CIPD nivel avansat 7 atribuire în design organizațional și dezvoltare - fast-track program de

Chartered Institute Of Personnel and Development (CIPD)

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

CIPD nivel avansat 7 atribuire în design organizațional și dezvoltare - fast-track program de

Chartered Institute Of Personnel and Development (CIPD)

Un, program intensiv de calificare rapidă

Prin furnizarea de atât o înțelegere teoretică de dezvoltare a organizației și a problemelor de proiectare, împreună cu cunoștințe și abilități practice, calificarea va ajuta să câștige competență și încredere pentru a oferi rezultate imediate, tangibile pentru organizația dumneavoastră. În plus, veți avea nevoie doar pentru a participa la ateliere de lucru față-în-față peste cinci zile. Cerința de evaluare rămasă și coaching-ul poate fi completat în propriul timp.

Cine este pentru

Aceasta calificare este relevantă pentru profesioniștii HR senior, de învățare și de specialiști în dezvoltare, consultanți interni și externi de resurse umane și specialiști DO care lucrează cu HR. În mod normal, veți avea o calificare la nivel de grade și / sau experiență relevantă de muncă.

Acest lucru de o săptămână, program intensiv de învățare este deosebit de potrivit pentru profesioniștii de management al oamenilor și dezvoltare din țările din afara Regatului Unit și a celor care doresc să completeze o calificare postuniversitare într-o perioadă de timp mai scurt. Ai nevoie doar pentru a participa la o săptămână de ateliere de lucru față-în-față. Cerința de evaluare rămasă și coaching-ul poate fi completat în propriul timp. 


Beneficii

La finalizarea programului, va fi capabil să:

  • să înțeleagă bazele teoretice de proiectare și de dezvoltare a organizației și să aplice un context în ceea ce privește valoarea și contribuția la viața organizațională
  • să identifice și să utilizeze opțiuni de proiectare disponibile în ceea ce privește structurile organizatorice și relații
  • a pus instituie procese și sisteme care sunt necesare pentru a menține structuri și relații și evaluarea aceleiași
  • să utilizeze metode și proceduri de dezvoltare a organizației și să analizeze impactul lor strategic
  • managementul schimbarii de sprijin prin aplicarea strategiilor de dezvoltare a organizației
  • prezintă o înțelegere a culturii organizaționale, norme și comportamente
  • recunoaște importanța rolului resurselor umane în consilierea cu privire la aceste opțiuni de proiectare și dezvoltare și să fie capabil să susțină punerea în aplicare a acestora.

Conținut





Dezvoltare Organizația pentru Lideri HR (două zile față-în-față de atelier)Exista o nevoie tot mai mare de organizații să răspundă și să se adapteze la globalizare; precum și tehnologia, virtuale de lucru și concurență, cu accent pe mai flexibile practicile de lucru, parteneriate și rețele. Dezvoltarea Organizației pentru workshop Lideri HR vă oferă o oportunitate de a dobândi cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a utiliza intervenții DO pentru a diagnostica, planifica, schimba și de a dezvolta organizația pentru performanțe durabile. Până la sfârșitul acestui atelier, veți înțelege relația dintre resurse umane strategice, HR parteneri de afaceri și practicieni DO, iar valoarea fiecărei contribuie la organizația dumneavoastră. Cele mai interactive discuții de grup și exerciții vă va ajuta să evalueze punerea în aplicare a propriei organizații de resurse umane strategice și DO. De asemenea, veți recunoaște, și influența, dinamica și a deciziilor strategice și activitățile care stau la baza, și de a răspunde la situații haotice și complexe. Dezvoltarea Organizației pentru workshop Liderii HR vor acoperi următoarele:

  • Strategia de resurse umane, partener de afaceri HR și OD
  • modele organizationale ca o foaie de parcurs pentru diagnostic și intervenții
  • explorând echilibrarea sistemică a diferitelor elemente organizatorice
  • de lucru pentru a se asigura intervenții de impact cauzele profunde
  • Consecință model ™, "set de instrumente" Intervenții
  • construirea de capacitatea ta - a deveni un lider convingător și practician
  • aplicație - simularea lumea muncii.

Organizația de proiectare ( de două zile față-în-față atelier)

Tehnologiile avansează, presiunea costurilor, cerințele în schimbare ale clienților și așteptările diferite ale angajaților sunt doar câteva dintre lucrurile pe care organizațiile trebuie să se confrunte cu astfel cum au re-organizeze pentru a satisface concurent și de piață provocări. Dacă sunteți în care se confruntă cu provocarea de a re-organizarea, restructurarea sau modificarea altor aspecte ale organizației dumneavoastră, atelierul de proiectare Organizare vă oferă cadre simple și instrumente practice pentru a proiecta o infrastructură organizațională eficientă.

Programul începe cu evaluarea activității pe care trebuie să fie făcut pentru a îndeplini scopul de afaceri și apoi vă arată cum să se proiecteze structuri optime. Se ia în considerare factorii care au un impact modele de organizare și modele de afaceri, inclusiv: economia comportamentală, social media, construirea comunității pe măsură ce trece la mobil, de la distanță și de lucru virtuale, tendințe în design spațiu de birouri care vizează atât de economisire pe imobiliare și energie costurile și îmbunătățirea sănătății lucrătorilor, a productivității, precum și moralul, precum și accelerarea noilor tipuri de tehnologii și potențialul acest lucru are pentru a perturba modul in care facem lucrurile în organizații. Vei dobândi cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a aborda proiecte de design de organizare, succesiunea și se apropie de design în mod eficient și de a folosi diverse instrumente și tehnici pentru a lua decizii bune de design de organizare. Printr-o planificare de acțiune, studii de caz și discuții de grup, veți avea capacitatea de a controla consecințele și riscurile modificărilor de proiectare; și veți recunoaște și să abordeze blocante și provocările proiectului de proiectare.

