Certificat postuniversitar în marketing relații cu clienții și managementul vânzărilor
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
CAD 3.996
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de relații cu clienții de marketing și de gestionare a vânzărilor răspunde la nevoia tot mai mare din cadrul unei companii de un set de abilități care plasează clientul în centrul deciziilor de afaceri. Această abilitate este esențială, deoarece succesul în marketing și vânzări depinde de atragerea de noi clienți, păstrând și consolidând relațiile cu clienții actuali.
Acest program de certificat postuniversitar de un an oferă studenților o bază în marketing și vânzări, cu accent pe examinarea și aplicarea celor mai bune practici, strategii, tactici, instrumente și Customer Relationship Management (CRM) și Customer Experience (CX). tehnici. Studenții vor avea ocazia să aplice analize de afaceri și de marketing standard și să utilizeze platforme CRM pentru a îmbunătăți procesul de marketing și vânzări. Elevul va învăța, de asemenea, strategii și tactici pentru dezvoltarea contului în domeniul vânzărilor și al gestionării vânzărilor.
Rezultatele învățării
- Creați un plan de marketing profesional folosind procese și instrumente standard de planificare a marketingului;
- Elaborați un plan de marketing cuprinzător al Customer Relationship Management (CRM) care utilizează strategia actuală a bazei de date a unui client, personalizată și scalabilă;
- Aplică procese și instrumente de planificare a comunicării strategice pentru a genera clienți potențiali și pentru a îmbunătăți fidelizarea, satisfacția și profitabilitatea clienților;
- Evaluează datele extrase dintr-o varietate de platforme tehnologice de marketing pentru a sprijini rezolvarea problemelor și procesele de luare a deciziilor în marketing;
- Aplicați cele mai bune practici, strategii, tactici și tehnici de gestionare a relației cu clienții (CRM) și de experiență cu clienții (CX) pentru a consolida relațiile cu clienții atât pentru piețele între companii (B2B), cât și pentru întreprinderi către consumatori (B2C);
- Proiectați cartografierea călătoriei experienței clienților pentru a identifica domeniile pentru îmbunătățirea experiențelor clienților și automatizarea marketingului digital personalizat;
- Aplicați analize de marketing standard și platforme CRM la procesele de vânzări și marketing;
- Adunați și analizați cercetările de marketing primare și secundare pentru a sprijini deciziile de marketing solide care îmbunătățesc experiențele clienților;
- Comunicați material de marketing complex verbal, în scris și digital pentru o varietate de publicuri și scopuri;
- Modelează standarde profesionale pentru a oferi analize fiabile și acționabile, respectând în același timp reglementările și practicile globale legate de confidențialitatea și securitatea datelor;
- Elaborați strategii pentru a crea, evalua și executa oportunități de dezvoltare a afacerii;
- Elaborați strategii pentru stabilirea și menținerea relațiilor de lucru cu clienții pentru a le consolida loialitatea față de produsele și serviciile organizației;
- Construiți planuri pentru gestionarea strategică a conturilor, inclusiv modalitatea de abordare a conturilor cheie, gestionarea teritoriului și gestionarea categoriilor.
Cursuri
Anul 1
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- Strategia de afaceri MGMT-6163 CRM 3
- MKTG-5006 Managementul marketingului 3
- MGMT-6164 Experiența clienților 3
- MGMT-6165 Instrumente și tehnologie CRM 3
- MKTG-6037 Analitici și valori 3
- MGMT-6166 CRM activat de vânzare 3
- MGMT-6168 CRM Strategic Project 6
- MGMT-6169 Tendințe emergente în CRM 3
- MGMT-6170 CRM Activat Managementul vânzărilor 3
- MGMT-6167 Vizualizarea și raportarea datelor 4
Grupul 2
Studenții vor fi înscriși la unul dintre următoarele cursuri:
- MGMT-6171 sau INNV-6001
- MGMT-6171 Automatizare și gestionarea fluxului de lucru 3
- Aplicații de inovare INNV-6001 4
Programul de rezidență
Elevii trebuie să completeze un minim de 10 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerințele programului de rezidență și de a absolvi acest program
Cerințe de admitere
O diplomă de colegiu de doi sau trei ani sau o diplomă (Notă: medie „C +” minimă sau 2,5 GPA cumulat)
sau
Combinație acceptabilă de experiență de muncă conexă și învățământ postliceal, astfel cum este apreciat de colegiu *
sau
Cinci ani de experiență profesională în domeniul Marketing / Business, apreciat de Colegiu ca fiind echivalent *
Notă:
* Candidații pot fi obligați să prezinte un CV și o scrisoare de intenție care include detalii despre experiența de muncă.
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 88 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultatele testelor în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,5 fără nici un scor mai mic de 6,0 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate ale testului în ultimii doi ani.
