Atelier de planificare strategică avansată
Convertas
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
5 days
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 3.795 / per course *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* TVA pentru un atelier de cinci zile organizat într-un loc de conferințe al hotelului din Dubai EAU, inclusiv pauze de certificat, prânz și cafea.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest curs este de a oferi participanților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta o viziune coerentă pentru îndrumarea acțiunilor unei organizații, luarea deciziilor și alocarea resurselor.
Planificarea strategică ar trebui să se bazeze pe valoarea creată de organizație pentru clienții săi și ar trebui să ocupe organizația ca partener de afaceri cu valoare adăugată acelor clienți.
Obiective
- Viziunea misiunii și obiectivele unei organizații
- Analiza SWOT cu studiu aprofundat al tuturor componentelor
- Comparând SOWT cu alte instrumente (de ex. PEST)
- Percepția și gândirea sub-conștientă
- Valori și credințe
- Tipuri de strategii și utilizarea lor
- Pregătirea planurilor de acțiune pentru implementarea unui plan strategic
- Implementarea și monitorizarea planurilor strategice
Care ar trebui să participe
Acest atelier este necesar pentru orice nivel de conducere, lideri de echipă, directori, directori executivi, proprietari de afaceri și manager de proiect. De asemenea, este nevoie de consultanți și de profesioniști independenți.
module
Ziua 1
- Gândirea sub-conștientă a nivelului și impactul său asupra caracterului uman
- Credințe și valori
- Viziune și misiune
- Definiți-vă
- Inteligența emoțională și relația sa cu gândirea strategică
Ziua 2
- Ce este o organizație?
- De ce planificarea strategică
- Viziune și misiune
- Analiza SWOT și compararea acesteia cu alte instrumente de analiză
- Lucrări practice privind analiza SWOT
- Cum vă poate ajuta SWOT să stabiliți strategii și obiective
Ziua 3
- Tipuri de strategii și utilizarea lor
- Declarație de strategie
- Introducere în diferite instrumente de planificare strategică: Forțele Competitive ale Porterului, Triunghiul Strategic al Valorii Publice Moore, Matrix MacMillan, Balanced Scorecard
Ziua 4
- Stabilirea obiectivelor strategice
- Obiective strategice
- Strategii competitive și funcționale
- Cum arata un document de planificare strategica?
- Segmentarea clienților
- Focus grup
Ziua 5
- Planificarea strategică de acțiune
- Cum ar trebui să fie un plan de acțiune pentru punerea în aplicare a planului strategic
- Monitorizarea managementului strategic
- Utilizarea rezultatelor pentru motivarea echipei dvs.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Excelență în management strategic
- London, Regatul Unit
Învățare și dezvoltare strategică
- London, Regatul Unit
Management strategic de resurse umane și excelență în leadership avansat
- London, Regatul Unit