ATPL curs de formare integrat

Baltic Aviation Academy

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

ATPL curs de formare integrat

Baltic Aviation Academy

Integrat Airline Transport Pilot License (ATPL (A)) Programul de formare este un program de training intensiv, cu scopul de a ajuta elevii cu puțin sau deloc experiență de zbor anterior să se mute în carlingi de avioane comerciale mai devreme. Cursul are drept scop de a ajuta pe elevi pentru a obține o "ATPL înghețate" de licență în cel mai scurt timp posibil. Licență obținută după finalizarea cursului: CPL (A) / IR, ME (ATPL Frozen). La sfârșitul cursului studenții dobândesc abilități profesionale pentru a funcționa în calitate de co-pilot pe multi-pilot și multi-motor de avioane în transportul aerian comercial.

"Este interesant să intre în contact cu alte culturi și limbi ca grupul nostru este format din oameni de diferite naționalități. Instructorii sunt foarte pacient și dispuși să te ajute cu diferite probleme care apar atunci când înțelegerea materialului. Mi-ar recomanda cu siguranta BAA altora. Având în vedere experiența mea aici Sunt profund convins că aceasta este cea mai bună valoare a investiției ", ATPL integrat elev Stephan van Leeuwen din Olanda.

Student Cerințe de intrare:


Pregătire teoretică
Cunoștințe de matematică, limba engleză și fizică este de o importanță majoră. În timpul evaluării școlare și examen clasele de discipline sunt evaluate suplimentar. O evaluare special abilități pot fi organizate de către Academia pentru cei care au note mici sau nu la școala lor secundar.

Competența emoțională și socială
Toți candidații trebuie să treacă prin teste speciale și interviuri realizate de către comisia de selecție al Academiei de aviație Baltice pentru evaluarea competențelor sociale.

De pregătire pentru zbor


Formare de zbor de bază se desfășoară în Aleksotаs aerodrom în Kaunas, situat la 100 km de centrul de formare BAA.

Bilete de avion în Ore:

- 87 oră - zbor la vedere (VFR); - 95 oră - zbor instrumental (IFR); - 5 oră - noapte de zbor vizual (NVFR); - 13 oră de zbor - multi-motor (MEP). - (5 ore de zbor în condiții IFR inclus)

Curs de cooperare multi-Crew (MCC):

Cursul MCC ajuta la dezvoltarea tuturor importante abilități de team building, astfel încât fiecare candidat este capabil de a lucra într-un mediu multi-echipaj. Elevii ar trebui să completeze un total de 20 de ore de formare la sol și 15 ore în FFS sau FNPT II.

Pornit de jos, acum e aici

Academia Aviației Baltică este fericit să fie în măsură să scrie despre elevii, care se alătură Academiei din primii pași în lumea aviației și apoi crește și se maturizează în piloții profesioniști. Povestea Lukas Vabolis a început la școală ab initio Baltice Academia Aviației și a urmat cu formarea pentru calificarea de tip și de formare linie care a fost, de asemenea, furnizate de către Academia de Aviație Baltică.

Lukas Vabolis început să cultive în interesul său în aviație în cursul anului al doilea de studentie in liceu. Povestea vie și aventuros că tatăl său, care a avut o șansă de a rămâne în cabina de pilotaj pilotului în timpul zborului complet, i-am spus a fost cel mai bun încurajarea de a excita Lukas a continua cariera în domeniul aviației și părăsească educația planificată în studiile de istorie în spatele.

Nativ Lituaniei, Lukas cautat academie aviație aproape de casă să urmărească licența ATPL integrat la școală ab-initio. "Am vrut să rămână în Lituania, sau cât mai aproape, așa că am aflat despre Academia de Aviație Baltice on-line. În acel moment nu a fost de luare a deciziilor mult, pentru că am vrut doar să fie un pilot. Studiu a fost foarte greu, nu-i mai ușor acum, dar se pare ca un moment foarte dificil în acest moment. "Lukas apreciaza timpul petrecut la Academia de Aviație Baltice și admite că el a prevăzut cu un număr de viață utilă, sală de clasă și lecții practice. "Cred că Academia Aviației Baltice are instructori uimitoare: adâncimea de exemple de cunoaștere și practice a făcut studiile pe care mult mai neprețuit pentru tineri pilot-a-fi." După ce Lukas a fost făcut cu studiile sale ATPL integrate, el a continuat să primi prima sa evaluare de tip Boeing 737 pe clasică la Academia de Aviație Baltice. "M-aș descrie ca o persoană foarte curioasă și în căutare de cunoștințe: Eu cred că este mai bine să înceapă de la avion mai mic și de a construi-ți de drum în sus cu experiență și o mai bună observare industrie. Am facut unele cercetari cu privire la cererea pilot în Europa și Asia și a luat Boeing 737 Classic pentru vastele oportunități pe care le poate oferi. Și am avea cu siguranta ambiții și dorința de a obține ratinguri de tip suplimentare, dar în acest moment, planul meu este de a începe timpul de construcție, în scopul de a obține mai multă experiență și să devină mult mai atractive pentru angajatori. "Academia Aviației Baltică a devenit bază de acasă Lukas ca el este acum de finisare Boeing 737 formarea sa pentru calificarea de tip și va continua formarea linie cu una din companiile aeriene partenere, Academia Aviației Baltice. În ceea ce privește acum, el dorește ca finalizarea cu succes a formării de linie, care a fost oferit prin intermediul Academiei de aviație Baltice, îl va ajuta să aterizeze primul loc de muncă ofițer și sperăm să-l pe lui Europa favorizat - ruta Asia.

