Asociat de artă în comunicări de masă și studii media
Glendale Community College
Informatie cheie
Locația campusului
Glendale, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 5.000 $ - 10.000 $ pe an
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Departamentul de comunicare în masă servește studentul de educație generală și aspirantul la comunicare. Popularul curs de comunicare în masă al departamentului 101 este adaptat studenților din învățământul general și specialiștilor în mass-media care doresc o imagine de ansamblu asupra mass-media. Cursul de comunicare în masă al departamentului 120 este o introducere în domeniul relațiilor publice.
Studenții pot obține un Asociat în Arte Diplomă în mass-media / comunicații, un Asociat în știință Diplomă în mass-media / comunicări sau un certificat de finalizare în comunicare în masă / relații publice.
Comunicări în masă 101
101 Introducere în comunicările în masă
(De asemenea, listat ca Jurnalism 101)
3.0 Unități
MCOMM 101 este un curs de sondaj care examinează comunicarea în masă și relațiile sale cu societatea în era digitală. Acest curs introductiv explorează istoria, instituțiile și impactul social al mass-media de comunicare în masă, inclusiv internetul și social media, tipărit, fotografie, înregistrări, film, televiziune, computere și rolul publicității și al relațiilor publice. Cursul include o discuție despre teorii și efecte, economie, tehnologie, drept și etică, mass-media globală, alfabetizare media și probleme sociale, inclusiv gen și diversitate culturală. O atenție specială este acordată impactului mass-media asupra modului în care trăim și credem ca indivizi și ca societate. Curs 3 ore.
Pregătire recomandată: eligibilitate pentru ENGL 101.
Curs oferit în mod tipic: iarnă / primăvară / vară / toamnă.
Credit de transfer: CSU, UC, USC. (C-ID JOUR 100)
Comunicări în masă 102
120 Introducere în relațiile publice
3.0 Unități
MCOMM 120 este un ghid practic pentru relații publice eficiente, istoria și relația sa cu mass-media. Cursul este conceput pentru persoanele care doresc să facă din relațiile publice o carieră, persoanele neantrenate care sunt în prezent sau intenționează să fie implicate în activități de publicitate, precum și pentru majorii de jurnalism sau minori care doresc să își perfecționeze studiile. Curs 3 ore.
Condiție prealabilă: Niciuna.
Curs oferit în mod tipic: primăvară.
Credit de transfer: CSU.
Acest program pregătește elevii să recunoască și să replice metodele prin care mass-media informează și convinge, cu limbaj sau imagini, și impactul cognitiv și emoțional pe care mesajele mass-media îl au asupra publicului. Studenții sunt pregătiți să se transfere la programe de bacalaureat în comunicații de masă și comunicații, inclusiv relații publice. Studenții trebuie să finalizeze toate cursurile de bază necesare și să aleagă alte cursuri din cursul suplimentar enumerat la un total de 18 unități.
Rezultatele învățării programului
La finalizarea acestui program, studenții vor putea analiza și diferenția influențele primare ale mass-media dominante asupra practicilor culturale majore și a instituțiilor sociale și politice; și cercetează și explică influențele istorice ale tehnologiilor de comunicare dominante asupra societății, culturii și comportamentului uman.
Calendar academic
- Sistem semestrial (16 săptămâni).
- Semestrul de toamnă începe la sfârșitul lunii august.
- Semestrul de primăvară începe la jumătatea lunii februarie.
- Sesiunea de vară (mijlocul lunii iunie până la mijlocul lunii august.); împreună cu o sesiune de iarnă pe termen scurt de șase săptămâni la începutul lunii ianuarie.
Noii studenți internaționali care aplică direct din străinătate pot aplica numai pentru semestrele de toamnă sau primăvară. Sesiunile pe termen scurt oferă programarea limitată a cursurilor pentru studenții „noi” și sunt concepute cel mai bine pentru „studenții continuați”.
Cerințe de admitere
Matricole și diplomă de liceu; minim 2,0 sau media „C”, dacă se transferă direct de la un colegiu sau universitate din SUA. Punctajul TOEFL minim 45 pe iBT sau „scorul de bandă” al IELTS de minim 4,5 - dacă limba engleză nu este prima dvs. limbă de predare. De asemenea, Declarația de declarație de susținere și extrasul de cont bancar și eseu personal de o pagină. „Admiterea condiționată” este disponibilă pentru studenții fără TOEFL sau IELTS și care se transferă dintr-un program de școală de limbi străine.
Termene limită de înscriere (pentru solicitanții din străinătate)
- 1 iulie pentru semestrul de toamnă;
- 1 decembrie pentru semestrul de primăvară;
- [15 mai pentru „Sesiunea de vară” - Vara numai pentru studenții care „transferă” în SUA cu un formular I-20 actual și valabil.]
- Termenele pot fi flexibile; vă rugăm să contactați Biroul Internațional al Studenților pentru detalii.
Taxe de școlarizare și taxe / cheltuieli de trai
- Taxe de școlarizare și taxe (anul academic 2020-21): 7.581 USD (cu normă întreagă; două semestre).
- Cheltuieli estimate de viață în afara campusului: 13.000 USD.
- Costuri totale pentru extrasul bancar = 22.965 USD.
- Notă: costurile de mai sus sunt supuse modificărilor periodice / anuale. [Vă rugăm să vă planificați bugetul în consecință].
- Taxele de școlarizare / Taxele sunt plătite pe semestru la înregistrare.
- „Depozit avansat pentru școlarizare” nu este obligatoriu.
- Colegiul oferă un plan de plată pentru școlarizare în fiecare semestru.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Postgraduate Diploma in Applied Science (PGDipAppSc) - Science Communication
- Dunedin, Noua Zeelandă
Marketing Diploma
- Online
AS în comunicarea de masă
- Campbellsville, Statele Unite ale Americii