Asociat de știință în concentrarea generală a afacerilor
Riverside City College
Informatie cheie
Locația campusului
Riverside, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 435 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe unitate pentru rezidenții CA, 353 USD pe unitate pentru studenții nerezidenți, 394 USD pe unitate pentru studenții internaționali
Introducere
Acest program se concentrează pe studiul general al afacerilor, inclusiv pe plan intern, internațional și electronic, și pe modurile importante în care afacerile ne influențează viața de zi cu zi. Programul îi va pregăti pe indivizi să aplice principiile și tehnicile de afaceri în diferite setări de carieră și să dobândească o înțelegere a situațiilor de afaceri care le afectează viața personală și cea profesională. Aceasta include cumpărarea, vânzarea și producția de bunuri și servicii, înțelegerea organizațiilor de afaceri, managementul general și strategiile de motivare a angajaților, principiile contabile de bază, economie și marketing.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Sprijin financiar pentru obiectivele dvs. educaționale
Există multe tipuri de ajutoare financiare disponibile la RCC . Aplicația gratuită pentru ajutor federal pentru studenți (FAFSA) sau cererea California Dream Act este necesară pentru majoritatea formularelor de ajutor financiar. Tipurile de ajutor financiar includ granturi, burse, scutiri de școlarizare și împrumuturi pentru studenți.
Granturi federale
- Federal Pell Grant (parte a cererii FAFSA)
- Grant federal pentru oportunități educaționale suplimentare (FSEOG - Parte a cererii FAFSA)
Granturi de stat din California
- California College Promise
- Programul Cal Grant
- Grant pentru succesul studenților
- Programul Chafee Grant pentru tineri eligibili și foști tineri în plasament
- Programul de asistență pentru educație al Gărzii Naționale din California (CNG EAAP)
Bursă de district Riverside Community College
Există peste 250 de burse disponibile studenților prin Fundația RCCD și este necesară o singură cerere pentru a aplica. Dacă sunteți student admis la RCC și aveți o adresă de e-mail pentru student, puteți aplica pentru burse oferite de Fundația RCCD.
CGACC- RCC Bursă pentru studenți internaționali
Studenții internaționali de la Riverside City College sunt bineveniți să aplice pentru bursa CGACC- RCC . Această bursă este sub forma unei reduceri a taxei de școlarizare estimată la 1,250 USD. Termenul limită de înscriere pentru Bursa pentru studenți internaționali CGACC- RCC este 25 iulie, iar rezultatele studenților selectați sunt de obicei anunțate până pe 6 august.
Pentru a fi eligibil pentru acest premiu, solicitantul trebuie să fie un student internațional nou sau în continuare care va studia cu normă întreagă la unul dintre colegiile RCCD ( Riverside City College , Norco College sau Moreno Valley College) cu o viză de student F-1 în semestrul de toamnă. Pot aplica și studenții transferați. Studenții internaționali noi care solicită bursă trebuie să aibă o cerere de student internațional RCC completată, să trimită toate documentele necesare și să primească un RCCD I-20.
Curriculum
Asociat în știință
Gradul de asociat în știință în administrarea afacerilor cu o concentrație majoră va fi acordat la finalizarea cerințelor de grad, inclusiv educație generală și alte cerințe de absolvire, așa cum sunt descrise în catalogul colegiului.
Acest program Pathway va permite unui student cu normă întreagă să finalizeze acest program în 12-18 luni. Pentru studenții care au nevoie de un Pathway cu jumătate de normă, vă rugăm să consultați un consilier pentru mai multe informații
Cursuri obligatorii (18 unități)
- ACC-1A --- Principii de contabilitate --- 3
- BUS-10/10H --- Introducere în afaceri --- 3
- BUS-18A --- Dreptul afacerilor I --- 3
- BUS-20 --- Matematică de afaceri --- 3
- BUS-22 --- Comunicații de management --- 3
sau
- BUS-24 --- Comunicare de afaceri --- 3
- CIS-1A --- Introducere în sistemele informatice computerizate --- 3
sau
- CIS/CAT-3 --- Aplicații computerizate pentru afaceri --- 3
Selectați alte 12 unități din următoarele:
- ACC-1B --- Principii de contabilitate II --- 3
sau
- ACC-38 --- Contabilitate managerială --- 3
- BUS-18B --- Dreptul afacerilor II --- 3
- BUS-40 --- Introducere în afacerile globale --- 3
- BUS/MAG-47 --- Etica aplicată în afaceri și management --- 3
- BUS-80 --- Principiile logisticii --- 3
- BUS-200 --- Experiență de lucru în administrarea afacerilor --- 1-4
- MAG-51 --- Elemente de supraveghere --- 3
- MAG-53 --- Relații umane -- 3
- MKT-20 --- Principii de marketing --- 3
Notă: Studenții trebuie să completeze toate cerințele de bază majore de administrare a afacerilor și trebuie să completeze cerințele majore de concentrare (total de 30 de unități) pentru a primi certificatul în zona de concentrare la alegere.
Rezultatul programului
După finalizarea cu succes a acestui program, studenții ar trebui să fie capabili să:
- Utilizați tehnologia pentru a analiza deciziile de afaceri și pentru a îmbunătăți comunicațiile de afaceri.
- Aplicați calcule și analize de bază de afaceri și contabile. Aveți o înțelegere a practicilor juridice legate de afaceri.
- Aplicați practici solide de management.
Pe lângă rezultatele pentru certificatul de administrare a afacerilor, la finalizarea cu succes a concentrării generale de afaceri, studenții ar trebui să fie capabili să:
- Explicați aplicațiile manageriale ale rapoartelor și rapoartelor contabile pentru întreprinderea de afaceri.
- Analizează legislația despre organizațiile de afaceri și determină managementul juridic al diferitelor forme de drept.
- Analizați elementele de business care cuprind funcția de logistică.
- Dezvoltați și aplicați principii de judecată morală și comportament etic în situațiile de afaceri.
- Anticipați și puneți probleme legate de înțelegerea și supravegherea personalului. Identificați și analizați tehnicile de relații umane adecvate unui rol managerial.
- Explicați și dezvoltați mixul de marketing, inclusiv analizarea variabilelor mixului de marketing - produs, loc, preț și promovare.