Certificat în marketing digital & media
ISB International School Of Business Dublin
Informatie cheie
Locația campusului
Dublin, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 semestru
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program este conceput pentru studenții de licență de afaceri care au un interes deosebit în lumea digitală noi și în rapidă schimbare de marketing și mass-media. Acesta este un studiu în străinătate program de pe o durată de trei luni. Programul oferă studenților cu cunoștințe și abilități practice și, de asemenea, se bazează pe cunoștințele lor anterioare de management, comunicare și economie într-un context multi-cultural.
Module
- marketing digital
- Mass-Media digitală
- Management & Organizatii
- Aspecte sociale și economice ale Irlandei
- Abilitati de comunicare de afaceri
- Digital Marketing & Media Project
marketing digital
Scopul acestui modul este de a oferi studenților internaționali cunoașterea și înțelegerea rolului și a funcției de marketing digital și instrumentele necesare pentru a planifica, implementa, analiza și evalua o campanie de marketing digital.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Descrie peisajul irlandez Digital Marketing și tendințele sale viitoare.
- Să identifice teoriile, rolurile și funcțiile principalelor canale digitale și social media.
- Recunoașterea importanței și caracteristicile marketingului digital, în contextul mai larg funcției de comunicare de marketing.
- Discuta despre relația dintre tendințele de marketing și digitale de consum în comportamentul și mass-media de utilizare.
- Explicați modul în care principalele teorii, concepte, tehnici si aplicatii de marketing digital poate fi dezvoltat în mod eficient pentru a planifica și implementa o strategie de marketing digital pe piața irlandeză.
Mass-Media digitală
Scopul acestui modul este de a oferi studenților o înțelegere a dezvoltării și a rolului mass-media digitale într-o societate modernă de consum. Aceasta va oferi, de asemenea, studenților cunoștințele și utilizarea instrumentelor practice necesare pentru a lucra în medii digitale dintr-o perspectivă de media sau de afaceri, inclusiv experiența cu bogat conținut media prin intermediul audio și video.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Practica media digitale se referă și la teorie la aplicații de afaceri și de consum.
- Recunoașteți importanța și evoluțiile, inclusiv consumul de, cadre media digitale și a structurilor.
- Discuta problemele etice și de reglementare care rezultă dintr-o cultură "conținut peste tot".
- Produce exemple de conținut diferite suporturi audio și video'rich "și afișa competență în software-ul media digitale.
- Să comunice utilizarea eficientă a mass-media digitale specifice, în cadrul unei campanii mai largi de comunicare de marketing.
Management & Organizatii
Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile, practicile, rolurile și funcțiile managementului și organizațiilor din mediul de afaceri irlandez.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să identifice diferite definiții și teorii ale managementului, recunosc subtilitățile lor și să aprecieze dezvoltarea lor istorică și fundamentele punerii lor în aplicare corporative.
- Etichetă, să descrie și să aplice instrumente de management, cum ar fi PESTEL și analiza SWOT, Forțele Cinci hamali și concepte lanțului de valoare / aprovizionare.
- Să definească și să discute, folosind exemple corporative clare, discipline cheie de management, cum ar fi: structurile organizatorice și de cultură, de conducere, echipa de lucru, etica si CSR, procesul de luare a deciziilor și de soluționare a conflictelor.
- Explicați modul în care punerea în aplicare a tradiționale de gestionare funcții, instrumente și discipline este influențată de structura organizatorică, cultura și mediile interne și externe.
Aspecte sociale și economice ale Irlandei
Acest modul este conceput pentru a informa și de a spori aprecierea socio-cultural al Irlandei de către cursanți internaționali, precum și pentru a le permite să utilizeze instrumente economice standard, pentru a explora și de a evalua aspectele fundamentale ale economiei irlandeze.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Discuta despre dimensiunile socio-culturale, politice și economice ale Irlandei contemporane, identificând similitudini și contraste cu țara de origine a studentului
- Să identifice principalele civilizații, influențele și evenimentele care au modelat societatea, politica și economia Irlandei contemporane
- Explica originile conflictului din Irlanda de Nord și progresele realizate începând cu anii 1990
- Să explice rolul limbii irlandeză în Irlanda modernă, și să evalueze cauzele utilizării sale în scădere
- Să explice instrumentele standard folosite de economiști pentru a analiza anumite aspecte ale unei economii naționale, și de a explora aplicabilitatea lor la aspecte ale economiei irlandeze
- Discuta despre cauzele și consecințele de creștere a Irlandei la importanță economică ca o economie Celtic Tiger și prăbușirii sale ulterioare
- Să examineze și să discute problemele contemporane cheie și opțiuni în ceea ce privește politica socială și economică irlandeză
Afaceri Abilitati de comunicare
Scopul acestui modul este de a permite studenților internaționali să comunice în limba engleză, cu claritate și autoritate, scrise care aplica, abilitati de comunicare electronice, verbale și non-verbale într-o gamă de setări de afaceri și situații.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să dezvolte o înțelegere a principiilor de comunicare eficientă prin aplicații teoretice și practice ale limbii engleze în domeniul comunicațiilor de afaceri
- Appraise texte primare de bază non-academice orientate spre afaceri și pentru a genera în mod independent, un răspuns măsurat și articulat
- Creați, script-ul și să livreze o prezentare de afaceri orientată spre public, folosind vocabular adecvate, grafice, diagrame și alte materiale vizuale / electronice
- Să comunice în mod clar și concis în afaceri în scris limba engleză, respectând relevante aspect, convențiile și stiluri de e-mailuri, scrisori, rapoarte și pliante promoționale
- Să comunice în mod adecvat și convingător în limba engleză oral, inclusiv în discuții, dezbateri, interviuri, întâlniri și negocieri
- Diferentieze intre varierea registre lingvistice într-un context de afaceri (formal, informal, ad-hoc) pentru scenarii de afaceri de viață, cum ar fi planificate și ne-a prezis, cum ar fi negocierile de afaceri și tangajul produs bate joc de
- Comunica în mod eficient în cadrul unei echipe
Digital Marketing & Media Project
Acest modul este conceput pentru a forma un element esențial care facilitează cursanții în consolidarea catenele cheie ale programului Digital Marketing & Media într-un proiect de integrare.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Recunoașteți și să aplice relevanța disciplinară transversală a învățării dobândite în celelalte module de marketing digital și Programul Digital Media.
- Traduceți teoria academică care stau la baza Digital Marketing și Digital Media într-o natură aplicată prin crearea unei campanii de comunicare digitale standard pentru industrie realistă.
- Comunică o propunere pentru un eveniment standard pentru industrie realist, care ilustrează o campanie eficientă de marketing digital și punerea în aplicare a unor strategii media digitale adecvate.
- Explicați modul în care ar trebui să și pot selectat să fie aplicate de marketing digital și strategii media digitale împreună în mod eficient într-un decor industrial.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diploma avansată în regie cinematografică, televiziune și creare de conținut digital - difuzare
- Belleville, Canada
Certificat Absolvent în Publicitate - Strategie Creativă și Digitală
- Toronto, Canada
Curs Profesional Tehnic Superior în Managementul Marketingului Digital
- Porto, Portugalia