Acest curs este de a oferi participanților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta o viziune coerentă pentru îndrumarea acțiunilor unei organizații, luarea deciziilor și alocarea resurselor.

Planificarea strategică ar trebui să se bazeze pe valoarea creată de organizație pentru clienții săi și ar trebui să ocupe organizația ca partener de afaceri cu valoare adăugată acelor clienți.115484_AdvancedStrategicPlanning.jpg

Obiective

  • Viziunea misiunii și obiectivele unei organizații
  • Analiza SWOT cu studiu aprofundat al tuturor componentelor
  • Comparând SOWT cu alte instrumente (de ex. PEST)
  • Percepția și gândirea sub-conștientă
  • Valori și credințe
  • Tipuri de strategii și utilizarea lor
  • Pregătirea planurilor de acțiune pentru implementarea unui plan strategic
  • Implementarea și monitorizarea planurilor strategice

Care ar trebui să participe

Acest atelier este necesar pentru orice nivel de conducere, lideri de echipă, directori, directori executivi, proprietari de afaceri și manager de proiect. De asemenea, este nevoie de consultanți și de profesioniști independenți.

module

Ziua 1

  • Gândirea sub-conștientă a nivelului și impactul său asupra caracterului uman
  • Credințe și valori
  • Viziune și misiune
  • Definiți-vă
  • Inteligența emoțională și relația sa cu gândirea strategică

Ziua 2

  • Ce este o organizație?
  • De ce planificarea strategică
  • Viziune și misiune
  • Analiza SWOT și compararea acesteia cu alte instrumente de analiză
  • Lucrări practice privind analiza SWOT
  • Cum vă poate ajuta SWOT să stabiliți strategii și obiective

Ziua 3

  • Tipuri de strategii și utilizarea lor
  • Declarație de strategie
  • Introducere în diferite instrumente de planificare strategică: Forțele Competitive ale Porterului, Triunghiul Strategic al Valorii Publice Moore, Matrix MacMillan, Balanced Scorecard

Ziua 4

  • Stabilirea obiectivelor strategice
  • Obiective strategice
  • Strategii competitive și funcționale
  • Cum arata un document de planificare strategica?
  • Segmentarea clienților
  • Focus grup

Ziua 5

  • Planificarea strategică de acțiune
  • Cum ar trebui să fie un plan de acțiune pentru punerea în aplicare a planului strategic
  • Monitorizarea managementului strategic
  • Utilizarea rezultatelor pentru motivarea echipei dvs.
Program predat în:
Engleză

Vezi 34 mai multe cursuri de la Convertas »

Ultima actualizare May 26, 2019
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Înscriere Deschisă
Duration
5 zilele
La zi
Price
3,795 USD
TVA pentru un atelier de cinci zile organizat într-un loc de conferințe al hotelului din Dubai EAU, inclusiv pauze de certificat, prânz și cafea.
După locații
După dată
Start Date
Înscriere Deschisă
Termen limită de aplicare

Înscriere Deschisă

Location
Termen limită de aplicare
End Date