Certificarea în comunicarea interpersonală
IFCAM
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Montrouge, Franţa
Limbi Străine
Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 3.597 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
10 septembrie - 9 octombrie 2020
Certificarea în comunicarea interpersonală
Dezvoltați o comunicare constructivă
Informații generale
poartă
La sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- pentru a se adapta diferitelor tipuri de personalitate,
- să adopte o comunicare eficientă cu interlocutorii săi, în funcție de tipurile de personalitate ale acestora,
- pentru a detecta semnele stresului de gradul doi și doi,
- să pună în aplicare strategii constructive de comunicare în contextul lor profesional.
context
Modelul Process Com ® este un instrument conceput pentru astronauții NASA dezvoltat de Taïbi Kahler, doctor în psihologie. De atunci, a fost utilizat în companii din întreaga lume oferind managerilor, liderilor sau managerilor de proiecte un instrument pentru a dezvolta o comunicare constructivă în slujba realizării obiectivelor companiei. Reglementarea formării profesionale încurajează certificarea competențelor dobândite prin formare. Certificarea este planificată pentru a satisface aceste cerințe noi, permițându-le în același timp să fie aplicate într-un cadru operațional.
Aceste competențe sunt supuse certificării de către APMG International, un organism independent de certificare.
Cerințe preliminare
Inventarierea personalității care se completează înainte de antrenament.
public
Manageri, lideri de echipă, manageri de proiect
niveluri
îmbunătățire
rawpixel / Pixabay
program
descriptiv
Înțelegeți conceptele de bază ale procesului de comunicare
- Distingeți modul de a spune ceea ce se spune
- Cunoaște cele șase tipuri de personalitate și modul lor specific de comunicare: oferind fiecărui participant inventarul personalității
Dezvoltați o comunicare pozitivă
- Modurile diferite de percepție pentru fiecare tip de personalitate
- Recunoaște semne, atitudini și comportamente revelatoare de tipul personalității persoanei
- Utilizați canalul de comunicare adecvat
Înțelegeți și gestionați situații de „lipsă de comunicare”, tensiuni, neînțelegeri, ineficiență, conflict emergent sau dovedit.
- Nevoile psihologice: sursa de motivație sau demotivare
- Cum se identifică manifestările pozitive sau negative ale nevoilor psihologice ale celeilalte persoane. Cum să-i răspund?
- Stresul negativ și manifestările sale diferite
- Cele trei grade de stres: „șoferi”, mecanisme de eșec și disperare
- Strategii de intervenție pentru a reveni la o comunicare pozitivă
Informații suplimentare
Metoda de predare
Pedagogia se bazează pe:
- alternând între teorie și practică: exerciții, jocuri de rol, antrenament cu antrenorul și între colegi,
- utilizarea simulatorului pe tot parcursul: instrument interactiv și inovator, care oferă multe interacțiuni cu personaje reale, reactiv la propunerile făcute de participant.
Certificare:
- Examen online cu simulatorul. Elevul va trebui să obțină un scor de 90% în linia minimă. Acest prim pas permite să ajungă la examenul oral.
- Examen oral prin videoconferință cu un certificat aprobat.
- În caz de eșec, candidatul poate repeta examenul scris și oral de trei ori, la singurele teste în care a eșuat.
difuzoare
Formator consultant specializat în dezvoltare profesională
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Diplomă în comunicare multimedia (cu concentrare de afaceri)
- Winnipeg, Canada
Curs de tehnicieni în comunicare în afaceri și în instituții
- Madrid, Spania
Negocierea și digitalizarea BTS a relațiilor cu clienții
- France Online, Franţa