afaceri corporative în America Latină va prezenta fundamentele și elementele de bază a ceea ce companiile folosesc criterii pentru a desfășura o activitate dintr-o perspectivă din America Latină, cu accent pe realitate Argentina, Aplicarea teoriei cazurilor și problemelor specifice, având în vedere contextul local, îi ajută pe elevi să activități comerciale în regiune.

Principalele subiecte includ:

  • the rentabilitatea riscului
  • Criterii de bază pentru luarea deciziilor în afaceri
  • plan de afaceri
  • tehnici de evaluare
  • Impactul contextului regional și internațional de a face afaceri

este necesară participarea activă la clasă, pe baza alocate și discutarea principalelor evenimente și știri financiare publicate în ziare și analiza informațiilor și citate, furnizate pe lecturi pagini de Internet.

ProfesorMag Luis Alejandro Alonso (Uca, Boston University) ..

Program predat în:
Spanish (Argentina)

Vezi 8 mai multe cursuri de la Pontificia Universidad Católica Argentina »

Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Feb 2020
Duration
1 semestru
La zi
După locații
După dată
Start Date
Feb 2020
Termen limită de aplicare
Start Date
Feb 2020
Termen limită de aplicare

Feb 2020

Location
Termen limită de aplicare
End Date
Termen limită de aplicare
End Date