Citește Descrierea Oficială

obiectiv

Aceasta face ca managementul internațional al achizițiilor și al bunurilor să devină un factor-cheie pentru competitivitatea și succesul comercial al companiei dvs.


Beneficiile programului

  • Veți obține un certificat aprobat de ITC / WTO și de Tecnológico de Monterrey cu valabilitate internațională.


Directed to

Absolvenți în administrarea afacerilor, ingineri industriali, precum și achiziționarea, logistica, furnizarea, importul și exportul de personal.


Conținutul programului

Certificarea în lanțul de aprovizionare și de aprovizionare internațională este alcătuită din șase module, care au totalizat 96 de ore de studiu în total.

Modul 1. Cunoașterea mediului corporatist (16 ore)

Explicați impactul mediului corporativ asupra funcției de cumpărare și furnizare a unei companii și arătați modul în care această funcție interdelază cu restul organizației.

Ea explorează ce factori fac parte din mediul corporativ și modul în care ele influențează și interdectează cu funcția achizițiilor și a bunurilor.

  • Clasă de organizare
    • introducere
    • Achizițiile și livrările în organizații private, publice și non-profit
    • Achizițiile și livrările în diferite sectoare ale economiei
    • concluzie
  • Cultura corporativă, misiunea, obiectivele și politicile
  • introducere
  • Cultura corporativa
  • Misiune și obiective
  • politici
  • concluzie
  • Strategia corporativă
  • introducere
  • Procesul: o prezentare generală
  • Revedeți piața și mediul de afaceri
  • Analiza capacității unei companii și a ofertei sale de produse
  • Generează opțiuni de piață pentru produse
  • Analizați opțiunile de pe piața produselor
  • Comparați și selectați produsele
  • Stabilirea priorităților
  • Implicațiile strategiei corporative în funcția de cumpărare și furnizare
  • Rolul și obiectivele funcției de cumpărare și furnizare
  • introducere
  • Funcțiile unei organizații
  • Stabiliți obiectivele funcției de cumpărare și furnizare
  • Politicile de achiziție și furnizare
  • Dezvoltarea obiectivelor, priorităților și strategiilor ofertei
  • concluzie
  • Procese și structuri în achiziții și livrări
  • introducere
  • Procesul de achiziții și livrări
  • structura organizatorică
  • Organizarea unui departament de achiziții și furnizări
  • Resursele departamentului de achiziții și livrări
  • concluzie

Modulul 2. Specificarea cerințelor și a planului de furnizare (16 ore)

Determinați și specificați diferitele dimensiuni ale ceea ce compania are nevoie să cumpere și să oferiți îndrumări practice pentru a dezvolta specificații de cumpărare și a planifica aprovizionarea într-o companie. De asemenea, explică rolul funcției de cumpărare și furnizare și arată modul în care implicarea sa în procesul de specificare și planificare a furnizării variază în funcție de tipul și importanța achiziției.

  • Specificați produsul
    • introducere
    • Proprietăți de proprietate
    • Specificațiile de serviciu
    • Utilizarea standardelor externe
    • Standardizarea internă
    • Analiza valorii / ingineria valorii
    • concluzie
  • Specificați cantitatea, livrarea și serviciul
  • introducere
  • Specificați cantitatea
  • Specificați livrarea
  • Specificați serviciul și atenția furnizorului
  • Informații suplimentare
  • Procesul de specificare a cerințelor și planificarea ofertei
  • introducere
  • Hârtie pentru achiziții și consumabile
  • Bugetele și planificarea aprovizionării
  • Stabiliți priorități pentru a specifica și planifica consumabile

Modulul 3. Analiza pieței de aprovizionare (16 ore)

Descrieți o metodologie și mai multe instrumente practice care permit analiza piețelor de aprovizionare într-un mod economic. De asemenea, aceasta arată modul de stabilire a priorităților pentru analiza pieței de aprovizionare, ținând seama de situația societății.

Studiază, de asemenea, cum funcționează piețele și caracteristicile acestora și oferă îndrumări printr-un proces de evaluare a riscurilor și oportunităților anumitor segmente de piață.

