Certificat Licențiat în Relații Publice - Corporate Communications
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 4.931 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2.697,64 USD / termen: taxa totală pentru studenții canadieni. 8.338,65 USD / termen: taxa totală pentru studenții internaționali pe termen. Costurile reale pentru 2020/21 sunt încă stabilite
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Absolvent într-o carieră interesantă în PR
Profesioniștii în comunicații joacă un rol esențial în vocalele verbale, vizuale și digitale ale instituțiilor, întreprinderilor și corporațiilor. Relațiile publice Fanshawe - Programul de comunicații corporative formează comunicatori strategici de înaltă calificare, care sunt gata să se pregătească de teren.
Veți perfecționa abilitățile de scriere și prezentare, veți învăța cele mai recente tehnici de publicare și de web design și veți deveni abilități în gestionarea problemelor de relații publice, comunicare și etică cu care se confruntă organizațiile în fiecare zi. Pe tot parcursul programului, veți face contacte de afaceri prin asociații profesionale și cursuri complete cu un accent comunitar. Veți câștiga, de asemenea, o experiență neprețuită printr-o plasare de teren în cel de-al doilea mandat.
Când veți absolvi, veți fi gata să vă puneți abilitățile de specialitate pentru a lucra practic în orice industrie, cu o lume de oportunități de carieră în domenii precum comunicații corporative, relații publice, evenimente speciale sau pregătire corporativă, în sectoarele private sau publice, și mult mai mult.
Alte informații
- Sunt necesare abilități avansate de scriere.
- Experiență folosind internetul pentru colectarea informațiilor și cercetare.
- Solicitanții trebuie să aibă capacitatea de a lucra independent într-un mediu de învățare regizat de la sine.
- Există o plasare obligatorie în câmpul al doilea nivel al programului Relații publice - comunicații corporative.
Rezultatele învățării
- Coordonează și contribuie la planificarea activităților de relații publice, inclusiv la dezvoltarea obiectivelor de comunicare clare, măsurabile și a proiectelor sau bugetelor tactice și selectarea de strategii, tactici, instrumente și resurse pentru a gestiona o serie de relații și probleme ale părților interesate și atingerea obiectivelor organizaționale .
- Coordonează, contribuie și adaptează implementarea strategiilor și tacticii și gestionarea bugetelor și resurselor pentru atingerea obiectivelor de comunicare și îndeplinirea liniilor directoare și cerințelor activității.
- Scrieți și editați o copie clară, precisă, direcționată aliniată la obiectivele organizaționale, adecvate pentru canalul (canalele) alese * și la un termen specificat.
- Produceți comunicări digitale, multimedia și de tipărire eficiente, accesibile și la timp, în mod independent și colaborativ, pentru a gestiona relațiile și / sau problemele specifice ale părților interesate și atingerea obiectivelor organizaționale.
- Utilizați rezultatele cercetării și abilitățile analitice pentru a ghida dezvoltarea obiectivelor de comunicare și a activităților de relații publice, a evalua impactul acestora și pentru a sprijini obiectivele organizaționale și relațiile cu părțile interesate *.
- Angajează părțile interesate * prin adaptarea limbajului, tonului și stilului de prezentare la scopul relațiilor publice, situația, audiența și canalul (canalele) *.
- Respectă și sprijină pe alții să lucreze în conformitate cu asociațiile profesionale relevante și codurile de etică ale industriei, standardele și practicile profesionale în relațiile publice și obligațiile legale, protocoalele și politicile.
- Monitorizați tendințele sociale și economice emergente și problemele locale, naționale și globale pentru a ghida planificarea și implementarea strategiilor și tacticii relațiilor publice și pentru a sprijini eficacitatea organizațională, relațiile cu părțile interesate și dezvoltarea profesională profesională continuă.
- Evaluează selecția și implicațiile tehnologiilor actuale și emergente asupra calității și livrării activităților de relații publice și asupra eficacității organizaționale.
- Selectați strategii și instrumente pentru a construi și gestiona relațiile cu părțile interesate * pentru a sprijini activitățile de relații publice, obiectivele organizaționale și dezvoltarea carierei.
Cursuri
Nivelul 1
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- COMP-6041 Principii de proiectare în suport digital 1
- COMP-6048 Marketing digital și web design
- CORP-6006 Tendințe și tehnologii în PR
- Abilități de prezentare profesională CORP-6009
- PBRL-6014 Practică profesională și etică
- PBRL-6016 Relații publice strategice
- COMM-6038 Comunicare vizuală și design
Nivel 1 Cerințe suplimentare
Urmați următorul curs obligatoriu (grad minim de C):
- PBRL-6003 Scriere pentru relații publice
Nivelul 2
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
- COMP-6043 Principii de proiectare în suport digital 2
- PBRL-6017 Marketing integrat și comunicații
- PBRL-6013 Specializări în PR
- PBRL-6018 Relații media și comunicații de criză
- FLDP-6010 Amplasare în câmp
Nivel 2 Cerințe suplimentare
Urmați următorul curs obligatoriu (grad minim de C):
- PBRL-6019 Scriere pentru relații publice 2
Programul de rezidență
Studenții trebuie să completeze un minim de 12 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și să absolve acest program. Smartworks Coworking / Unsplash
Cerințe de admitere
- O diplomă de doi sau trei ani de colegiu sau o diplomă
(Notă: medie minimă „C +” sau cumulativ 2,5 GPA)
sau
- Experiența și experiența profesională, considerată de Colegiu, echivalând cu cele de mai sus
și
- Finalizarea cu succes a unei evaluări suplimentare (notă: o notă minimă de 60% este necesară în plus față de una dintre cele de mai sus)
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 88 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultatele testelor în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,5, fără scor mai mic de 6,0 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor general de 70, fără un scor mai mic de 60 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză Academic (PTE) cu un scor minim de 59, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 176, fara calificare de limbaj mai mica de 169, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 75% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenți: Gradul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru rezidenții permanenți din Ontario.
