Certificat în turism și eveniment de management aplicat
ISB International School Of Business Dublin
Informatie cheie
Locația campusului
Dublin, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 semestru
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program este conceput pentru studenții de licență de afaceri care au un interes special în turism și Event Management. Acesta este un studiu în străinătate program de pe o durată de trei luni. Elevii de studiu aceste subiecte în contextul Irlandei, care adaugă la cunoștințele lor anterioare în aceste domenii. Ele continuă să se bazeze pe cunoștințele și abilitățile în domeniile de management, comunicare și economie într-un context multi-cultural.
- turismul de marketing
- Management & Organizatii
- Event Management
- Aspecte sociale și economice ale Irlandei
- Abilitati de comunicare de afaceri
- Turism și Eveniment Management de proiect
turismul de marketing
Scopul acestui modul este de a permite cursanților internaționali să aplice o înțelegere mai amplă a teoriei și practicii marketingului turismului la un mediu de lucru străin.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să identifice principalele componente ale mixului de marketing, procesul de segmentare și a deciziilor strategice pentru marketing de turism.
- Să recunoască diferența dintre 7P de servicii de marketing din 4P de comercializare a produselor și a caracteristicilor asociate și provocările marketingului serviciilor.
- Să comunice aplicarea unei strategii de marketing și comunicare campania inițială și adecvată pentru o destinație turistică.
- Discuta despre specificul mediului de marketing turistic în Irlanda, și explică modul în care aceasta ar putea fi aplicată într-un cadru internațional.
Management & Organizatii
Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile, practicile, rolurile și funcțiile managementului și organizațiilor din mediul de afaceri irlandez.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să identifice diferite definiții și teorii ale managementului, recunosc subtilitățile lor și să aprecieze dezvoltarea lor istorică și fundamentele punerii lor în aplicare corporative.
- Etichetă, să descrie și să aplice instrumente de management, cum ar fi PESTEL și analiza SWOT, Forțele Cinci hamali și concepte lanțului de valoare / aprovizionare.
- Să definească și să discute, folosind exemple corporative clare, discipline cheie de management, cum ar fi: structurile organizatorice și de cultură, de conducere, echipa de lucru, etica si CSR, procesul de luare a deciziilor și de soluționare a conflictelor.
- Explicați modul în care punerea în aplicare a tradiționale de gestionare funcții, instrumente și discipline este influențată de structura organizatorică, cultura și mediile interne și externe.
Event Management
Scopul acestui modul este de a familiariza studenții internaționali cu teoria, principiile și practicile de gestionare a evenimentului. La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Descrie mediul de evenimente, inclusiv categorii de evenimente, originile lor și de dezvoltare și relația lor cu, și impactul asupra părților interesate.
- Discuta fazele cheie, etapele și elementele ale planificării evenimentului și a procesului de management de la studiul de fezabilitate pentru a posta evaluarea evenimentului.
- Se prepară o selecție a documentelor aferente evenimentului, inclusiv planul evenimentului (e), rapoarte de evenimente post și propuneri de evenimente.
- Să comunice o strategie comercială și creativă propusă pentru planificarea și executarea unui eveniment bazat pe o industrie.
Aspecte sociale și economice ale Irlandei
Acest modul este conceput pentru a informa și de a spori aprecierea socio-cultural al Irlandei de către cursanți internaționali, precum și pentru a le permite să utilizeze instrumente economice standard, pentru a explora și de a evalua aspectele fundamentale ale economiei irlandeze.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Discuta despre dimensiunile socio-culturale, politice și economice ale Irlandei contemporane, identificând similitudini și contraste cu țara de origine a studentului
- Să identifice principalele civilizații, influențele și evenimentele care au modelat societatea, politica și economia Irlandei contemporane
- Explica originile conflictului din Irlanda de Nord și progresele realizate începând cu anii 1990
- Să explice rolul limbii irlandeză în Irlanda modernă, și să evalueze cauzele utilizării sale în scădere
- Să explice instrumentele standard folosite de economiști pentru a analiza anumite aspecte ale unei economii naționale, și de a explora aplicabilitatea lor la aspecte ale economiei irlandeze
- Discuta despre cauzele și consecințele de creștere a Irlandei la importanță economică ca o economie Celtic Tiger și prăbușirii sale ulterioare
- Să examineze și să discute problemele contemporane cheie și opțiuni în ceea ce privește politica socială și economică irlandeză
Afaceri Abilitati de comunicare
Scopul acestui modul este de a permite studenților internaționali să comunice în limba engleză, cu claritate și autoritate, scrise care aplica, abilitati de comunicare electronice, verbale și non-verbale într-o gamă de setări de afaceri și situații.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Să dezvolte o înțelegere a principiilor de comunicare eficientă prin aplicații teoretice și practice ale limbii engleze în domeniul comunicațiilor de afaceri
- Appraise texte primare de bază non-academice orientate spre afaceri și pentru a genera în mod independent, un răspuns măsurat și articulat
- Creați, script-ul și să livreze o prezentare de afaceri orientată spre public, folosind vocabular adecvate, grafice, diagrame și alte materiale vizuale / electronice
- Să comunice în mod clar și concis în afaceri în scris limba engleză, respectând relevante aspect, convențiile și stiluri de e-mailuri, scrisori, rapoarte și pliante promoționale
- Să comunice în mod adecvat și convingător în limba engleză oral, inclusiv în discuții, dezbateri, interviuri, întâlniri și negocieri
- Diferentieze intre varierea registre lingvistice într-un context de afaceri (formal, informal, ad-hoc) pentru scenarii de afaceri de viață, cum ar fi planificate și ne-a prezis, cum ar fi negocierile de afaceri și tangajul produs bate joc de
- Comunica în mod eficient în cadrul unei echipe
Turism și Eveniment Management de proiect
Acest modul este conceput pentru a forma un element esențial care facilitează cursanții în consolidarea catenele cheie ale programului de Event Management Turism și într-un proiect de integrare.
La finalizarea cu succes a acestui modul elevii ar trebui să poată:
- Recunoașteți și să aplice relevanța disciplinară transversală a învățării dobândite în celelalte module ale programului de Event Management Turism.
- Traduceți teoria academică Turism Marketing și care stau la baza Event Management într-o natură aplicată prin crearea unei industrii realiste standard turistice Event.
- Să comunice o propunere care identifică o campanie de marketing și de planificare de evenimente detaliate pentru o industrie realist standard turistice Event.
- Explicați modul în care ar trebui selectate și pot fi aplicate de marketing turistic și a strategiilor de management de evenimente împreună în mod eficient într-un decor industrial.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
ACS (Atestare de studii universitare) - Management de spectacole și evenimente
- Montreal, Canada
Certificat în gestionarea evenimentelor (online)
- Online Canada
- Toronto, Canada