Comunicări de marketing - Nivelul 2

London Business Training & Consulting

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Comunicări de marketing - Nivelul 2

London Business Training & Consulting

Comunicări de marketing - Nivelul 2

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: MPRS102B
  • Durata: 1 săptămână
  • Taxă: 2675 £

CONTEXTUL CURSULUI

Plasarea de marcă, expoziții, ambalare și licențiere

  • Caracteristicile și aspectele legate de plasarea mărcii
  • Expozitii si expozitii
  • Dimensiunile de comunicare ale ambalajului
  • licențiere

Mesaje și creativitate

  • Sursa mesajului
  • Elemente structurale într-un mesaj
  • Mesajele de apel
  • Tactica publicitară
  • Procesul de creatie
  • Formatarea mesajelor
  • Povestirea
  • Conținutul generat de utilizatori (UGC)
  • Sursa de conținut

Media - principii și practici

  • Clasificarea media - prin formular
  • Clasificarea media - după sursă
  • Clasificarea media - funcție de funcție
  • Medii liniare
  • Medii interactive

Social, Căutare și alte medii interactive

  • Publicitate media interactivă
  • Marketing-ul motoarelor de căutare
  • Social media
  • Alte forme de medii interactive

Planificarea media: atingerea de segmente de public

  • Mixul media
  • Comportamentul de comutare
  • Selectarea vehiculului
  • Planificarea de ultimă oră
  • Achiziționarea de materiale: planul blocului și automatizarea
  • Efectele surselor media

Public țintă

  • Comandanți de comunicare
  • Directori de marketing și comunicare, manageri, directori și personal
  • Cei care doresc să înțeleagă modul în care brandurile creează comunicări și angajează publicul în conversațiile de brand
  • Cei angajați de organizații guvernamentale, caritabile, alte organizații nonprofit și din cel de-al treilea sector, care trebuie să comunice cu o serie de părți interesate
  • Cei care doresc să dezvolte perspective în raționamentul activităților de comunicare de marketing utilizate de organizații

Rezultatele învățării

După finalizarea acestor cursuri de marketing pe termen scurt , veți putea înțelege:

  • Conceptul și problemele asociate plasării mărcilor.
  • Diferențele și importanța expozițiilor și a expozițiilor comerciale.
  • Principalele avantaje și dezavantaje ale utilizării expozițiilor ca parte a mixului de comunicații.
  • Rolul și caracteristicile cheie ale ambalajului ca formă de comunicare de marketing.
  • Principiile asociate licențierii.
  • Importanța și caracteristicile credibilității sursei.
  • Diferite metode pot fi construite mesaje.
  • Diferite moduri în care pot fi prezentate recursurile publicitare.
  • Modul în care motivele informaționale și de transformare pot fi folosite ca instrumente tactice într-un plan de comunicare.
  • Rolul creativității și modul în care este gestionat procesul creativ.
  • Modul în care încadrarea mesajelor, povestirile și conținutul generat de utilizatori sunt utilizate în comunicările de marketing.
  • Trei moduri principale în care mass-media poate fi clasificată.
  • Diferențele dintre mediile interactive și cele interactive.
  • Tendințele și caracteristicile primare ale fiecărui tip de mediu liniar.
  • Diferitele caracteristici asociate cu mediile interactive și ce mijloace media interactive permit oamenilor să facă.
  • Aspecte legate de campaniile multi-canale și rolul mass-media în cadrul unui context de vânzare cu amănuntul.
  • Dinamica asociată cu mediile de răspuns direct.
  • Cum poate fi folosită publicitatea într-un context interactiv.
  • Search engine marketing și principalele caracteristici ale plăților pe clic și optimizarea motorului de căutare.
  • Caracteristicile și valoarea comunicărilor de marketing prin intermediul rețelelor sociale.
  • Caracteristicile asociate cu marketingul viral, blogurile web și microblogging, podcasting și comunitățile online.
  • Caracteristicile comunicațiilor de marketing prin e-mail și modul în care utilizarea SMS-urilor, aplicațiilor, widget-urilor, marketingului afiliat și realității augmentate poate spori comunicările de marketing.
  • Principii asociate cu planificarea media și impactul mass-media și fragmentarea audienței.
  • Diferite teorii cu privire la diverse medii și comportamente legate de comutare.
  • Concepte cheie utilizate în selecția media liniară: acoperire și acoperire, frecvență, duplicare, puncte de rating și CPT.
  • Conceptul de repetare și dezbaterea privind planificarea eficientă a frecvențelor și a recentelor.
  • Planificarea problemelor legate de mediile interactive și programarea.
  • Efectele surselor media reprezintă un factor important în selectarea, plasarea și calendarul media.

CE ESTE INCLUS:

  • 30 de ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 28, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Mar. 25, 2019
Iulie 29, 2019
Duration
Durata
1 săptămână
Cu normă întreagă
Price
Preţ
2,675 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Mar. 25, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 29, 2019
Data începerii : Iulie 29, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 2, 2019
Data începerii : Noem. 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Data începerii : Noem. 25, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 29, 2019
Dates
Mar. 25, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Mar. 29, 2019
Iulie 29, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 2, 2019
Noem. 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Noem. 25, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Noem. 29, 2019