Workshop-ul va acoperi de proiectare Organizare următoarele:

  • alegerea unui model de design de organizare și abordare
  • ceea ce face cazul pentru proiectare organizare
  • privind alegerile structurale la strategia de afaceri
  • secventierea munca
  • fiind de acord guvernanța programului
  • stabilirea rolului resurselor umane în proiectarea organizației
  • suprafață riscurile în cadrul proiectului de proiectare organizare
  • implicarea liderilor și a altor părți interesate
  • măsurarea progresului în timpul și după lucrările de proiectare.

Cultura organizationala, ROI si Clinica DO (o zi față-în-față atelier)

Grupul de discuții interactive:

  • ROI în ceea ce privește Managementul schimbării
  • în cazul în care performanța organizațională este responsabilitatea conducerii superioare, cum ar trebui să se orienteze în jurul valorii de dezvoltare organizațională?

Cultura organizațională:

  • Exercitarea experiențială
  • având în vedere cultura organizației dumneavoastră.

DO si design de organizare clinică:

  • întregul grup de experiență de consultanță
  • mică practică abilitățile de grup.

Câștigarea și înțelegerea calificării:

  • ne familiariza cu VLE
  • gândire critică
  • ceea ce este acoperit în afara?
  • ceea ce va trebui în continuare să fie deserviti când te întorci acasă?
  • misiune
  • schimbare set de instrumente
  • coaching-ul
  • întrebări.

După finalizarea atelierelor de lucru față-în-față

Trei ore de coaching-telefon care pot fi utilizate pentru dezvoltarea personală și suppprt pentru misiune.

Auto-studiu, inclusiv esențiale de lectură mai larg și de cercetare pentru misiunea ta. Vă rugăm să rețineți că toate lectură esențială este asigurată și veți avea acces la biblioteca on-line EBSCO.

Atribuirea critică scrisă 3.000 de cuvinte în lungime. Alegerea ta de atribuire (privind proiectarea organizației sau dezvoltarea organizației). Trimise prin intermediul unui mediu de învățare virtual. Acest lucru trebuie să fie finalizate în termen de trei luni de la participarea la ateliere de lucru.

Acreditare

La finalizarea cu succes a programului, veți fi acordat Premiul CIPD avansat Nivelul în resurse umane cu 15 credite la nivel postuniversitar. Calificarea este acreditat de CIPD și echivalent cu nivelul QCF 7. 


Cum de a câștiga

Pentru a fi eliberat titlul de calificare, trebuie:

  • participa la cinci zile de formare față-în-față
  • complet de trei ore de coaching-telefon
  • finaliza cu succes o misiune scrisă.

Ai doar peste trei luni pentru a finaliza cerințele programului.

Taxe și Durată

Taxa de calificare full up-front: £ 3495 + TVA Taxele includ toate de școlarizare, sprijin tutore personal, evaluare, materiale de curs și accesul la dedicat mediului virtual de învățare. Ele nu includ transportul, cazarea sau calitatea de membru de student. Calitatea de membru nu este obligatorie pentru a finaliza acest program; cu toate acestea, vă recomandăm insistent să intre în Calitatea de membru de afiliere pentru a putea beneficia de întreaga gamă de resurse CIPD disponibile membrilor. Ai doar peste trei luni pentru a finaliza cerințele programului.

Despre CIPD

Suntem CIPD - organismul profesional pentru resurse umane si oameni de dezvoltare. Noi suntem vocea unei comunități la nivel mondial de mai mult de 140.000 de membri angajat sa apara munca mai bine și viața profesională. Am fost stabilirea de referință pentru excelență în oameni și organizarea de dezvoltare pentru mai mult de 100 de ani. Prin expertiza și cercetarea noastră va punem la dispozitie un punct valoros de vedere asupra lumii în schimbare rapidă a muncii. Iar pentru membrii noștri suntem partenerul de carieră de alegere, stabilirea standardelor profesionale și furnizarea de know-how-ul pentru a conduce HR și L & D profesiunilor înainte. Suntem independenți și să nu-pentru-profit și dețin o Royal Charter foarte respectat. Existăm noi pentru a face muncă și de muncă vieți mai bune. Și, într-un moment de schimbare fără precedent, avem viziunea, agilitatea si puterea de a face o diferenta reala pentru membrii nostri, pentru întreprinderi, pentru economie și a tuturor oamenilor muncii. 


De ce studiu cu CIPD de formare?

CIPD de formare este unul dintre cei mai mari furnizori de resurse umane și de formare L & D pentru întreprinderi și profesioniștii din Marea Britanie, iar programele noastre sunt dezvoltate și conduse de unii experți de frunte din Marea Britanie. Noi oferim soluții care permit HR si practicieni L & D, HR și departamentele de L & D, și managerii de linie în întreaga organizație, pentru a construi capacitatea lor, și, prin urmare, conduce performanța organizației lor prin marile practici de management al oamenilor și a dezvoltării învățării.

Vă rugăm să contactați CIPD de Formare pentru data de începere următoare

Această școală oferă programe în:
  • Engleză
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Înscriere Deschisă
Duration
Durata
1 săptămână
Cu normă întreagă
Price
Preţ
3,495 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Data începerii : Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Înscriere Deschisă
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala