Certificat Licențiat în Marketing Management
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
CAD 3.603 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2.045,92 USD / termen: taxa totală pentru studenții canadieni. 8.011,65 USD / termen: taxa totală pentru studenții internaționali pe termen. Costurile reale pentru 2020/21 sunt încă stabilite
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Asigurați-vă că potențialul vă îndeplinește visele de management
Acest certificat de absolvent de un an este conceput pentru absolvenții universității și colegiilor care caută o carieră în sectorul managementului de marketing.
Combinația de cursuri de marketing digital oferite vă va oferi un avantaj competitiv pe piața de locuri de muncă de astăzi. Fanshawe este singurul colegiu care lucrează cu Google, Organizația Profesională de Marketing în Motori de Căutare și WordTracker, care vă oferă oportunități unice de a dezvolta abilități de marketing pentru motoarele de căutare și de a desfășura campanii reale de marketing pentru motoarele de căutare pe Internet.
Vă veți absolvi cu abilități analitice superioare, de luare a deciziilor și de comunicare și veți fi pregătiți pentru o carieră de succes în vânzări, cercetare în marketing, publicitate și promovare, planificare evenimente, marketing direct, marketing digital, analize de marketing, management promoții, management de marcă , relații publice și / sau vânzări media.
Despre programul de management de marketing
În cadrul programului, veți aprofunda rolul de marketing în ceea ce privește valoarea de conducere pentru afaceri, atât prin strategii bazate pe web, cât și față în față, pe care le veți învăța, fiind expuse problemelor de afaceri reale. Veți fi îndrumat să gestionați, să dezvoltați și să justificați strategiile de marketing și să prezentați ideile dvs. creative colegilor dvs. și clienților reali de afaceri. Disponibil online 100% sau într-un format tradițional în clasă, cu admitere din septembrie și ianuarie.
Dacă vă gândiți să completați diploma online, puteți evalua disponibilitatea cu www.amiready.ca, Indicatorul de pregătire online Fanshawe, o măsură a gradului în care învățarea la distanță și / sau învățarea într-un mediu bogat în tehnologie este potrivită pentru tu. Avem, de asemenea, o listă de verificare la îndemână pentru a vă ghida pe drumul către a deveni un cursant online.
Studenții din clasă pot solicita, de asemenea, oportunitatea de a-și dezvolta în continuare abilitățile de consultanță de marketing, cu opțiunea de a înlocui două cursuri pentru programul intensiv de consultanță în comunitate, lucrând cu clienți reali de afaceri.
Alte informații
Studenții care intră la nivelul 1 de Marketing Management în ianuarie sunt așteptați să treacă la nivelul 2 al programului pe termen de vară. Solicitanții care solicită versiunea online a programului ar trebui să selecteze Campus Code LCL (LCL-London-Online). Solicitanții care se aplică la versiunea online a programului trebuie să se asigure că au capacitatea tehnologică adecvată pentru a finaliza programul, inclusiv accesul la computer, software-ul și accesul la internet necesare pentru fiecare curs din program. Studenții care participă la versiunea online a programului nu vor fi obligați să plătească o taxă de laborator CONNECT. Pentru toți ceilalți studenți, un student laptop trebuie să fie achiziționat de către student, aproximativ 1000,00 USD. Costul laptopului este inclus în Cheltuielile generale menționate în Programul de taxe. O taxă de laborator CONNECT de 50,00 USD pe termen academic este inclusă în Tarifele adiționale pentru program menționate în Programul de taxe. Această taxă ajută la acoperirea costurilor asociate livrării programului de calcul mobil CONNECT. Studenții nu ar trebui să cumpere un computer sau un software laptop până când Colegiul nu publică configurația, modelele, titlurile de software și versiunile recomandate pentru anul universitar respectiv.
O versiune part-time, online, a acestui program este disponibilă.
Rezultatele învățării
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Dezvoltați un mix de promovare * pentru marketing * un produs * sau serviciu bazat pe o piață țintă identificată.
- Dezvoltați strategii de preț care să țină seama de valoarea percepută, presiunile concurențiale și obiectivele corporative.
- Dezvoltarea strategiilor pentru distribuirea eficientă a produselor * și a serviciilor.
- Determinați strategiile pentru dezvoltarea de noi produse și servicii care sunt în concordanță cu nevoile pieței în evoluție.
- Evaluează rezultatele activităților de marketing * utilizând criterii legate de vânzări, costuri și profituri bugetate.
- Formulați un plan de marketing * incluzând obiective de marketing, mix de marketing *, strategii, considerații bugetare și criterii de evaluare.
- Comunicați informațiile de marketing * în mod persuasiv și precis în formate orale, scrise și grafice *.
- Pregătește și oferă o prezentare de vânzări.
- Evaluează viabilitatea comercializării * unui produs * sau serviciu pe o piață sau piețe internaționale.
- Efectuați cercetări primare cu privire la condițiile pieței pentru a determina nivelurile de activitate existente și potențiale pentru anumite produse * și servicii.
- Aplicați cunoștințe și abilități de resurse umane și leadership, pentru a îmbunătăți performanța cu indivizi și echipe pentru a contribui la funcționarea de succes * a unei întreprinderi.
- Angajează tehnici de marketing * de management în planificarea, conducerea și controlul unei întreprinderi.
- Dezvolta strategii personale de dezvoltare profesională și planuri de îmbunătățire a leadershipului, abilităților de management și expertizei de marketing *.
- Dezvolta strategii pentru a stabili relații de lucru cu clienții, clienții și consumatorii * care mențin și consolidează loialitatea față de organizația sa.
- Aplicați principiile eticii de afaceri și responsabilității sociale corporative.
- Pregătiți componenta de marketing * a unui plan de afaceri.
Cursuri
Nivelul 1
Luați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- MGMT-6065 Strategia pieței globale
- COMP-5062 Proiectare web pentru optimizare
- MGMT-6066 CRM O abordare de management
- MGMT-6067 Vânzare business to business
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMUNICARE 6019 Comunicare profesională avansată
Grupul 2
Studenții vor fi înscriși la unul dintre următoarele cursuri:
- MKTG-6015 sau INNV-6001
- MKTG-6015 Marketing non-profit și evenimente
- Aplicații de inovare INNV-6001
Grupul 3
- Luați MGMT-5057 sau MGMT-6117
- MGMT-5057 Marketing motor de căutare și Google Adwords
- MGMT-6117 Proiect de marketing al motorului de căutare
Cerințe suplimentare
Faceți unul dintre următoarele grupuri:
Grupa 1
- MKTG-6016 Comunicări de marketing
- Comportamentul clientului MKTG-6018
Grupul 2
- MGMT-5038 Consultanță comunitară 1
Cerințe suplimentare
Faceți unul dintre următoarele grupuri:
Grupa 1
- MGMT-5050 New Media Marketing
- MKTG-6017 Cercetare de marketing primar
Grupul 2
- MGMT-5039 Consultanță comunitară 2
Programul de rezidență
Studenții trebuie să completeze un minim de 10 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și să absolve acest program.
mohamed_hassan / Pixabay
Cerințe de admitere
- O diplomă de doi sau trei ani de colegiu sau o diplomă
(Notă: medie minimă „C +” sau cumulativ 2,5 GPA)
sau
- O combinație acceptabilă a experienței de muncă conexe și a învățământului post-secundar, după cum a fost judecat de Colegiu *
sau
- Cinci ani de experiență profesională în domeniul Marketing / Business, apreciat de Colegiu ca fiind echivalent *
Notă:
* Solicitanții pot fi solicitați să prezinte un CV și o scrisoare de intenție care să includă detalii despre experiența de muncă.
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 88 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultatele testelor în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 6,5, fără scor mai mic de 6,0 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Testul limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor general de 70, fără un scor mai mic de 60 în oricare dintre cele patru benzi, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză Academic (PTE) cu un scor minim de 59, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor global pe scara engleza Cambridge de 176, fara calificare de limbaj mai mica de 169, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 75% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenți: Gradul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
Se recomandă ca elevii să fie competenți în următoarele domenii înainte de intrarea în program:
- Matematică
- Comunicare de afaceri
- Aplicații de calculator, în special Microsoft Word, Excel și PowerPoint
Atitudine avansată
Solicitanții pot candida pentru o poziție avansată pe baza rezultatelor academice anterioare la o altă instituție și / sau a evaluării anterioare și a recunoașterii (PLAR). Perioada avansată califică solicitantul pentru intrarea directă la un nivel secund sau superior al programului.
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru rezidenții permanenți din Ontario.
- Primirea cererii până la 1 februarie (după această dată, Fanshawe College va lua în considerare candidații la prima venire, prima servire până la finalizarea programului).
- Realizarea cerințelor de admitere.
Oportunități de carieră
Absolvenții programului Marketing Management sunt pregătiți pentru o carieră de marketing în toate sectoarele (de exemplu, producție, comerț cu amănuntul, îngrijire medicală, educație, fără scop lucrativ, guvern) și în mai multe domenii (de exemplu, vânzări, management cu amănuntul, publicitate, brand management, marketing sportiv și evenimente, marketing digital, marketing motoare de căutare, cercetare de piață).
Absolvenții sunt potriviți pentru o varietate de poziții, inclusiv specialist în marketing digital, cercetător de piață, specialist în relația cu clienții (CRM), specialist în marketing, analist în marketing, specialist în publicitate, manager de brand, manager de categorii, executiv de cont și planificator de evenimente.
Admitere
Curriculum
Cursuri
Nivelul 1
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
- MKTG-6017 ---- Cercetare de marketing primară
- COMP-5062 ---- Web Design pentru optimizare
- MGMT-6066 ---- CRM A abordare de management
- MGMT-5074 ---- Google Analytics
- COMM-6019 ---- Comunicare profesională avansată
- MKTG-5006 ---- Management de marketing
Nivelul 2
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii:
Grupa 1
- MGMT-6067 ---- Vânzare între afaceri
- MGMT-6065 ---- Strategia de piață globală
- MGMT-5050 ---- Marketing media nou
Grupa 2
Luați MGMT-6191 sau MGMT-6117
- MGMT-6191 ---- SEM și Google Ads
- MGMT-6117 ---- Proiect de marketing pentru motoarele de căutare
Cerințe suplimentare
Elevii vor fi înscriși în una dintre următoarele grupe:
Grupa 1
- INNV-6001 ---- Aplicații de inovare
- MKTG-6018 ---- Comportamentul clientului
Grupa 2
- MKTG-6015 ---- Marketing nonprofit și evenimente
- MKTG-6018 ---- Comportamentul clientului
Grupa 3
- MGMT-5092 ---- Runde angajator
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 10 credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Formulați un plan de marketing care să răspundă nevoilor sau obiectivelor unei afaceri sau organizații;
- Dezvoltați un plan integrat de comunicare de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu pe baza unei nevoi sau țintă a pieței identificate;
- Formulați strategii pentru dezvoltarea de produse, concepte, bunuri și servicii noi și/sau modificate care să răspundă nevoilor pieței în evoluție;
- Dezvoltați strategii pentru plasarea/distribuirea eficientă și eficientă a produselor, conceptelor, bunurilor și serviciilor care să răspundă piețelor în evoluție;
- Evaluați impactul utilizării diferitelor strategii de marketing pentru un produs, concept, bun și/sau serviciu, asupra finanțelor, rentabilității investiției (ROI) și a obiectivelor de afaceri ale unei organizații;
- Evaluează viabilitatea unui concept, produs, bun și/sau serviciu pe piețele locale, naționale sau internaționale;
- Efectuează cercetări de piață pentru a oferi informațiile necesare pentru a lua decizii de marketing;
- Comunicarea informațiilor de marketing în mod persuasiv și precis în formate media orale, scrise, grafice și interactive;
- Planificați, pregătiți și furnizați o prezentare de vânzări sau un pitch care se adresează nevoilor clientului;
- Dezvoltați strategii cu clienții, clienții, consumatorii și alții pentru a crește și menține relațiile;
- Dezvoltați strategii și planuri de învățare și dezvoltare pentru a îmbunătăți creșterea profesională în domeniu;
- Aplicați strategii antreprenoriale pentru a identifica și a răspunde noilor oportunități de carieră care ar putea include angajarea prin contract și inițiativele de angajare pe cont propriu;
- Să participe și să contribuie la un cadru de politici și practici organizaționale, atunci când desfășoară activitățile organizației;
- Aplicați principiile eticii în afaceri și responsabilității sociale corporative în deciziile de afaceri;
- Folosiți tehnicile de management de planificare, organizare, direcționare și control al funcțiilor și activităților de marketing ca răspuns la nevoile de afaceri ale organizației.
Galerie
Oportunități de carieră
Absolvenții programului de management de marketing al lui Fanshawe pot alege să își continue cariera în multe sectoare (de exemplu, producție, retail, îngrijire a sănătății, educație, non-profit, guvern) și domenii (de exemplu, vânzări, management de retail, publicitate, management de brand, sport și marketing pentru evenimente, marketing digital, marketing pentru motoarele de căutare, cercetare de piață). Absolvenții sunt potriviți pentru o varietate de poziții, inclusiv:
- specialist în marketing digital
- cercetator de piata
- specialist în managementul relațiilor cu clienții (CRM).
- specialist în marketing
- analist de marketing
- specialist în publicitate
- brand Manager
- manager de categorie
- director de cont
- planificator de evenimente
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului de management de marketing al lui Fanshawe:
coordonator de marketing
Responsabil pentru construirea și implementarea campaniilor cheie de marketing.
Conducător de marketing și publicitate
Asumați-vă un rol de conducere pasionat și creativ într-un departament de publicitate și marketing.
Asociat Marketing și Evenimente
Un rol ideal pentru o persoană „fake it happen” care este extrem de organizată și experimentată în sprijinirea unei game largi de inițiative de marketing, comunicare și dezvoltare de afaceri.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diploma postuniversitara in Management Comercial si Marketing
- Porto, Portugalia
ACS (Atestare de studii universitare) - Management de spectacole și evenimente
- Montreal, Canada
Post-Licență în Afaceri și Marketing Contemporan de Lux
- São Paulo, Brazilia