Read the Official Description

FRENCH

Obiectivul este de a face candidații la o comunicare eficientă în viața de zi cu zi și viața profesională pe mai multe niveluri: relațiile din interiorul companiei cât și în afara, relațiile cu clienții și ierarhie. Scopul este, de asemenea, de a le oferi posibilitatea de a comunica oral, de a învăța, la documentul, pentru a înțelege un mesaj, pentru a transporta un mesaj, aprecia un mesaj sau situație.

LIMBI STRĂINE

O limbă străină

Vocabular orientate cercetare la nevoile mediului de afaceri. Înțelegere mai bună a limbii vorbite în diversitatea sa de accente, și abilitățile de vorbire. Studiu de texte, reviste specifice profesiei. Aflați pentru a citi rapid și bine. Scrie scrisori de afaceri care se ocupă cu cele mai frecvente provocări de practică (de anchetă, de pregătire a estimărilor, în corespondență cu agențiile străine, creanțe și follow-up, etc.). Varietate de exerciții: conversații Rapid expuse improvizate, luând notițe, scris sau contracție de texte, rapoarte.

Limbi străine B

Vocabular orientate cercetare la nevoile mediului de afaceri. Înțelegere mai bună a limbii vorbite în diversitatea sa de accente, și abilitățile de vorbire. Studiu de texte, reviste specifice profesiei. Aflați pentru a citi rapid și bine. Scrie scrisori de afaceri care se ocupă cu cele mai frecvente provocări de practică (de anchetă, de pregătire a estimărilor, în corespondență cu agențiile străine, creanțe și follow-up, etc.). Varietate de exerciții: conversații Rapid expuse improvizate, luând notițe, scris sau contracție de texte, rapoarte.

ECONOMIE GENERALĂ ȘI TURISM

Bazele de cunoștințe economice. Finanțarea economiei. Regulamentul. Relații economice internaționale. Economia globală. Ciclul economic și turismul. Piața turistică și actorii săi. Politicile de dezvoltare din acest sector.

LEGEA

Lege și a activității economice. Activitatea de afaceri și comercial de hotel. Relațiile de muncă în afaceri ospitalitate. Dificultățile de hotel și de catering afaceri. Raporturile juridice în afaceri și / sau restaurarea cu consumatorii ospitalitate. Legăturile în industria hotelieră și de catering pentru consumatori.

Salvați acum

Compania proiectează și diversitatea societății. Compania în sistemul de producție. Centrul de decizia companiei. Compania, organizarea și popor. Managementul resurselor umane. Compania și o abordare strategică. Compania, societate și etica.

CONTABILITATE MANAGEMENT, FISCALE ȘI FINANCIARE

Privire de ansamblu a capacităților tehnice și de management. Organizarea administrativă și IT. Sistemul de informații contabile. Sistemul de management de informații. Alte instrumente de management. Bugetele de operare. Controlul de performanță de operare. Întruchipare a tabloului de bord. Aspecte economice și financiare ale antreprenoriatului.

MARKETING

Abordarea de marketing. Cunoaștere a nevoilor și a pieței. Cele mercatiques variabile. Alte mercatiques variabile.

Științe Aplicate

Calitatea produselor alimentare. Ergonomie, confort si siguranta. Igiena și întreținere de spații, echipamente, materiale, acoperiri și textile. Alimente Psychosociologie.

PROFESIONALE TEHNICE

Cercetare inginerie culinară și dezvoltare. Sisteme. Echipamente. Planificare. De producție. Producția de animație. Optimizare. Food & beverage cunoștințe. Procedurile și documentele necesare pentru operarea restaurarea sau serviciul de sistem. Beneficii restaurare. Funcționarea de desfacere. Sistemul de facturare și corpul. Animație în restaurare. Comerciale restaurare mass-media. Recepția și comercializarea de catering. Conducerea operativă a resurselor umane. Controlul, calitatea și restaurarea productivitate. Cazarea și comunicare profesională. Conceptul-hosting gazdă. Organizație de lucru. Proiectului produsului. Impuls de vânzări. Diagnostic și control.

INGINERIE ȘI ÎNTREȚINERE

Inginerie de hotel și restaurare. Comportamentul unei operațiuni de investiții. Părțile interesate. Reglementările de planificare. Programare. Întreținerea. Securitate. Principii de proiectare. Contextul intervenției. Definirea cerințelor de spațiu, amenajarea și echiparea. Elemente de inginerie tehnice ale restaurantelor. Cazul de afaceri pentru o piață echipamente consultare.

CURSURI

Imersiune la locul de muncă un total de 16 la 20 de saptamani, cu 12 săptămâni consecutive, în primul an. Săptămânile rămase pot fi împărțite într-una sau mai multe părți într-una sau mai multe societăți.

Program taught in:
Limba franceza

See 2 more programs offered by Ecole Supérieure de Commerce de Communication et de Gestion »

Acest curs este Campus based
Start Date
Sept. 2019
Duration
Contactează şcoala
Part time
La zi
By locations
By date
Start Date
Sept. 2019
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
Application deadline

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date
Application deadline
End Date