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor general de 70, fără un scor mai mic de 60 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză Academic (PTE) cu un scor minim de 59, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 176, fara calificare de limbaj mai mica de 169, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 75% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenți: Gradul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
Se recomandă ca elevii să fie competenți în următoarele domenii înainte de intrarea în program:
- Matematică
- Comunicare de afaceri
- Aplicații de calculator, în special Microsoft Word, Excel și PowerPoint
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru locuitorii permanenți din Ontario
- Primirea cererii până la data de 1 februarie (După această dată, Fanshawe College va considera solicitanții pe bază de primire, primul servit până când programul este plin)
- Realizarea cerințelor de admitere
Oportunități de carieră
Programul de certificat postuniversitar în relația cu clienții și managementul vânzărilor pregătește absolvenții pentru o carieră dinamică în vânzări business-to-business, marketing și analize.
Locuri de muncă pe care le-ar servi programul
Această specialitate ar putea avea potențialul de a oferi studenților posibilitatea de a lucra în vederea desemnării specialiștilor în afaceri Salesforce (TrailHead), a certificării CSP și a altor acreditări specifice managementului relației cu clienții. Iată tipurile de locuri de muncă pentru care programul ar fi axat pe pregătirea absolvenților:
- Specialist Marketing / Director Marketing / Director Marketing
- Analisti CRM / Consultant CRM / Consultant CRM Specialist
- Director de vânzări / Director de vânzări
- Manager operațiuni vânzări
- Manager Conturi
- Director tehnic de vânzări
- Analisti de afaceri / Analisti de informatii despre afaceri
- Reprezentant Dezvoltare Afaceri / Inginer Vânzări / Prevânzări
- Administrator Salesforce / Dezvoltator Salesforce
- Rep. Serviciul Clienți / Coordonator Serviciu Clienți / Manager Experiență Clienți / Manager Relații Clienți
Galerie
Admitere
Curriculum
Cursuri
Anul 1
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- MGMT-6163 ---- Strategie de afaceri CRM
- MGMT-6192 ---- CRM Digital Marketing
- MGMT-6164 ---- Experiența clientului
- MGMT-6165 ---- Instrumente și tehnologie CRM
- MKTG-6037 ---- Analize și valori
- MGMT-6166 ---- Vânzare activată pentru CRM
- MGMT-6168 ---- Proiect strategic CRM
- MGMT-6169 ---- Tendințe emergente în CRM
- MGMT-6170 ---- Managementul vânzărilor activat CRM
- MGMT-6167 ---- Vizualizarea și raportarea datelor
Grupa 2
Studenții vor fi înscriși la unul dintre următoarele cursuri:
MGMT-6171 sau INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automatizare și management al fluxului de lucru
- INNV-6001 ---- Aplicații de inovare
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 10 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Rezultatul programului
- Creați un plan de marketing profesional utilizând procese și instrumente standard de planificare a marketingului;
- Dezvoltați un plan de marketing cuprinzător de management al relațiilor cu clienții (CRM) care utilizează strategia actuală a bazei de date a clientului, care este personalizată și scalabilă;
- Aplicați procese și instrumente de planificare strategică a comunicării pentru a genera clienți potențiali și pentru a îmbunătăți retenția, satisfacția și profitabilitatea clienților;
- Evaluați datele extrase dintr-o varietate de platforme tehnologice de marketing pentru a sprijini procesele de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în marketing;
- Aplicați cele mai bune practici, strategii, tactici și tehnici de management al relațiilor cu clienții (CRM) și experiența clienților (CX) pentru a consolida relațiile cu clienții atât pentru piețele business-to-business (B2B) cât și de la business-to-consumer (B2C);
- Proiectați maparea experienței clienților pentru a identifica zonele pentru a îmbunătăți experiențele clienților și pentru a automatiza marketingul digital personalizat;
- Aplicați analize de marketing standard din industrie și platforme CRM proceselor de vânzări și marketing;
- Colectați și analizați cercetările de marketing primare și secundare pentru a sprijini decizii de marketing corecte care îmbunătățesc experiența clienților;
- Comunicați materiale de marketing complexe verbal, în scris și digital pentru o varietate de public și scopuri;
- Model de standarde profesionale pentru a oferi analize fiabile și acționabile, respectând în același timp reglementările și practicile globale legate de confidențialitatea și securitatea datelor;
- Dezvoltați strategii pentru a crea, evalua și executa oportunități de dezvoltare a afacerii;
- Dezvoltați strategii de stabilire și menținere a relațiilor de lucru cu clienții pentru a le consolida loialitatea față de produsele și serviciile organizației;
- Construiți planuri pentru managementul strategic al conturilor, inclusiv modul de abordare a conturilor cheie, managementul teritoriului și managementul categoriilor.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Marketing Management
- Barrie, Canada
Diploma avansată în regie cinematografică, televiziune și creare de conținut digital - difuzare
- Belleville, Canada
Diploma in Marketing Digital cu CO-OP
- Vancouver, Canada