Comunicare

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Comunicare

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)

ÎNȚELEGERE TE ȘI ALȚII


Locul de muncă de astăzi își dă seama de oameni au devenit unul dintre ingredientele cheie pentru succesul organizațional. Valorificarea puterea că investiția capital uman înseamnă bazându-se mai mult decât oricând înainte asupra relatiilor la locul de muncă. Aceste relații oferă construirea de blocuri pentru organizațiile de succes de astăzi. Succes la orice nivel în cadrul unei organizații cere angajaților să se bazeze pe alții și să tune în la fiecare individ nevoile, preferințele, și stiluri. Acest seminar va ajuta angajații în a deveni persoane experți, ajutându-i să înțeleagă nevoile și preferințele comportamentale ale oamenilor la locul de muncă. Participanții vor învăța cum să dezvolte și să mențină relații mai bune cu superiorii, colegii, și subordonații.

Obiectivele de învățare includ:

* Dezvoltarea de conștientizare și de înțelegere a tipurilor de personalitate de bază și impactul acestora asupra comportamentului de comunicare și stiluri ale altora.
* Înțelegerea că diferite modele de comportament nu sunt în pericol.
* Recunoscând diferențele și punctele forte ale altora și folosindu-le pentru a crea situații win-win.
* Împuternicirea angajaților cu instrumente pentru succes.
* Studiu de a comunica într-o limbă nouă.


Procesul de comunicare

Pentru a avansa și a contribui mai bine la organizația dvs., trebuie să înțeleagă rolul comunicării. Trebuie să interacționeze cu ceilalți pentru a obține și de a oferi informațiile de care aveți și asociații au nevoie pentru a lua decizii importante. Cel mai bun mod de a îmbunătăți comunicarea este de a înțelege ceea ce este. Acest seminar vă va prezenta la procesul de comunicare și de a oferi o perspectivă asupra unora dintre barierele majore în comunicare.

Obiectivele de învățare includ:

* Înțelegerea importanței de afaceri și comunicării organizaționale.
* Fiind familiarizat cu miturile și realitățile de comunicare.
* Știind modelul de bază de comunicare.
* Identificarea barierelor de comunicare eficientă.
* Tehnicile de îmbunătățire a comunicării.


APTITUDINI Ascultarea eficientă


In articol, "ascultare - Se poate schimba viata", autorii de stat: "Ascultarea nu este doar un truc sau o succesiune de tehnici. Este o atitudine, un mod în care te raportezi la lume. Pentru a fi un bun ascultător, trebuie să vă ascultați o parte din felul în care trăiți. Cei mai mulți dintre noi presupunem că suntem buni ascultători. Ne ia acordat pentru că asculta doar vine natural, atunci când, de fapt, de ascultare este complicată și obositoare. Potrivit cercetării, ascultare ocupă 80 la sută de ore de noastre de veghe. Prin urmare, acest seminar vă ajută să înțelegeți rolul de a asculta în organizarea și cum să fie un ascultător mai bine.

Obiectivele de învățare includ:

* Înțelegerea importanței de a asculta eficient în setările de organizare.
* Cunoașterea semnele și cauzele de ascultare săraci.
* Distinctive între obiceiurile de ascultare rele și bune.
* Îmbunătățirea abilităților de ascultare.
* Identificarea punctele tale forte și punctele slabe ca un ascultător.


Comunicarea interpersonală VIGOARE


O abilitate esențială pentru tine, ca un manager, este competentă comunicare interpersonală. Acest seminar va ajuta să învețe importanța comunicării de susținere și să ofere linii directoare care vă va ajuta să practica acest tip de comunicare.

Obiectivele de învățare includ:

* Distincție între situațiile de coaching și consiliere.
* Utilizarea declarații orientate spre problemă, mai degrabă decât declarații orientate spre persoane.
* Comunicarea congruent cu recunoscând adevăratele sentimente, fără a acționa le în moduri distructive.
* Angajarea declarații descriptive, nu de evaluare care descriu în mod obiectiv ceea ce sa întâmplat.
* Utilizarea declarații validarea că cunoaștere importanța celeilalte persoane și unicitatea.
* Folosind declarații specifice, mai degrabă decât declarații globale (fie-sau, negru-sau-alb).
* Deținerea declarațiile dumneavoastră: folosesc cuvinte personale ("I"), mai degrabă decât cuvinte impersonale ("ei").


