Asociat de științe aplicate în programarea calculatoarelor
Sullivan County Community College
Informatie cheie
Locația campusului
Loch Sheldrake, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 - 5 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 434 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* scolarizare, în afara studenților. Pentru mai multe detalii despre taxele de școlarizare, consultați descrierea programului
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală
SUNY Sullivan oferă două piese pentru a pregăti profesioniști pentru cariera răsplătitoare în sistemele informatice și tehnologia informațiilor - Programare computer și Suport computer.
Fiecare piesă este proiectată pentru a oferi fondul necesar pentru angajare imediată sau transfer la un program de patru ani. Piesele includ cursuri în hardware și software specializat, programare, logică și rezolvarea problemelor, abilități de aplicare, gestionarea bazelor de date, analiza sistemelor și design web pentru a oferi absolvenților un set de abilități diversificat. Un nucleu de clase de arte liberale oferă studentului abilități de comunicare și gândire critică necesare pentru avansarea în carieră.
Studenții în programare pe calculator învață să creeze și să deconstruiască algoritmii și codul din spatele limbajelor moderne ale computerului. Începând cu pseudo-codul folosit în Logică și rezolvarea problemelor, elevii se deplasează prin Visual Basic, Java și C folosind o metodologie de programare orientată pe obiect (OOP).
După completarea cu succes a cerințelor programului AAS de programare pe calculator, studenții vor putea demonstra o înțelegere a:
- Fundamentele arhitecturii și organizării computerelor
- Hardware hardware: componente, scop, relații și integrare
- Software de calculator: utilizare, proiectare, instalare, gestionare, configurare, depanare și gestionare fișiere
- Sisteme de operare
- Bazele algoritmilor
- Aptitudini matematice aplicate la rezolvarea problemelor și logică
- Bazele Microsoft Visual Basic
- Bazele Microsoft Visual C
- Bazele Java
- Metodologia de programare orientată pe obiecte
- Bazele structurilor de date
- Bazele managementului bazelor de date
- Bazele analizei sistemelor
- Bazele managementului de proiect
Chris Ried / Unsplash
Absolvenții vor fi, de asemenea, pregătiți să
- Scrie algoritmi pentru rezolvarea problemelor din lumea reală
- Creați, editați, întrețineți și consultați baze de date folosind un limbaj de interogare structurat
- Lucrați eficient în echipe de dezvoltare orientate spre obiective
- Utilizați metodologii de programare orientate pe obiecte în dezvoltarea sistemelor
- Aplicați ciclul de viață al dezvoltării sistemelor în managementul de proiect
- Produceți o comunicare scrisă, orală și vizuală care exprimă și documentează clar ideile lor
- Aplicați o bază de bază în știință, tehnologie, inginerie și matematică pentru a rezolva problemele din lumea reală
- Creați și întrețineți pagini web și site-uri web
învățământ
Cerințe educaționale generale
În continuarea învățământului postliceal, studenții sunt așteptați să dobândească o stăpânire a subiectului ales, fie că este în arte liberale, științe sau una dintre o serie de discipline profesionale. Cu toate acestea, este, de asemenea, unul dintre scopurile primare ale învățământului postliceal pentru lărgirea perspectivei studentului asupra lumii. Aceasta implică expunerea la idei noi, provocări la punctele de vedere consacrate sau menținute anterior și introducerea în moduri necunoscute și interesante de a privi și de a trata cu gândirea. Prin această expunere la o educație generală mai largă, elevii stabilesc abilități care oferă o bază pentru studiul și munca ulterioară. Astfel de abilități includ gândirea critică, analiza unui argument, abordări metodologice adecvate, diversitatea înțelegerii, încorporarea tehnologiei și obiceiuri fundamentale de muncă. O astfel de fundație oferă, de asemenea, studenților un cadru împotriva căruia ei pot înțelege și aprecia mai bine domeniul ales de studiu ales.
În acest spirit, Consiliul de Administrație al SUNY a aprobat o cerință de educație generală în decembrie 1998. Această cerință necesită cel puțin treizeci (30) de credite de studiu în diferite domenii academice cheie pentru toți studenții care urmează să absolve o instituție SUNY cu un grad de bacalaureat. În acest scop, SUNY a stabilit următoarele zece rezultate ale învățării studenților:
Rezultatul învățării 1 | Matematică |
Rezultatul învățării 2 | Stiintele Naturii |
Rezultatul învățării 3 | Stiinte Sociale |
Rezultatul învățării 4 | Istoria americană |
Rezultatul învățării 5 | Civilizația vestică |
Rezultatul învățării 6 | Alte civilizații mondiale |
Rezultatul învățării 7 | umanistică |
Rezultatul învățării 8 | Artele |
Rezultatul învățării 9 | Limbă străină |
Rezultatul învățării 10 | Comunicare de bază |
Pe lângă acestea, candidații de succes trebuie să demonstreze și competență în două domenii:
Gândire critică (raționament)
Administrarea informației
Un rezultat de învățare a studenților în gândire critică este inclus în fiecare curs de educație generală pentru care se acordă un credit pentru rezultatele învățării studenților, doi până la șapte (2-7) și rezultatul învățării studenților 10. Managementul informațiilor este predat în întregul curriculum.
Cerințele generale pentru educația SUNY au intrat în vigoare pentru toți studenții care și-au început studiile în toamna anului 2000 sau mai târziu. În 2010, Consiliul de Administrație al SUNY a modificat cerințele generale privind educația și, în 2013, a inclus în continuare recomandări specifice pentru punerea în aplicare a acestora către colegiile comunitare care sunt destinate să faciliteze transferul perfect al studenților în instituțiile SUNY de 4 ani. SUNY Sullivan se angajează să-și asiste elevii în îndeplinirea cerințelor actuale de educație generală prevăzute de SUNY. Spre acest scop, SUNY SULLIVAN necesită ca fiecare student care absolvă o diplomă asociată în arte (AA) sau un grad asociat în știință (AS) să completeze treizeci de credite în minimum șapte din cele zece domenii de educație generală și să demonstreze competență în gândirea critică și managementul informațiilor. În ceea ce privește aplicarea practică, această politică impune ca fiecare beneficiar de AA și AS să fi demonstrat:
- Cunoștințe și abilități în două domenii necesare, Comunicare de bază și Matematică;
- Cunoștințe și abilități în cinci dintre următoarele opt domenii: Științe naturale, științe sociale, istorie americană, civilizație occidentală, alte civilizații ale lumii, umanități, arte și limbi străine; și
- Competență în două domenii necesare, gândirea critică și managementul informațiilor.
Admitere
Curriculum
Cerințe pre-program
- Comp. matematică
Primul semestru:
- CPT 1300 Introducere în informatică
- Script CPT 1307
- Opțiune O opțiune în arte liberale*
- ENG 1001 Compoziția I
- MAT MAT 1005, 1205, 1206, 1301 sau mai mare
Al doilea semestru:
- CPT 1301 Logica si rezolvarea problemelor
- CPT 1203 HTML
- Opțional CPT Opțional
- ENG 1301 sau COM 1305 Fundamentele vorbirii SAU ale comunicării interculturale
- SCI Un curs cu prefix SCI și laborator
Al treilea semestru: 16
- CPT 1408 Web Design și dezvoltare
- CPT 2211 Managementul bazei de date
- CPT 2226 Programare orientată pe obiecte
- Opțional CPT opțional
- Opțiune O opțiune în arte liberale*
Semestrul al patrulea: 16
- CPT 2607 Structuri de date
- CPT 2611 Analiza sistemelor
- Programarea aplicațiilor mobile CPT 2040
- Proiect CPT 2220
- PED Un curs cu prefix PED
* Toate diplomele AAS necesită ENG 1001 Compoziția I, ENG 1301 Fundamentele vorbirii SAU COM 1305 Comunicarea interculturală, un curs de știință cu 4 credite cu laborator și un minim de 10 credite suplimentare în Arte liberale din cel puțin alte două domenii de studiu. Prefixe de arte liberale: ANT, ECO, ENG, FLA, GEO, HIS, HON, HUM, MAT, POL, PSY, SCI și SOC. COM 1301, Comunicații interpersonale, COM 1305, Comunicarea interculturală, COM 2110 Introducere în comunicarea media, CPT 1210, Informatică, CPT 1301, Logic and Problem Solving, CRJ 1115, Introducere în justiția penală și THE 1700, Istoria teatrului I sunt, de asemenea, clasificate drept arte liberale.
Galerie
Rezultatul programului
Absolvenții vor fi, de asemenea, pregătiți să:
- Scrie algoritmi pentru rezolvarea problemelor din lumea reală
- Creați, editați, întrețineți și consultați baze de date folosind un limbaj de interogare structurat
- Lucrați eficient în echipe de dezvoltare orientate spre obiective
- Utilizați metodologii de programare orientate pe obiecte în dezvoltarea sistemelor
- Aplicați ciclul de viață al dezvoltării sistemelor în managementul de proiect
- Produceți o comunicare scrisă, orală și vizuală care exprimă și documentează clar ideile lor
- Aplicați o bază de bază în știință, tehnologie, inginerie și matematică pentru a rezolva problemele din lumea reală
- Creați și mențineți pagini web și site-uri web
Casa deschisă virtuală
Deschis virtual este programată marți la 15:30 (ora standard de est a SUA)
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Premiul de competență în domeniul administrarii sistemelor de virtualizare
- Santa Barbara, Statele Unite ale Americii
Diploma avansată în programare și analiză computerizată (CMPA)
- Barrie, Canada
- Online
Certificat în Programare C++
- Riverside, Statele Unite ale Americii