- Primirea cererii până la 1 februarie (după această dată, Fanshawe College va lua în considerare candidații la prima venire, prima servire până la finalizarea programului).
- Realizarea cerințelor de admitere.
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri sunt bine pregătiți pentru lumea interesantă a comunicațiilor și a relațiilor publice. Absolvenții lucrează în domeniul sănătății, al finanțelor, al educației, al artei și al divertismentului, al sportului, al producției, al guvernării și al non-profitului. Lucrând ca profesioniști în comunicare, rolurile lor pot include scrierea, cercetarea, relațiile cu mass-media, mediile sociale, relațiile guvernamentale, comunicarea cu criza, planificarea evenimentelor, strângerea de fonduri, relațiile cu comunitatea, planificarea comunicării strategice și marketingul.
Galerie
Admitere
Curriculum
Cursuri
Nivelul 1
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- COMP-6041 ---- Principii de proiectare în mediile digitale 1
- COMP-6048 ---- Marketing digital și Web Design
- CORP-6006 ---- Tendințe și tehnologii în PR
- CORP-6009 ---- Abilități profesionale de prezentare
- PBRL-6014 ---- Practică și etică profesională
- PBRL-6016 ---- Relații Publice Strategice
- COMM-6038 ---- Comunicare vizuală și design
Cerință suplimentară de nivel 1
Urmați următorul curs obligatoriu (nota minimă C):
- PBRL-6003 ---- Scriere pentru Relații Publice
Nivelul 2
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- COMP-6043 ---- Principii de proiectare în mediile digitale 2
- PBRL-6017 ---- Marketing și comunicații integrate
- PBRL-6013 ---- Specializări în PR
- PBRL-6018 ---- Relații cu mass-media și comunicații de criză
- FLDP-6010 ---- Plasare pe teren
Cerință suplimentară de nivel 2
Urmați următorul curs obligatoriu (nota minimă C):
- PBRL-6019 ---- Scriere pentru relații publice 2
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 12 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program.
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Scrieți materiale de comunicare clare, direcționate.
- Aplicați cunoștințele despre relațiile publice și teoriile organizaționale, precum și practicile, strategiile și istoria relațiilor publice pentru a dezvolta și executa planuri de relații publice.
- Finalizați toate lucrările în conformitate cu codurile de relații publice de etică profesională, standarde și practici; si legea relevanta.
- Efectuează și coordonează cercetări pentru a dezvolta strategii de comunicare care să răspundă nevoilor de informare ale publicului intern și extern.
- Dezvoltați obiective de comunicare clare și măsurabile și identificați tehnici pentru a evalua atingerea acestor obiective.
- Adaptați-vă, lucrați în cadrul și influențați politicile și procedurile organizaționale.
- Dezvoltați, livrați și coordonați o varietate de prezentări.
- Elaborați un proiect sau un buget tactic.
- Utilizați hardware și software de calculator relevante pentru relațiile publice.
- Coordonați producția și produceți comunicații electronice, grafice și tipărite eficiente din punct de vedere vizual.
- Dezvoltați strategii și planuri continue pentru a îmbunătăți dezvoltarea personală și profesională și pentru a promova dezvoltarea profesiei de relații publice.
Oportunități de carieră
Absolvenții de succes ai programului Fanshawe Relații publice – Comunicare corporativă lucrează în domeniul sănătății, finanțe, educație, arte și divertisment, sport, producție, guvern corporativ și sectoare non-profit. În calitate de profesioniști în comunicare, rolurile lor pot include scris, cercetare, relații cu mass-media, management al rețelelor sociale, relații guvernamentale, comunicare de criză, planificare de evenimente, strângere de fonduri, relații cu comunitatea, planificare strategică a comunicării și marketing.
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului Fanshawe de relații publice-comunicații corporative:
Specialist în comunicare
Joacă un rol esențial în planificarea și implementarea inițiativelor de comunicații interne și externe, precum și în dezvoltarea politicilor și procedurilor corporative.
Ofițer de comunicare/relații publice
Efectuați o varietate de tactici de comunicare pentru a crea și proiecta comunicații proactive și strategice.
Coordonator evenimente si comunicatii
Coordonează evenimente corporative de la idee și planificare până la execuție pentru inițiativele interne și externe ale unei organizații.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în publicitate și relații publice + expert universitar în relații internaționale
- Santander, Spania
Certificat de absolvire în Relații Publice și Management de Evenimente
- Belleville, Canada
Specialitate în integritate publică și strategii anticorupție
- Tlaquepaque, Mexic