"Flying este un sentiment bun: plăcerea călătoriei și aventura. Învățând despre culturi noi, de întâlnire și de lucru cu oameni noi, văzând lumea de sus de mai sus este ceva ce nu va fi niciodată în stare să meargă, de aceea eu sunt recunoscător și foarte încântați să fie atât de aproape de îndeplinirea propriul meu vis. "

DESTINATIE - CAPTAIN

Cum este să aud zgomote de aeroport, chiar înainte de a se naște? Pentru Neil Limbachia care a dat un început de pasiune și cariera lui.

Ca Neil se descrie pe sine, el este o persoană orientată spre detaliu care este de ieșire și se bucură de cunoasca oameni noi. Neil folosit ca orientat spre detaliu trăsătură atunci când a petrecut 6 luni cercetarea de tip școli de formare de rating. Potrivit lui Neil, de 6 luni este un timp relativ scurt să-și petreacă cercetarea ceva care va fi în cele din urmă modelarea cariera ta. Criteriile de top care ponderate decizie Neil erau cât de bine este centrul de pregătire de evaluat într-o regiune, foști review-urile studenților, și bine cunoscute recomandări pilot de avion.

Mama și tata lui Neil au lucrat întotdeauna la aeroport, care, deloc surprinzător, a stârnit interesul și pasiunea în aviație de la copilăria timpurie. Neil primit prima sansa de a face un test de zbor, atunci când el a fost de 13. Apoi, a urmat curiozitatea generală a modului în care funcționează aeronave din atât din punct mecanice și de afaceri de vedere, și modul în care aceste două segmente interactioneaza pentru a crea acest serviciu masiv avansat pentru umanitate. Aceasta curiozitate a dus pe Neil la Oxford scoala de aviatie, unde a primit formarea sa inițială pilot, iar de aproape doi ani mai târziu, sa alăturat Academiei Aviației Baltice de a continua cariera sa cu o pregătire pentru calificarea de tip Airbus A320.

Decizia Neil a alege Airbus A320 a fost influențată de cererea de pe piață și aeronava în sine. "Piață Airbus este mare în Europa și am vrut să rămână aici, asa ca a fost o decizie relativ ușor. Am găsit Airbus a fi un avion foarte frumos pentru a zbura. Este foarte automatizat, dar odată ce începe să învățați o, fiecare pas conduce la o înțelegere mai mult de alte sisteme și tot ceea ce este legat într-un mod coerent, ceea ce face plăcut să zboare ", a declarat Neil când a fost întrebat despre motivele pentru alegerea Airbus A320 ca formarea lui pentru calificarea de tip.

Timpul petrecut la Baltic Aviation Academy, Neil isi aminteste ca foarte productiv, deoarece din suma de manualele și procedurile de sistem care le-a avut de a învăța într-un timp atât de scurt. Cu toate acestea, instructorul de la academie a fost de peste tot așteptările Neil lui. "Mi-a placut stilul de predare, cunoștințele și profesionalism. Se părea că știa totul. Instructor a fost capabil de a utiliza atributele pozitive ale elevilor de a îmbunătăți pe cele negative și, astfel, ne-a avansa în procesul de învățare noastră în continuare în fiecare zi. "Neil este cel mai încântat de zbor un avion extrem de tehnologică și de a fi o parte dintr-o companie internațională mare pe care ia dat-o posibilitatea de a învăța și să crească cu ea. Neil nu se ascunde visul său și intenționează să devină un căpitan-o zi, și cel mai important, pentru a primi o oportunitate de a deveni un training-căpitan, care îi va oferi o șansă de a trece la tot ceea ce a învățat-a lungul carierei sale și de a ajuta pe alții atinge cerul , la fel cum a făcut-o.

Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Sept. 2018
Duration
Durata
20 - 25 luni
Locations
Lituania - Vilnius, Vilnius County
Data începerii : Sept. 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala
Dates
Sept. 2018
Lituania - Vilnius, Vilnius County
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Contactează şcoala