Asociat de știință în Asistent de intervenție timpurie
Riverside City College
Informatie cheie
Locația campusului
Riverside, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 435 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe unitate pentru rezidenții CA, 353 USD pe unitate pentru studenții nerezidenți, 394 USD pe unitate pentru studenții internaționali
Introducere
Acest certificat este potrivit pentru studenții interesați să lucreze ca asistent sau paraprofesionist în intervenție timpurie, educație specială timpurie și programe comunitare de dezvoltare a copiilor care deservesc copiii cu nevoi speciale. Pe lângă principiile teoretice, curriculumul oferă abilități practice și formare la fața locului care vor pregăti studenții pentru angajare în domeniul Intervenției timpurii. Programul conduce la un certificat în Intervenția timpurie a copilăriei și/sau o diplomă de asociat în știință. Programul va îndeplini, de asemenea, cursurile necesare pentru dezvoltarea copilului pentru permisul de dezvoltare a copilului eliberat de stat. Informații referitoare la acest permis
și/sau Certificatul de intervenție timpurie este disponibil de la Departamentul de educație timpurie.
La îndeplinirea cerințelor pentru programul de atestare și 16 unități de cursuri speciale în învățământul general, studentul a îndeplinit cerințele de curs pentru Permisul de Dezvoltare a Copilului, Nivel Profesor. Consultați orientările de stat pentru calificări de experiență și niveluri suplimentare.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Sprijin financiar pentru obiectivele dvs. educaționale
Există multe tipuri de ajutoare financiare disponibile la RCC . Aplicația gratuită pentru ajutor federal pentru studenți (FAFSA) sau cererea California Dream Act este necesară pentru majoritatea formularelor de ajutor financiar. Tipurile de ajutor financiar includ granturi, burse, scutiri de școlarizare și împrumuturi pentru studenți.
Granturi federale
- Federal Pell Grant (parte a cererii FAFSA)
- Grant federal pentru oportunități educaționale suplimentare (FSEOG - Parte a cererii FAFSA)
Granturi de stat din California
- California College Promise
- Programul Cal Grant
- Grant pentru succesul studenților
- Programul Chafee Grant pentru tineri eligibili și foști tineri în plasament
- Programul de asistență pentru educație al Gărzii Naționale din California (CNG EAAP)
Bursă de district Riverside Community College
Există peste 250 de burse disponibile studenților prin Fundația RCCD și este necesară o singură cerere pentru a aplica. Dacă sunteți student admis la RCC și aveți o adresă de e-mail pentru student, puteți aplica pentru burse oferite de Fundația RCCD.
CGACC- RCC Bursă pentru studenți internaționali
Studenții internaționali de la Riverside City College sunt bineveniți să aplice pentru bursa CGACC- RCC . Această bursă este sub forma unei reduceri a taxei de școlarizare estimată la 1,250 USD. Termenul limită de înscriere pentru Bursa pentru studenți internaționali CGACC- RCC este 25 iulie, iar rezultatele studenților selectați sunt de obicei anunțate până pe 6 august.
Pentru a fi eligibil pentru acest premiu, solicitantul trebuie să fie un student internațional nou sau în continuare care va studia cu normă întreagă la unul dintre colegiile RCCD ( Riverside City College , Norco College sau Moreno Valley College) cu o viză de student F-1 în semestrul de toamnă. Pot aplica și studenții transferați. Studenții internaționali noi care solicită bursă trebuie să aibă o cerere de student internațional RCC completată, să trimită toate documentele necesare și să primească un RCCD I-20.
Curriculum
Cursuri obligatorii (28 de unități)
- EAR-19 --- Observarea și evaluarea în educația timpurie a copilăriei --- 3
- EAR-20 --- Creșterea și dezvoltarea copilului --- 3
- EAR-24 --- Introducere în curriculum --- 3
- EAR-28 --- Principii și practici de predare a copiilor mici --- 3
- EAR-40 --- Introducere în copiii cu nevoi speciale --- 3
- EAR-41 --- Practicum în intervenție timpurie/educație specială --- 4
- EAR-42 --- Copil, familie și comunitate --- 3
- EAR-43 --- Copii cu comportamente provocatoare --- 3
- EAR-46 --- Curriculum și strategii pentru copiii cu nevoi speciale --- 3
- Opțiuni (Alegeți din lista de mai jos) --- 6
Opțiuni (6 unități)
- EAR-26 --- Sănătate, siguranță și nutriție --- 3
- EAR-33 --- Dezvoltarea sugarului și a copiilor mici --- 3
- EAR-34 --- Îngrijirea și educația sugarilor și copiilor mici --- 3
- EAR-38 --- Supravegherea adulților și mentorat în ECE --- 3
- EAR-44 --- Administrația I: Programe în educația timpurie --- 3
- EAR-47 --- Stres și traumă în copilărie --- 3
Acest program Pathway va permite unui student cu normă întreagă să finalizeze acest program în 12 luni. Pentru studenții care au nevoie de un Pathway cu jumătate de normă, vă rugăm să consultați un consilier pentru mai multe informații.
Rezultatul programului
După finalizarea cu succes a acestui program, studenții ar trebui să fie capabili să:
- Demonstrați o înțelegere a funcției și structurii familiei, împreună cu nevoia familială de informații și sprijin care respectă și apreciază diversele culturi, valori, credințe și comportamente.
- Demonstrați cunoștințele de bază ale legilor și reglementărilor privind protejarea copiilor cu dizabilități și a familiilor acestora.
- Înțelegeți și identificați procesul de accesare a agențiilor comunitare, sisteme de recomandare și proceduri pentru suport specializat, documente, resurse și opțiuni de plasare.
- Descrieți reperele tipice ale dezvoltării copilului de la naștere până la adolescență și identificați punctele forte și nevoile speciale ale copilului în contextul familiei sale, al clasei de copilărie timpurie sau al cadrului de intervenție timpurie.
- Descrieți procesul de evaluare a dezvoltării și subliniați rolul acestuia în identificarea, planificarea și intervenția pentru un copil cu nevoi speciale și familia sa, inclusiv dezvoltarea curriculumului.
- Demonstrați o înțelegere a scopului și intenției unui mediu incluziv care sprijină întregul copil, satisfacând în același timp nevoile individuale ale copiilor cu dizabilități.