  • Stabilirea priorităților pentru analiza pieței de aprovizionare
    • Prezentare generală
    • Modelul poziției de aprovizionare: Faza I
    • Modelul poziției de aprovizionare: Faza II
  • Înțelegeți piețele de aprovizionare
  • Punct de plecare
  • Pasul 1: pregătirea analizei pieței de aprovizionare
  • Pasul 2: evaluați gradul și efectele concurenței
  • Pasul 3: Preziceți evoluția pieței
  • Pasul 4: înțelegeți factorii de piață
  • Pasul 5: Evaluați prețul
  • Pasul 6: segmentați piața de aprovizionare
  • Pasul 7: eliminați segmentele
  • concluzie
  • Evaluați segmentele de piață
  • introducere
  • Etapa I: identificarea tipurilor de riscuri și oportunități
  • Etapa a II-a: identificarea și selectarea evenimentelor
  • Etapa III: aprofundarea investigației
  • Etapa a IV-a: crearea de scenarii pentru evaluarea riscurilor și oportunităților
  • Faza V: ce obiective de aprovizionare sunt afectate?
  • Faza VI: cât de mult afectează evenimentele obiectivele ofertei?
  • Faza VII: a determina care segment satisface cel mai bine nevoile noastre
  • Faza VIII: monitorizarea riscurilor și oportunităților pe piața de aprovizionare
  • Actualizați clasificarea elementului de achiziție în modelul poziției de aprovizionare
  • concluzie
  • Suport informativ pentru analiza pieței de aprovizionare
  • introducere
  • Tipuri de furnizori de informații și informații
  • Informații necesare pentru analiza pieței de aprovizionare
  • Faceți sens al informațiilor

Modulul 4. Dezvoltarea strategiilor de aprovizionare (16 ore)

Analizați modul de elaborare a strategiilor de aprovizionare pentru diferitele categorii de produse ale unei companii. De asemenea, puteți dezvolta și folosi strategii de aprovizionare diferite pentru diferite tipuri de achiziții, ajutați-vă să petreceți timpul și efortul acolo unde este cel mai necesar și obțineți cele mai bune rezultate.

De asemenea, va arăta când și de ce să facă diferite tipuri de achiziții, să dezvolte o alianță strategică cu furnizorii și când o cumpărare la fața locului este mai bună sau are un contract-cadru. În cele din urmă, sunt abordate abordări precum asocierea în comun și furnizarea internă.

  • Strategie de furnizare a elementelor de levier
    • introducere
    • Impactul costurilor cambo
    • Impactul variațiilor prețurilor furnizorilor
    • Ce strategii operaționale?
    • Implicații pentru tipurile de furnizori și cumpărători
    • Implicațiile unei poziții de negociere proaste
    • Piețe izolate sau rare
    • concluzie
  • Strategie de aprovizionare pentru elemente de tip bottleneck
  • introducere
  • Numărul de furnizori și tipul de relații
  • Tipul contractului
  • Ce strategii operaționale?
  • Implicații pentru tipurile de furnizori și cumpărători
  • Piețe izolate sau rare
  • concluzie
  • Strategie de aprovizionare pentru articole critice
  • introducere
  • Numărul de furnizori și tipul relațiilor cu furnizorul
  • Tipul contractului
  • Ce strategii operaționale?
  • Implicații pentru tipurile de furnizori și cumpărători
  • Excepții la strategia propusă
  • Piețe izolate sau rare
  • concluzie
  • Strategie de aprovizionare pentru mărfuri (mărfuri)
  • introducere
  • Achiziționarea de produse de bază pe piețe recunoscute
  • Alte opțiuni de luat în considerare

Modulul 5. Evaluarea și omologarea furnizorilor (16 ore)

Aflați cum să identificați astfel de furnizori și să evaluați capacitățile lor relative și gradele de motivație de a face afaceri cu compania de cumpărare și de a stabili o bază solidă pentru a dezvolta relații productive cu furnizorul pe termen lung.

Modulul acoperă subiecte legate de tipurile de criterii care pot fi utilizate pentru evaluarea furnizorilor și se aplică o metodologie de măsurare și clasificare a furnizorilor potențiali în funcție de criteriile stabilite, inclusiv de situația financiară.

De asemenea, contribuie la înțelegerea aspectelor principale de monitorizare care trebuie luate în considerare odată ce aprobarea furnizorului a fost finalizată.

