Certificat de vânzări și de management
ISB International School Of Business Dublin
Informatie cheie
Locația campusului
Dublin, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 semestru
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program este conceput pentru studenții de licență de afaceri care au un interes special în domeniile vânzări, negociere și management. Acesta este un studiu în străinătate program de pe o durată de trei luni. Studenții învață abilitățile și teoriile relevante într-un context multi-cultural. De asemenea, ei se bazează pe cunoștințele lor anterioare de marketing, comunicare și economie.
QQI (HETAC) a validat - nivel 6 Special Scopuri Acordarea
- Marketing Communications
- Managementul vânzărilor
- Management & Organizatii
- Aspecte sociale și economice ale Irlandei
- Abilitati de comunicare de afaceri
- Vânzări & Proiect de negociere
Marketing Communications
Scopul acestui modul este de a permite cursanților internaționali să aplice o înțelegere mai amplă a teoriei și practicii comunicațiilor de marketing la un mediu de lucru străin.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să explice principiile marketingului și rolul și aplicațiile de comunicare în mixul de marketing
- Să identifice componentele-cheie ale procesului de planificare a comunicațiilor de marketing
- Explica rolul și caracteristicile cheie ale diferitelor metode de comunicare de marketing
- Discuta studii de caz naționale și internaționale
- Interpretați datele de cercetare și caută soluții de comunicații pentru atingerea obiectivelor
- Crearea unui plan de comunicare de marketing, folosind un cadru adecvat și să îndeplinească un set de obiective de comunicații
- Descrie rolul mixului promoțional în contextul comunicațiilor de marketing
- Să demonstreze abilități de analiză conceptuală și de prezentare prin participarea la un proiect de grup
Managementul vânzărilor
Scopul acestui modul este de a permite cursanților internaționali să aplice o înțelegere mai amplă a teoriei și practicii managementului vânzărilor și vânzarea personală a unui mediu de lucru străin.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată
- Descrie originile managementului vânzărilor și relația sa cu marketingul
- Discuta despre modul în care principiile de managerii de vânzări influențează managementul vânzărilor pe o zi de zi
- Evaluează rolurile și responsabilitățile gamei de funcții de vânzări
- Evaluarea impactului mixului de marketing și ciclul de viață al produsului pe tehnicile folosite în vânzări
- Punerea în aplicare a unei game de pre-vânzări tehnici de preparare a întâlnire
- Se aplică în practică aspectele teoretice ale procesului de vânzare personală
- Au o perspectivă în mediul irlandez de gestionare a vânzărilor
Management & Organizatii
Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile, practicile, rolurile și funcțiile managementului și organizațiilor din mediul de afaceri irlandez.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să identifice diferite definiții și teorii ale managementului, recunosc subtilitățile lor și să aprecieze dezvoltarea lor istorică și fundamentele punerii lor în aplicare corporative.
- Etichetă, să descrie și să aplice instrumente de management, cum ar fi PESTEL și analiza SWOT, Forțele Cinci hamali și concepte lanțului de valoare / aprovizionare.
- Să definească și să discute, folosind exemple corporative clare, discipline cheie de management, cum ar fi: structurile organizatorice și de cultură, de conducere, echipa de lucru, etica si CSR, procesul de luare a deciziilor și de soluționare a conflictelor.
- Explicați modul în care punerea în aplicare a tradiționale de gestionare funcții, instrumente și discipline este influențată de structura organizatorică, cultura și mediile interne și externe.
Aspecte sociale și economice ale Irlandei
Acest modul este conceput pentru a informa și de a spori aprecierea socio-cultural al Irlandei de către cursanți internaționali, precum și pentru a le permite să utilizeze instrumente economice standard, pentru a explora și de a evalua aspectele fundamentale ale economiei irlandeze.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Discuta despre dimensiunile socio-culturale, politice și economice ale Irlandei contemporane, identificând similitudini și contraste cu țara de origine a studentului
- Să identifice principalele civilizații, influențele și evenimentele care au modelat societatea, politica și economia Irlandei contemporane
- Explica originile conflictului din Irlanda de Nord și progresele realizate începând cu anii 1990
- Să explice rolul limbii irlandeză în Irlanda modernă, și să evalueze cauzele utilizării sale în scădere
- Să explice instrumentele standard folosite de economiști pentru a analiza anumite aspecte ale unei economii naționale, și de a explora aplicabilitatea lor la aspecte ale economiei irlandeze
- Discuta despre cauzele și consecințele de creștere a Irlandei la importanță economică ca o economie Celtic Tiger și prăbușirii sale ulterioare
- Să examineze și să discute problemele contemporane cheie și opțiuni în ceea ce privește politica socială și economică irlandeză
Afaceri Abilitati de comunicare
Scopul acestui modul este de a permite studenților internaționali să comunice în limba engleză, cu claritate și autoritate, scrise care aplica, abilitati de comunicare electronice, verbale și non-verbale într-o gamă de setări de afaceri și situații.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să dezvolte o înțelegere a principiilor de comunicare eficientă prin aplicații teoretice și practice ale limbii engleze în domeniul comunicațiilor de afaceri
- Appraise texte primare de bază non-academice orientate spre afaceri și pentru a genera în mod independent, un răspuns măsurat și articulat
- Creați, script-ul și să livreze o prezentare de afaceri orientată spre public, folosind vocabular adecvate, grafice, diagrame și alte materiale vizuale / electronice
- Să comunice în mod clar și concis în afaceri în scris limba engleză, respectând relevante aspect, convențiile și stiluri de e-mailuri, scrisori, rapoarte și pliante promoționale
- Să comunice în mod adecvat și convingător în limba engleză oral, inclusiv în discuții, dezbateri, interviuri, întâlniri și negocieri
- Diferentieze intre varierea registre lingvistice într-un context de afaceri (formal, informal, ad-hoc) pentru scenarii de afaceri de viață, cum ar fi planificate și ne-a prezis, cum ar fi negocierile de afaceri și tangajul produs bate joc de
- Comunica în mod eficient în cadrul unei echipe
Vânzări & Proiect de negociere
Acest modul este conceput pentru a forma un Capstone care facilitează cursanții în consolidarea catenele cheie ale programului de vânzări și de management într-un proiect de negociere de vânzări integratoare.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Lucra ca parte a unei echipe internaționale într-un mediu de afaceri străin.
- Efectueze o analiză cuprinzătoare a pieței și bazeze deciziile manageriale privind constatările.
- Să identifice și să aplice relevanța disciplinară transversală a învățării dobândite în alte vânzări și module de management.
- Genereaza o relație cumpărător-vânzător cultural și comercial adecvat.
- Cercetare, proiectare și industria produselor documente de suport de vânzări standard.
- Pregătiți-vă și să livreze o negociere de vânzări interactivă, care se adresează în fiecare etapă a procesului de vânzare personală.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Certificat de absolvire în marketing - Managementul conturilor corporative (coop opțional)
- Online Canada
- Toronto, Canada
Certificat Licențiat în Publicitate - Managementul Contului
- Online Canada
- Toronto, Canada