Acest program este conceput pentru studenții de licență de afaceri care au un interes deosebit în lumea digitală noi și în rapidă schimbare de marketing și mass-media. Acesta este un studiu în străinătate program de pe o durată de trei luni. Programul oferă studenților cu cunoștințe și abilități practice și, de asemenea, se bazează pe cunoștințele lor anterioare de management, comunicare și economie într-un context multi-cultural.

Module

  • marketing digital
  • Mass-Media digitală
  • Management & Organizatii
  • Aspecte sociale și economice ale Irlandei
  • Abilitati de comunicare de afaceri
  • Digital Marketing & Media Project

marketing digital

Scopul acestui modul este de a oferi studenților internaționali cunoașterea și înțelegerea rolului și a funcției de marketing digital și instrumentele necesare pentru a planifica, implementa, analiza și evalua o campanie de marketing digital.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Descrie peisajul irlandez Digital Marketing și tendințele sale viitoare.
  • Să identifice teoriile, rolurile și funcțiile principalelor canale digitale și social media.
  • Recunoașterea importanței și caracteristicile marketingului digital, în contextul mai larg funcției de comunicare de marketing.
  • Discuta despre relația dintre tendințele de marketing și digitale de consum în comportamentul și mass-media de utilizare.
  • Explicați modul în care principalele teorii, concepte, tehnici si aplicatii de marketing digital poate fi dezvoltat în mod eficient pentru a planifica și implementa o strategie de marketing digital pe piața irlandeză.

Mass-Media digitală

Scopul acestui modul este de a oferi studenților o înțelegere a dezvoltării și a rolului mass-media digitale într-o societate modernă de consum. Aceasta va oferi, de asemenea, studenților cunoștințele și utilizarea instrumentelor practice necesare pentru a lucra în medii digitale dintr-o perspectivă de media sau de afaceri, inclusiv experiența cu bogat conținut media prin intermediul audio și video.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Practica media digitale se referă și la teorie la aplicații de afaceri și de consum.
  • Recunoașteți importanța și evoluțiile, inclusiv consumul de, cadre media digitale și a structurilor.
  • Discuta problemele etice și de reglementare care rezultă dintr-o cultură "conținut peste tot".
  • Produce exemple de conținut diferite suporturi audio și video'rich "și afișa competență în software-ul media digitale.
  • Să comunice utilizarea eficientă a mass-media digitale specifice, în cadrul unei campanii mai largi de comunicare de marketing.

Management & Organizatii

Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile, practicile, rolurile și funcțiile managementului și organizațiilor din mediul de afaceri irlandez.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Să identifice diferite definiții și teorii ale managementului, recunosc subtilitățile lor și să aprecieze dezvoltarea lor istorică și fundamentele punerii lor în aplicare corporative.
  • Etichetă, să descrie și să aplice instrumente de management, cum ar fi PESTEL și analiza SWOT, Forțele Cinci hamali și concepte lanțului de valoare / aprovizionare.
  • Să definească și să discute, folosind exemple corporative clare, discipline cheie de management, cum ar fi: structurile organizatorice și de cultură, de conducere, echipa de lucru, etica si CSR, procesul de luare a deciziilor și de soluționare a conflictelor.
  • Explicați modul în care punerea în aplicare a tradiționale de gestionare funcții, instrumente și discipline este influențată de structura organizatorică, cultura și mediile interne și externe.

Aspecte sociale și economice ale Irlandei

Acest modul este conceput pentru a informa și de a spori aprecierea socio-cultural al Irlandei de către cursanți internaționali, precum și pentru a le permite să utilizeze instrumente economice standard, pentru a explora și de a evalua aspectele fundamentale ale economiei irlandeze.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Discuta despre dimensiunile socio-culturale, politice și economice ale Irlandei contemporane, identificând similitudini și contraste cu țara de origine a studentului
  • Să identifice principalele civilizații, influențele și evenimentele care au modelat societatea, politica și economia Irlandei contemporane
  • Explica originile conflictului din Irlanda de Nord și progresele realizate începând cu anii 1990
  • Să explice rolul limbii irlandeză în Irlanda modernă, și să evalueze cauzele utilizării sale în scădere
  • Să explice instrumentele standard folosite de economiști pentru a analiza anumite aspecte ale unei economii naționale, și de a explora aplicabilitatea lor la aspecte ale economiei irlandeze
  • Discuta despre cauzele și consecințele de creștere a Irlandei la importanță economică ca o economie Celtic Tiger și prăbușirii sale ulterioare
  • Să examineze și să discute problemele contemporane cheie și opțiuni în ceea ce privește politica socială și economică irlandeză

Afaceri Abilitati de comunicare

Scopul acestui modul este de a permite studenților internaționali să comunice în limba engleză, cu claritate și autoritate, scrise care aplica, abilitati de comunicare electronice, verbale și non-verbale într-o gamă de setări de afaceri și situații.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Să dezvolte o înțelegere a principiilor de comunicare eficientă prin aplicații teoretice și practice ale limbii engleze în domeniul comunicațiilor de afaceri
  • Appraise texte primare de bază non-academice orientate spre afaceri și pentru a genera în mod independent, un răspuns măsurat și articulat
  • Creați, script-ul și să livreze o prezentare de afaceri orientată spre public, folosind vocabular adecvate, grafice, diagrame și alte materiale vizuale / electronice
  • Să comunice în mod clar și concis în afaceri în scris limba engleză, respectând relevante aspect, convențiile și stiluri de e-mailuri, scrisori, rapoarte și pliante promoționale
  • Să comunice în mod adecvat și convingător în limba engleză oral, inclusiv în discuții, dezbateri, interviuri, întâlniri și negocieri
  • Diferentieze intre varierea registre lingvistice într-un context de afaceri (formal, informal, ad-hoc) pentru scenarii de afaceri de viață, cum ar fi planificate și ne-a prezis, cum ar fi negocierile de afaceri și tangajul produs bate joc de
  • Comunica în mod eficient în cadrul unei echipe

Digital Marketing & Media Project

Acest modul este conceput pentru a forma un element esențial care facilitează cursanții în consolidarea catenele cheie ale programului Digital Marketing & Media într-un proiect de integrare.

La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:

  • Recunoașteți și să aplice relevanța disciplinară transversală a învățării dobândite în celelalte module de marketing digital și Programul Digital Media.
  • Traduceți teoria academică care stau la baza Digital Marketing și Digital Media într-o natură aplicată prin crearea unei campanii de comunicare digitale standard pentru industrie realistă.
  • Comunică o propunere pentru un eveniment standard pentru industrie realist, care ilustrează o campanie eficientă de marketing digital și punerea în aplicare a unor strategii media digitale adecvate.
  • Explicați modul în care ar trebui să și pot selectat să fie aplicate de marketing digital și strategii media digitale împreună în mod eficient într-un decor industrial.
Program predat în:
Engleză

Vezi 3 mai multe cursuri de la ISB International School Of Business Dublin »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Sept 2019
Duration
1 semestru
La zi
După locații
După dată
Start Date
Sept 2019
Termen limită de aplicare

Sept 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date