnă
  • Comunicarea de moda - Semestrul de primăvară Fashion New Media - Semestrul de toamnă
  • Fashion Styling - Semestrul de primăvară Fashion Marketing - Semestrul de toamnă
  • Stilul de moda - Semestrul de primăvară Fashion New Media - Semestrul de toamnă

Comunicarea și marketingul de modă - Anul academic este structurat ca un program transversal și concentrat care este dezvoltat prin cursuri care vizează pregătirea participanților pentru a lucra în lumea modei. Acest lucru se realizează în cadrul cursurilor și proiectelor speciale în care participanții vor lucra alături de companii reale și figuri profesionale, se vor confrunta cu probleme reale și își vor îmbunătăți abilitățile de rezolvare și analiză a problemelor. Anii universitari oferă, de asemenea, o bază solidă pentru participanții care doresc să-și continue studiile. Programul se va axa pe subiecte specifice de pertinență pentru sectorul Fashion în ceea ce privește imaginea comunicativă și relațiile publice, merchandising vizual, planuri de afaceri, de stabilire a prețurilor și de planificare strategică prin mass-media tradiționale și noi.

Aceste cursuri urmăresc să furnizeze o abordare transversală și multidimensională necesară pentru navigarea și comunicarea cu succes în sistemul de modă, inclusiv cursuri specifice bazate pe comunicarea de modă, pe noul mediu de comunicare (Digital Communication - focusing on blogging de modă) și pe planificarea evenimentelor. Aspectul social media este îmbunătățit prin parteneriatul cu Luisaviaroma și soluțiile de avangardă pe care artizanii florentini cer să rămână competitivi pe o piață mondială.

IED are o tradiție îndelungată și remarcabilă în formarea profilurilor pentru designul de modă

La încheierea programului de ani, participanții au posibilitatea de a solicita un stagiu de 3 până la 6 luni într-o companie de modă.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 30, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Feb. 2019
Duration
Durata
30 săptămâni
Cu normă întreagă
Price
Preţ
12,600 EUR
Locations
Italia - Florence, Tuscany
Data începerii : Feb. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Feb. 2019
Italia - Florence, Tuscany
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala