Acest program este conceput pentru studenții de licență de afaceri care au un interes special în domeniile vânzări, negociere și management. Acesta este un studiu în străinătate program de pe o durată de trei luni. Studenții învață abilitățile și teoriile relevante într-un context multi-cultural. De asemenea, ei se bazează pe cunoștințele lor anterioare de marketing, comunicare și economie.

QQI (HETAC) a validat - nivel 6 Special Scopuri Acordarea

  • Marketing Communications
  • Managementul vânzărilor
  • Management & Organizatii
  • Aspecte sociale și economice ale Irlandei
  • Abilitati de comunicare de afaceri
  • Vânzări & Proiect de negociere

Marketing Communications

Scopul acestui modul este de a permite cursanților internaționali să aplice o înțelegere mai amplă a teoriei și practicii comunicațiilor de marketing la un mediu de lucru străin.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Să explice principiile marketingului și rolul și aplicațiile de comunicare în mixul de marketing
  • Să identifice componentele-cheie ale procesului de planificare a comunicațiilor de marketing
  • Explica rolul și caracteristicile cheie ale diferitelor metode de comunicare de marketing
  • Discuta studii de caz naționale și internaționale
  • Interpretați datele de cercetare și caută soluții de comunicații pentru atingerea obiectivelor
  • Crearea unui plan de comunicare de marketing, folosind un cadru adecvat și să îndeplinească un set de obiective de comunicații
  • Descrie rolul mixului promoțional în contextul comunicațiilor de marketing
  • Să demonstreze abilități de analiză conceptuală și de prezentare prin participarea la un proiect de grup

Managementul vânzărilor

Scopul acestui modul este de a permite cursanților internaționali să aplice o înțelegere mai amplă a teoriei și practicii managementului vânzărilor și vânzarea personală a unui mediu de lucru străin.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată

  • Descrie originile managementului vânzărilor și relația sa cu marketingul
  • Discuta despre modul în care principiile de managerii de vânzări influențează managementul vânzărilor pe o zi de zi
  • Evaluează rolurile și responsabilitățile gamei de funcții de vânzări
  • Evaluarea impactului mixului de marketing și ciclul de viață al produsului pe tehnicile folosite în vânzări
  • Punerea în aplicare a unei game de pre-vânzări tehnici de preparare a întâlnire
  • Se aplică în practică aspectele teoretice ale procesului de vânzare personală
  • Au o perspectivă în mediul irlandez de gestionare a vânzărilor

Management & Organizatii

Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile, practicile, rolurile și funcțiile managementului și organizațiilor din mediul de afaceri irlandez.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Să identifice diferite definiții și teorii ale managementului, recunosc subtilitățile lor și să aprecieze dezvoltarea lor istorică și fundamentele punerii lor în aplicare corporative.
  • Etichetă, să descrie și să aplice instrumente de management, cum ar fi PESTEL și analiza SWOT, Forțele Cinci hamali și concepte lanțului de valoare / aprovizionare.
  • Să definească și să discute, folosind exemple corporative clare, discipline cheie de management, cum ar fi: structurile organizatorice și de cultură, de conducere, echipa de lucru, etica si CSR, procesul de luare a deciziilor și de soluționare a conflictelor.
  • Explicați modul în care punerea în aplicare a tradiționale de gestionare funcții, instrumente și discipline este influențată de structura organizatorică, cultura și mediile interne și externe.

Aspecte sociale și economice ale Irlandei

Acest modul este conceput pentru a informa și de a spori aprecierea socio-cultural al Irlandei de către cursanți internaționali, precum și pentru a le permite să utilizeze instrumente economice standard, pentru a explora și de a evalua aspectele fundamentale ale economiei irlandeze.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Discuta despre dimensiunile socio-culturale, politice și economice ale Irlandei contemporane, identificând similitudini și contraste cu țara de origine a studentului
  • Să identifice principalele civilizații, influențele și evenimentele care au modelat societatea, politica și economia Irlandei contemporane
  • Explica originile conflictului din Irlanda de Nord și progresele realizate începând cu anii 1990
  • Să explice rolul limbii irlandeză în Irlanda modernă, și să evalueze cauzele utilizării sale în scădere
  • Să explice instrumentele standard folosite de economiști pentru a analiza anumite aspecte ale unei economii naționale, și de a explora aplicabilitatea lor la aspecte ale economiei irlandeze
  • Discuta despre cauzele și consecințele de creștere a Irlandei la importanță economică ca o economie Celtic Tiger și prăbușirii sale ulterioare
  • Să examineze și să discute problemele contemporane cheie și opțiuni în ceea ce privește politica socială și economică irlandeză

Afaceri Abilitati de comunicare

Scopul acestui modul este de a permite studenților internaționali să comunice în limba engleză, cu claritate și autoritate, scrise care aplica, abilitati de comunicare electronice, verbale și non-verbale într-o gamă de setări de afaceri și situații.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Să dezvolte o înțelegere a principiilor de comunicare eficientă prin aplicații teoretice și practice ale limbii engleze în domeniul comunicațiilor de afaceri
  • Appraise texte primare de bază non-academice orientate spre afaceri și pentru a genera în mod independent, un răspuns măsurat și articulat
  • Creați, script-ul și să livreze o prezentare de afaceri orientată spre public, folosind vocabular adecvate, grafice, diagrame și alte materiale vizuale / electronice
  • Să comunice în mod clar și concis în afaceri în scris limba engleză, respectând relevante aspect, convențiile și stiluri de e-mailuri, scrisori, rapoarte și pliante promoționale
  • Să comunice în mod adecvat și convingător în limba engleză oral, inclusiv în discuții, dezbateri, interviuri, întâlniri și negocieri
  • Diferentieze intre varierea registre lingvistice într-un context de afaceri (formal, informal, ad-hoc) pentru scenarii de afaceri de viață, cum ar fi planificate și ne-a prezis, cum ar fi negocierile de afaceri și tangajul produs bate joc de
  • Comunica în mod eficient în cadrul unei echipe

Vânzări & Proiect de negociere

Acest modul este conceput pentru a forma un Capstone care facilitează cursanții în consolidarea catenele cheie ale programului de vânzări și de management într-un proiect de negociere de vânzări integratoare.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Lucra ca parte a unei echipe internaționale într-un mediu de afaceri străin.
  • Efectueze o analiză cuprinzătoare a pieței și bazeze deciziile manageriale privind constatările.
  • Să identifice și să aplice relevanța disciplinară transversală a învățării dobândite în alte vânzări și module de management.
  • Genereaza o relație cumpărător-vânzător cultural și comercial adecvat.
  • Cercetare, proiectare și industria produselor documente de suport de vânzări standard.
  • Pregătiți-vă și să livreze o negociere de vânzări interactivă, care se adresează în fiecare etapă a procesului de vânzare personală.
Program predat în:
Engleză

Vezi 3 mai multe cursuri de la ISB International School Of Business Dublin »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
1 semestru
La zi
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date