Analiză strategică și curs de formare

INFORMATIE CHEIE

  • Codul cursului: SM102A
  • Durata: 1 săptămână
  • Taxă: 2625 £

CONTEXTUL CURSULUI

Analizând mediul strategic

  • Explorarea mediului concurențial
  • Mediul strategic - elementele de bază
  • Gradul de turbulență în mediu
  • Analizând mediul general
  • Analizând etapele creșterii pieței
  • Factori cheie pentru succesul într-o industrie
  • Analizând mediul competitiv al industriei - contribuția lui Porter
  • Analizând mediul cooperativ
  • Analizând în profunzime unul sau mai mulți concurenți imediați
  • Analiza clientului și segmentarea pieței

Analiza resurselor și a capacităților

  • De ce o organizație deține deloc resurse? Decizia de a face sau de a cumpăra
  • Analiza resurselor și valoarea adăugătoare
  • Valoare adăugată: lanțul valoric și sistemul de valori - contribuția lui Porter
  • Analiza resurselor și avantajul competitiv
  • Identificarea resurselor și a capacităților care oferă un avantaj competitiv durabil
  • Analiza resurselor și a capacităților - îmbunătățirea avantajului competitiv
  • Analizând alte resurse importante ale companiei: în special resursele umane

Dinamica strategiei

  • Dezvoltarea unui cadru de afaceri dinamic
  • Dinamica mediului schimbător și nesigur al unei organizații
  • Strategii dinamice pe piețele în mișcare rapidă
  • Dinamica dezvoltării resurselor
  • Strategii concurențiale agresive
  • Dinamica strategiilor de cooperare
  • Dinamica strategiei folosind teoria jocurilor

Scopul prescris, realizat prin misiune, obiective și etică

  • Modelarea scopului organizației
  • Dezvoltarea unei viziuni strategice pentru viitor
  • Analiza puterii părților interesate
  • Guvernanța corporativă și scopul organizației
  • Scopul format de etică și responsabilitatea socială corporativă
  • Dezvoltarea misiunii
  • Dezvoltarea obiectivelor

Scopul provenit din cunoaștere, tehnologie și inovare

  • Înțelegerea și măsurarea cunoștințelor
  • Cunoașterea și scopul
  • Folosirea tehnologiei pentru a dezvolta un scop și un avantaj competitiv
  • Inovare și scop
  • Cum să inovați: procesul de "idei"

Public țintă

Acest curs de pregătire strategică este potrivit pentru:

  • Șefii de organizații, șefi de conducere, președinți, membri ai consiliului și directori.
  • Șefi de departamente și directori de rang înalt
  • Cei care doresc să înțeleagă conceptele de bază pentru identificarea viitorului organizațiilor lor cu noile provocări și oportunități care pot duce la schimbări substanțiale.
  • Cei care doresc să ia în considerare nu numai abordarea rațională a deciziilor strategice, ci și aspectele creative ale unor astfel de decizii.
  • Cei care doresc să înțeleagă principalele inițiative intenționate și emergente care pot fi luate, implicând utilizarea resurselor, pentru a spori performanța firmelor lor în mediile lor externe.

Rezultatele învățării

După finalizarea acestui curs de gândire strategică , veți putea înțelege:

  • Mediul strategic și de ce este important.
  • Principalii factori din industrie care contribuie la atingerea obiectivelor unei organizații.
  • Principalele domenii de fond care urmează să fie analizate.
  • Importanța strategică a creșterii pieței.
  • Cum sunt analizate influențele mai imediate ale unei organizații.
  • Cum să analizați concurenții.
  • Rolul cooperării în analiza de mediu.
  • Cât de important este clientul.
  • Cum resursele și capacitățile adaugă valoare unei organizații.
  • Resursele și capacitățile care sunt deosebit de importante pentru a aduce valoare și avantaj competitiv.
  • Principalele modalități prin care resursele și capacitățile oferă avantaj competitiv.
  • Cum poate fi îmbunătățit avantajul competitiv.
  • Celelalte resurse importante pe care le deține o organizație, în special în domeniul resurselor umane.
  • Modul în care se schimbă scopul strategic și de ce.
  • Cum să analizăm dinamica mediului și impactul acestuia asupra avantajului competitiv.
  • Cum să analizați piețele în mișcare și schimbările de resurse.
  • Cum să dezvolte noi strategii concurențiale agresive.
  • Cum să dezvolte strategii de cooperare și să folosiți teoria jocurilor.
  • Scopul este modelat de organizație și de mediul său.
  • Viziunea pe care organizația o are pentru viitorul său.
  • Misiunea și obiectivele organizației dvs.
  • Relația dintre scopul și guvernanța corporativă a unei organizații.
  • Rolul și abordarea strategiei ecologice.
  • Opiniile organizației dvs. privind etica și responsabilitatea socială corporativă și efectul acesteia asupra scopului.
  • Cunoștințele pe care le posedă organizația dvs., modul în care acestea pot crea și împărtăși cunoștințele și impactul asupra scopului acestora.
  • Implicațiile strategice ale noilor tehnologii și modul în care pot forma scopul organizației.
  • Cum inovația poate contribui la scopul unei organizații.

CE ESTE INCLUS:

  • 30 de ore de instruire pe bază de clasă
  • Apple iPad
Program predat în:
Engleză

Vezi 131 mai multe cursuri de la London Business Training & Consulting »

Ultima actualizare September 27, 2018
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Duration
1 săptămână
La zi
Price
2,625 GBP
După locații
După dată
Termen limită de aplicare
Termen limită de aplicare
Start Date
Iulie 1, 2019
End Date
Iulie 5, 2019
Termen limită de aplicare
Start Date
Nov 4, 2019
End Date
Nov 8, 2019
Termen limită de aplicare
Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date

Iulie 1, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Iulie 5, 2019

Nov 4, 2019

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Nov 8, 2019