Îmbunătățirea comunicării stil


Potrivit Gerald M. Goldhaber, un consultant de comunicare a remarcat, profesor universitar, și autorul, cel mai important factor care contribuie la satisfacția de locuri de muncă este calitatea relației angajați au cu autoritățile de supraveghere. Cercetările au arătat că productivitatea și servicii pentru clienți sunt direct legate de calitatea relațiilor în cadrul organizației. Atunci când angajații simt că sunt evaluate, a ascultat, și păsat, și au un sentiment de responsabilitate comună, atitudinile lor sunt pozitive și performanțele acestora se distinge. Acest seminar vă va ajuta să dezvolte și să mențină relații mai bune cu superiorii tăi, colegii, și subordonații.

Obiectivele de învățare includ:

* Fiind capabil să distingă între un climat de comunicare defensivă un sprijin și.
* Învățarea cum să facă așteptările dumneavoastră clar pentru alții.
* Identificarea stilul de comunicare și de înțelegere stiluri altora.
* Racordam stilul de comunicare cu alții.
* Știind când și atunci când nu se utilizează fiecare stil de comunicare.
* Utilizarea de informare și feedback-ul în mod eficient.


ÎNȚELEGERE comunicarea nonverbală

Manageri și angajați, indiferent de pozițiile lor de organizare, trimite în mod constant mesaje ascunse pentru cei din jurul lor. Uneori aceste mesaje sunt trimise în mod intenționat, în timp ce de multe ori mulți sunt trimise fără expeditor, chiar fiind conștienți de ele. Managerii de la toate nivelurile trimite mesaje de hainele pe care le purta; mărimea și localizarea birourile lor; modul de mobilier de birou lor este amenajat; în cazul în care ei stau în timpul unei întâlniri, expresii faciale lor, gesturi, postura și; cât de aproape sau cât de departe de la altii atare; și chiar ceea ce dată când ajunge la întâlniri sau adunări sociale. Succesul comunicării într-o organizație de multe ori depinde de cât de bine managerii și angajații pot "citi" aceste mesaje tăcut de la alții. Acest seminar va îmbunătăți înțelegerea dvs. a rolului comunicarii nonverbale în cadrul

Obiectivele de învățare includ:

* Obținerea de conștientizare a tipurilor de comunicare nonverbală și efectul lor asupra afacerilor și comunicării organizaționale.
* Cunoașterea simbolurile de stare nonverbale utilizate în afaceri.
* Învățarea cum paralimbajul poate afecta mesajul comunica.
* Îmbunătățirea percepția dvs. de circulație corpului în comunicarea nonverbala.
* Recunoscând impactul rochie și aspectul, culoarea, și timp pe cei din jur.


Îmbunătățirea competențelor de comunicare ORALE

Una dintre cele mai importante aptitudini vă puteți dezvolta este abilitatea de a comunica eficient. Acest seminar vă va ajuta să ascuți tehnici de comunicare orală. Veți primi informații practice și de orientare. Veți fi motivat să vorbească cu un impact mai mare.

Obiectivele de învățare includ:

* Recunoscând importanța de a vorbi pe cale orală.
* Înțelegerea 3 P de prezentări eficiente.
* Demonstrarea modul în care fiecare prezentare pot fi adaptate pentru publicul dvs. specifice, indiferent de dimensiune.
* Învățarea mai multe metode de a organiza o prezentare și beneficiile fiecărei metode.
* Știind că trac este un obișnuit metode fenomen și de învățare pentru ao controla.
* Tehnici care informează, inspira, și convinge publicul mari și mici Ilustrarea.

LEARNING CUM SA SCRII EFECTIV

Una dintre cele mai importante aptitudini vă puteți dezvolta este abilitatea de a scrie corespondența de afaceri eficiente. Scopul acestui seminar este de a vă ajuta să ascuți tehnicile de scriere de afaceri. Puteți lua principiile care vor fi prezentate astăzi aici și să le aplice pentru a scris dumneavoastră.

Obiectivele de învățare includ:

* Stiind cum de a selecta cuvintele potrivite pentru a spune exact ce vrei să spui.
* Fiind capabil să elimine prolixitate și jargon.
* Învățați despre scrierea de strategii pentru a motiva și convinge pe alții.
* Creșterea de putere și credibilitate prin cuvintele tale scrise.
* Fiind capabil să identifice obstacolele din calea comunicare clară.

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2019
Duration
Durata
Cu jumătate de normă
Locations
România - Bucharest, Bucharest
Data începerii : Sept. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2019
România - Bucharest, Bucharest
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala