Strategia de operațiuni avansate

London Business Training & Consulting

Descrierea programului

Citește Descrierea Oficială

Strategia de operațiuni avansate

London Business Training & Consulting

Informatie cheie

  • Codul cursului: OPM101
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4145 RON

Cursuri de curs

Dezvoltarea resurselor și a proceselor de impact strategic

  • De ce excelența operațiunilor are un impact strategic?
  • Care este strategia de operațiuni și cum este diferită de gestionarea operațiunilor?
  • Care este "conținutul" strategiei de operațiuni?
  • Matricea strategiei de operațiuni
  • Care este "procesul" strategiei de operațiuni?

Operațiuni de performanță

  • Performanța operațiunilor poate face sau poate întrerupe orice organizație
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel societal
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel strategic
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel operațional
  • Importanța relativă a obiectivelor de performanță se modifică în timp
  • Trade-off - sunt inevitabile?
  • Direcționarea și focalizarea activităților

Înlocuitori pentru strategie

  • Modele, modă și abordările "noi" ale operațiunilor
  • Managementul total al calității (TQM)
  • Reengineeringul proceselor de afaceri (BPR)
  • Six Sigma
  • Unele fire comune

Strategia privind capacitatea

  • Nivelul general al capacității de operare
  • Numărul și dimensiunea site-urilor
  • Schimbarea capacității
  • Amplasarea capacității

Strategia de achiziții și de aprovizionare

  • Faceți sau cumpărați? Decizia de integrare verticală
  • Contractarea și relațiile
  • Ce tip de aranjament?
  • Dinamica rețelei de alimentare
  • Gestionarea furnizorilor în timp
  • Riscul de aprovizionare și al lanțului de aprovizionare

Tehnologia proceselor tehnologice

  • Tehnologia procesului ar trebui să reflecte volumul și varietatea
  • Matricea produsului-proces
  • Provocările tehnologiei informației (IT)
  • Evaluarea tehnologiei proceselor

Strategia de îmbunătățire

  • Îmbunătățirea operațiunilor
  • Setarea direcției
  • Importanța-performanță
  • Dezvoltarea capabilităților de operare
  • Implementarea capabilităților pe piață

Dezvoltarea și organizarea de produse și servicii

  • Inovație, design și creativitate
  • Importanța strategică a dezvoltării de produse și servicii
  • Dezvoltarea de produse și servicii ca proces
  • O perspectivă a cerințelor pieței privind dezvoltarea produselor și serviciilor
  • O perspectivă a resurselor operaționale asupra dezvoltării produselor și serviciilor

Strategia procesului de operațiuni - formulare și implementare

  • Formularea strategiei de operațiuni
  • Care este rolul alinierii?
  • Menținerea alinierii în timp
  • Ce analiză este necesară pentru formulare?
  • Provocările pentru formularea strategiei de operațiuni
  • Cum știm când procesul de formulare este complet?
  • Ce este implementarea strategiei de operațiuni?

Procesul Strategiei de Operațiuni - Monitorizare și Control

  • Care sunt diferențele dintre monitorizarea și controlul operațional și strategic?
  • Cum se urmărește progresul către obiectivele strategice?
  • Cum poate încercarea de monitorizare și control să controleze riscurile?
  • Cum contribuie învățarea la controlul strategic?

Public țintă

  • Comandanți de operațiuni și directori executivi
  • Directori și manageri de operațiuni
  • Șefii departamentelor
  • Senior executivi de operațiuni, ofițeri și personal
  • Cei care doresc să obțină o înțelegere globală a interacțiunii dintre resursele operaționale și cerințele pieței.
  • Cei care doresc să-și transforme perspectivele companiilor prin modul în care își gestionează strategic resursele de operațiuni, transformând capabilitățile lor de operațiuni într-un mijloc formidabil.
  • Cei care doresc să utilizeze strategia de operațiuni ca o sursă majoră de avantaj competitiv în întreprinderile cu profit sau pe calea spre realizarea bunăstării sociale în întreprinderile non-profit.
  • Cei care apreciază strategia de operațiuni ca fiind centrală, omniprezentă și vitală pentru succesul susținut al oricărei organizații.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:

  • Semnificația strategiei de operațiuni și modul în care toate părțile afacerii pot utiliza perspective asupra strategiei de operațiuni pentru a stabili o legătură între strategia și procesele și resursele operaționale.
  • Cum să evaluați performanța operațiunilor.
  • O abordare largă a evaluării performanței operațiunilor la nivel societal care utilizează "linia triplă" pentru a evalua impactul social, economic și de mediu al unei operațiuni.
  • Cum poate fi evaluată performanța operațiunilor în ceea ce privește modul în care aceasta afectează capacitatea unei organizații de a-și atinge strategia globală.
  • Aspectele mai performante ale performanțelor - calitatea, viteza, fiabilitatea, flexibilitatea și costurile.
  • Trei aspecte legate de performanță care sunt fundamentale pentru înțelegerea strategiei de operațiuni: modul în care importanța relativă a diferitelor aspecte ale performanțelor se schimbă în timp; modul în care obiectivele de performanță se împart între ele (îmbunătățirea anumitor aspecte ale performanței înseamnă în mod necesar o reducere a performanței altora?); și cum pot fi atinse niveluri excepționale de performanță, concentrându-se pe un set limitat de obiective și exploatând compromisurile între obiective.
  • Unele "noi abordări" ale operațiunilor și măsura în care pot fi văzute ca fiind "strategice", precum și modul în care acestea se încadrează în strategia de operațiuni.
  • Principiile care stau la baza modului în care operațiile își configurează și reconfigurează capacitatea.
  • Achiziționarea și furnizarea deciziilor ca un set critic de decizii strategice de operațiuni.
  • Dimensiunile analitice pentru identificarea caracteristicilor tehnice, manageriale și "strategii de operare" ale tehnologiei.
  • Opțiunile tehnologice care există, motivele pentru care investițiile potențiale în investițiile în tehnologii de proces funcționează în practică și modul în care aceste investiții pot funcționa în practică.
  • Riscurile asociate implementării datorate numărului de eșecuri de profil înalt și revendicări ale deșeurilor care par să se desfășoare mână în mână cu astfel de investiții.
  • Problemele mai generale ale modului în care companiile pot modela rutinele care încurajează evoluția continuă a operațiunilor lor.
  • Dezvoltarea de produse și servicii ca o problemă de bază pentru strategia de operațiuni.
  • Formularea și implementarea strategiei procesului de operațiuni.
  • Monitorizarea și controlul strategiei procesului de operațiuni.
Această școală oferă programe în:
  • Engleză


Ultima actualizare September 27, 2018
Durata & Pret
Acest curs este Bazat în Campus
Start Date
Data începerii
Dec. 10, 2018
Apr. 1, 2019
Duration
Durata
2 săptămâni
Price
Preţ
4,145 GBP
Locations
Regatul Unit - London, England
Data începerii : Dec. 10, 2018
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Dec. 21, 2018
Data începerii : Apr. 1, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Apr. 12, 2019
Data începerii : Aug. 5, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 16, 2019
Data începerii : Dec. 9, 2019
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Dec. 20, 2019
Dates
Dec. 10, 2018
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Dec. 21, 2018
Apr. 1, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Apr. 12, 2019
Aug. 5, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Aug. 16, 2019
Dec. 9, 2019
Regatul Unit - London, England
Termen limită de aplicare Contactează şcoala
Data terminării Dec. 20, 2019