  • Cadrul pentru strategia de aprovizionare
    • Conectați strategia de aprovizionare la strategia corporativă
    • Modelul poziției de alimentare
    • Segmente de piață unice sau multiple
    • Relațiile cu furnizorii și tipurile de contracte
    • Punct de plecare
    • Achiziții unice
    • Comerțul obișnuit
    • Deschideți contracte
    • Contracte fixe
    • Acorduri de asociere
    • Joint ventures
    • Prevederea internă
  • Strategia pentru elementele de rutină
  • introducere
  • Numărul de furnizori și tipul de relații
  • Tipul contractului
  • Ce strategii operaționale?
  • Implicații pentru tipurile de furnizori și cumpărători
  • Piețe izolate sau rare
  • concluzie
  • Cadrul de evaluare a furnizorilor
  • introducere
  • Procesul
  • Poziționați elementul de achiziție
  • Posibile tipuri de relații cu furnizorii
  • Modelul de bază pentru evaluarea furnizorilor
  • Criterii de evaluare a unui furnizor potențial
  • introducere
  • Lista dorințelor ideale
  • Selectați criteriile de evaluare pentru diferitele categorii de articole de cumpărare
  • Modelul pentru evaluarea motivației
  • introducere
  • Modelul percepției furnizorului
  • Determinați nivelul general al motivării furnizorului
  • Implicațiile poziției furnizorului
  • Determinați evaluarea generală a motivației furnizorului
  • avertisment
  • Identificați, sortați și investigați furnizorii
  • introducere
  • Identificați furnizorii
  • Furnizori de ecran
  • Investigați furnizorii
  • Greutate și clasificare
  • introducere
  • Criterii de greutate pentru a evalua capacitatea furnizorului
  • Clasificați capacitățile furnizorilor potențiali
  • Combinați capacitățile și clasificările motivaționale
  • Evaluați situația financiară
  • introducere
  • Rapoarte financiare
  • Indicatorii financiari
  • concluzie
  • Ce trebuie să faceți în continuare?
  • introducere
  • Analiza SWOT a furnizorilor selectați
  • Categorizați furnizorii
  • Înregistrați informațiile furnizorului
  • Informați furnizorului cu privire la rezultatele obținute
  • Dezvoltați și motivați furnizorii mai târziu
  • Actualizați evaluarea riscului de aprovizionare

Modulul 6. Colectarea și selectarea ofertelor (16 ore)

Afișați cum să obțineți și să selectați oferte de la furnizori, una dintre cele mai importante dimensiuni ale achiziției. Analizăm câți furnizori trebuie invitați să citeze în funcție de tipul de cumpărare și de ce tip de proces se aplică în diferite situații și cât de formal trebuie să fie acest proces (de exemplu, solicitarea formală spre deosebire de citatele solicitante). Acesta explică, de asemenea, arta de evaluare a ofertelor și două anexe separate care privesc în mod specific procesul de licitare formală în detaliu.

  • Cadru pentru obținerea și selectarea ofertelor
    • introducere
    • Abordări alternative pentru obținerea și selectarea ofertelor
    • Vedere generală a procesului
    • Relația cu strategia de aprovizionare
    • Articole de rutină
    • Contribuiți la elemente
    • Elemente stranse
    • Articole critice
    • concluzie
  • Metode de obținere a ofertelor
  • introducere
  • Metoda informală
  • Metoda de solicitare-cotație
  • Oferta oficială
  • Utilizați piețele electronice
  • concluzie
  • Criterii de evaluare a ofertelor
  • introducere
  • Preț scăzut
  • Costul total de proprietate scăzut (tco)
  • Punctaj ponderat
  • Judecata valorii
  • Alegeți o bază de evaluare
  • concluzie
  • Câți furnizori?
  • introducere
  • Opțiuni și motive
  • Ce furnizori să inviți?
Program taught in:
Spaniolă

Vezi 127 mai multe cursuri de la Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Ultima actualizare October 26, 2018
Acest curs este Campus based
Start Date
Mar. 29, 2019
Iunie 28, 2019
Duration
96 ore
Part time
La zi
Price
48,600 MXN
După locații
După dată
Start Date
Iunie 28, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Mar. 29, 2019
Termen limită de aplicare

Mar. 29, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date

Iunie 28, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date