Read the Official Description

Informatie cheie

  • Codul cursului: OPM101
  • Durata: 2 săptămâni
  • Taxă: 4145 RON

Cursuri de curs

Dezvoltarea resurselor și a proceselor de impact strategic

  • De ce excelența operațiunilor are un impact strategic?
  • Care este strategia de operațiuni și cum este diferită de gestionarea operațiunilor?
  • Care este "conținutul" strategiei de operațiuni?
  • Matricea strategiei de operațiuni
  • Care este "procesul" strategiei de operațiuni?

Operațiuni de performanță

  • Performanța operațiunilor poate face sau poate întrerupe orice organizație
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel societal
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel strategic
  • Evaluarea performanțelor operațiunilor la nivel operațional
  • Importanța relativă a obiectivelor de performanță se modifică în timp
  • Trade-off - sunt inevitabile?
  • Direcționarea și focalizarea activităților

Înlocuitori pentru strategie

  • Modele, modă și abordările "noi" ale operațiunilor
  • Managementul total al calității (TQM)
  • Reengineeringul proceselor de afaceri (BPR)
  • Six Sigma
  • Unele fire comune

Strategia privind capacitatea

  • Nivelul general al capacității de operare
  • Numărul și dimensiunea site-urilor
  • Schimbarea capacității
  • Amplasarea capacității

Strategia de achiziții și de aprovizionare

  • Faceți sau cumpărați? Decizia de integrare verticală
  • Contractarea și relațiile
  • Ce tip de aranjament?
  • Dinamica rețelei de alimentare
  • Gestionarea furnizorilor în timp
  • Riscul de aprovizionare și al lanțului de aprovizionare

Tehnologia proceselor tehnologice

  • Tehnologia procesului ar trebui să reflecte volumul și varietatea
  • Matricea produsului-proces
  • Provocările tehnologiei informației (IT)
  • Evaluarea tehnologiei proceselor

Strategia de îmbunătățire

  • Îmbunătățirea operațiunilor
  • Setarea direcției
  • Importanța-performanță
  • Dezvoltarea capabilităților de operare
  • Implementarea capabilităților pe piață

Dezvoltarea și organizarea de produse și servicii

  • Inovație, design și creativitate
  • Importanța strategică a dezvoltării de produse și servicii
  • Dezvoltarea de produse și servicii ca proces
  • O perspectivă a cerințelor pieței privind dezvoltarea produselor și serviciilor
  • O perspectivă a resurselor operaționale asupra dezvoltării produselor și serviciilor

Strategia procesului de operațiuni - formulare și implementare

  • Formularea strategiei de operațiuni
  • Care este rolul alinierii?
  • Menținerea alinierii în timp
  • Ce analiză este necesară pentru formulare?
  • Provocările pentru formularea strategiei de operațiuni
  • Cum știm când procesul de formulare este complet?
  • Ce este implementarea strategiei de operațiuni?

Procesul Strategiei de Operațiuni - Monitorizare și Control

  • Care sunt diferențele dintre monitorizarea și controlul operațional și strategic?
  • Cum se urmărește progresul către obiectivele strategice?
  • Cum poate încercarea de monitorizare și control să controleze riscurile?
  • Cum contribuie învățarea la controlul strategic?

Public țintă

  • Comandanți de operațiuni și directori executivi
  • Directori și manageri de operațiuni
  • Șefii departamentelor
  • Senior executivi de operațiuni, ofițeri și personal
  • Cei care doresc să obțină o înțelegere globală a interacțiunii dintre resursele operaționale și cerințele pieței.
  • Cei care doresc să-și transforme perspectivele companiilor prin modul în care își gestionează strategic resursele de operațiuni, transformând capabilitățile lor de operațiuni într-un mijloc formidabil.
  • Cei care doresc să utilizeze strategia de operațiuni ca o sursă majoră de avantaj competitiv în întreprinderile cu profit sau pe calea spre realizarea bunăstării sociale în întreprinderile non-profit.
  • Cei care apreciază strategia de operațiuni ca fiind centrală, omniprezentă și vitală pentru succesul susținut al oricărei organizații.

Rezultatele învățării

La finalizarea acestui curs, veți putea înțelege:

  • Semnificația strategiei de operațiuni și modul în care toate părțile afacerii pot utiliza perspective asupra strategiei de operațiuni pentru a stabili o legătură între strategia și procesele și resursele operaționale.
  • Cum să evaluați performanța operațiunilor.
  • O abordare largă a evaluării performanței operațiunilor la nivel societal care utilizează "linia triplă" pentru a evalua impactul social, economic și de mediu al unei operațiuni.
  • Cum poate fi evaluată performanța operațiunilor în ceea ce privește modul în care aceasta afectează capacitatea unei organizații de a-și atinge strategia globală.
  • Aspectele mai performante ale performanțelor - calitatea, viteza, fiabilitatea, flexibilitatea și costurile.
  • Trei aspecte legate de performanță care sunt fundamentale pentru înțelegerea strategiei de operațiuni: modul în care importanța relativă a diferitelor aspecte ale performanțelor se schimbă în timp; modul în care obiectivele de performanță se împart între ele (îmbunătățirea anumitor aspecte ale performanței înseamnă în mod necesar o reducere a performanței altora?); și cum pot fi atinse niveluri excepționale de performanță, concentrându-se pe un set limitat de obiective și exploatând compromisurile între obiective.
  • Unele "noi abordări" ale operațiunilor și măsura în care pot fi văzute ca fiind "strategice", precum și modul în care acestea se încadrează în strategia de operațiuni.
  • Principiile care stau la baza modului în care operațiile își configurează și reconfigurează capacitatea.
  • Achiziționarea și furnizarea deciziilor ca un set critic de decizii strategice de operațiuni.
  • Dimensiunile analitice pentru identificarea caracteristicilor tehnice, manageriale și "strategii de operare" ale tehnologiei.
  • Opțiunile tehnologice care există, motivele pentru care investițiile potențiale în investițiile în tehnologii de proces funcționează în practică și modul în care aceste investiții pot funcționa în practică.
  • Riscurile asociate implementării datorate numărului de eșecuri de profil înalt și revendicări ale deșeurilor care par să se desfășoare mână în mână cu astfel de investiții.
  • Problemele mai generale ale modului în care companiile pot modela rutinele care încurajează evoluția continuă a operațiunilor lor.
  • Dezvoltarea de produse și servicii ca o problemă de bază pentru strategia de operațiuni.
  • Formularea și implementarea strategiei procesului de operațiuni.
  • Monitorizarea și controlul strategiei procesului de operațiuni.
Program taught in:
Engleză
Last updated September 27, 2018
Acest curs este
Start Date
Apr. 1, 2019
Aug. 5, 2019
Duration
2 săptămâni
Price
4,145 GBP
Deadline
By locations
By date
Start Date
Apr. 1, 2019
End Date
Apr. 12, 2019
Application deadline
Start Date
Aug. 5, 2019
End Date
Aug. 16, 2019
Application deadline
Start Date
Dec. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Dec. 9, 2019
End Date
Dec. 20, 2019
Application deadline

Apr. 1, 2019

Location
Application deadline
End Date
Apr. 12, 2019

Aug. 5, 2019

Location
Application deadline
End Date
Aug. 16, 2019

Dec. 2019

Location
Application deadline
End Date

Dec. 9, 2019

Location
Application deadline
End Date
Dec. 20, 2019